zo kun je het ook zien jahquote:Op maandag 6 november 2006 02:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ja die ouwe lullen trekken het niet meer zo laat hè
zou je denkenquote:Op maandag 6 november 2006 07:39 schreef scarefreak het volgende:
Sommige mensen werken op maandag ochtend gewoon
Wat hij zegT!quote:Op maandag 6 november 2006 07:39 schreef scarefreak het volgende:
Sommige mensen werken op maandag ochtend gewoon
Idd, dat is zo jaren 90...quote:Op maandag 6 november 2006 08:13 schreef Joene het volgende:
De meeste oldbies werken idd , en nachtbraken is voor newbies.
Hoe bevalt ie , die nieuwe ?quote:Op maandag 6 november 2006 08:13 schreef GI het volgende:
Ik sta om 5.30 op.
Dan ga ik niet nachtbraken in het weekend
Mooizoquote:
Lekker , zwart graag en veel.quote:
Straks ophalen op het flonder!quote:
Vlonder is koud , koud is niet goed.quote:
Dat wel... Maar je kunt het ook binnen afhelen... Het mag...quote:Op maandag 6 november 2006 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Vlonder is koud , koud is niet goed.
n00b snapt hem niet?quote:Op maandag 6 november 2006 08:55 schreef Joene het volgende:
Lekker tot vanavond een uurtje of 21 weer is vandaag.
Koersoes Noob , Koersoes.quote:Op maandag 6 november 2006 09:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
n00b snapt hem niet?![]()
MOgguh Tally!![]()
mja vriendinnen van mij hebben hem en die vinden het echt idiaal. Probeerde mijn arts al te bereiken om info in te winnen maar die is er deze week nietquote:Op maandag 6 november 2006 09:25 schreef Tally het volgende:
Nee ben ik toen voor geweest maar waren zo veel negatieve dingen over in het nieuws..
En de dokter vertelde mij toen dat ik het beter niet kon doen..
Maar dat is al weer een hele poos geleden..
ik wil niet werken , ik wil vakantie tot nieuwe baan.quote:Op maandag 6 november 2006 09:35 schreef GI het volgende:
Ik wil niet werken, ik wil autorijden!
Jij wil alleen maar neuken.quote:Op maandag 6 november 2006 09:41 schreef miss_bleu het volgende:
Ik wil ook niet werken! ik wil 5 dagen weekend 2 dagen werken!
Ga eens weg Braun.quote:Op maandag 6 november 2006 09:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Alles spang, lauwe tjappies? Je weights!
Als we dan toch zo gaan beginnen , ik wil genoeg geld om niet meer te hoeven werken dus alleen wanneer het uitkomtquote:Op maandag 6 november 2006 09:41 schreef miss_bleu het volgende:
Ik wil ook niet werken! ik wil 5 dagen weekend 2 dagen werken!
ook dat. Maar dat 3 jaar niet ongesteld worden vind ik veel intressanterquote:Op maandag 6 november 2006 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar neuken.
Niet liegen.
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Als we dan toch zo gaan beginnen , ik wil genoeg geld om niet meer te hoeven werken dus alleen wanneer het uitkomt
Mijn vriendin is er niet al te verzot op. Die is al niet zo blij met de pil, maar vindt dat nogsteeds de enige optie.quote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ook dat. Maar dat 3 jaar niet ongesteld worden vind ik veel intressanter
LoLz... Hey man... Heet die ene gast trouwens echt meneer Tit?quote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Zaterdag was het nog 04:00
Wat nou geen nachtbraken?![]()
Ja!quote:Op maandag 6 november 2006 10:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Hey man... Heet die ene gast trouwens echt meneer Tit?
Men zat echt hardop te lachen....quote:
Mennnnnn...quote:Op maandag 6 november 2006 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
Ik gebruikte de Nuvaring.. Lekker makkelijk.. Kan je niets vergeten..quote:Op maandag 6 november 2006 09:34 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mja vriendinnen van mij hebben hem en die vinden het echt idiaal. Probeerde mijn arts al te bereiken om info in te winnen maar die is er deze week niet
Standaard bedrijfsfeestfoto's dus.quote:Op maandag 6 november 2006 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit net de foto's van het feest te bekijken. Niet één foto is gelukt.Allemaal halve mensen, achterhoofden, bewogen of onscherp. Dat is natuurlijk ook knap. O ja, alle foto's waar ik op sta, zie je m'n gezicht niet.
even een ander onderwerp dan de anticonceptie
Serieus is voor newbies. 111111! zie je.quote:Op maandag 6 november 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
Nou... Goed bezig..
Want we zullen eens een vraag serieus moeten beantwoorden..![]()
Het is hier geen OUD.quote:Op maandag 6 november 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
Nou... Goed bezig..
Dit is niet slikken dit word gewoon ingebracht voor 3 jaar langquote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef n00cL30n het volgende:
Mijn vriendin is er niet al te verzot op. Die is al niet zo blij met de pil, maar vindt dat nogsteeds de enige optie.
Dus als je een kind zou willen proberen te krijgen over 2 jaar zou je nog een jaar moeten wachten?quote:Op maandag 6 november 2006 11:16 schreef miss_bleu het volgende:
Dit is niet slikken dit word gewoon ingebracht voor 3 jaar lang
Nee je kan hem er tussentijds uit laten halenquote:Op maandag 6 november 2006 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus als je een kind zou willen proberen te krijgen over 2 jaar zou je nog een jaar moeten wachten?
Ah, ik snap.quote:Op maandag 6 november 2006 11:17 schreef miss_bleu het volgende:
Nee je kan hem er tussentijds uit laten halen
zou wel handig zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, ik snap.
Kun je er ook nog krediet op laten zetten voor de Baja Beachclub?
Hoho. Ik ben gister naar "Children of mên" geweest (aanrader trouwens).quote:Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef miss_bleu het volgende:
zou wel handig zijn.
Eigenlijk moeten ze elke puber van rond de 11 elke 3 jaar dat ding in laten spuiten. Krijg je ook geen zwangere breezers
Ik zou de vraag serieus willen beantwoorden, maar ik had geen idee over wat voor ding jullie het hadden. Ik gebruik gewoon altijd condooms en heb geen vaste vriendin. Mocht een vrouw met wie ik in bed beland toevallig zo'n ding gebruiken, is dat alleen maar mooi meegenomen. Het condoom gaat toch wel om.quote:Op maandag 6 november 2006 11:09 schreef Tally het volgende:
Nou... Goed bezig..
Tja, mijn vriendin gebruikt Yasmin.quote:Op maandag 6 november 2006 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gebruikte de Nuvaring.. Lekker makkelijk.. Kan je niets vergeten..
Nu gebruik ik niets.. En word ook niet meer ongesteld
En nee ik ben niet zwanger..
Ik spreek je!!!!111einzeinz~quote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Serieus is voor newbies. 111111! zie je.
Tja, vriendin vindt het allebei onnatuurlijk. Dan zeg ik;"Dan doen we toch condoom?" En daar wil ze ook weer niet aan.quote:Op maandag 6 november 2006 11:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dit is niet slikken dit word gewoon ingebracht voor 3 jaar lang
Mennnnnn... Als je kinderen als hinderen beschouwt, moet je er maar niet aan beginnen denk ik.quote:Op maandag 6 november 2006 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoho. Ik ben gister naar "Children of mên" geweest (aanrader trouwens).
Die taferelen van een onvruchtbare wereld zou ik wel willen voorkomen, ondanks dat kinderen hinderen (vooral als ze lopen te krijsen in een winkel ofzo).
quote:Op maandag 6 november 2006 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, ik snap.
Kun je er ook nog krediet op laten zetten voor de Baja Beachclub?
Brood met ontbijtkoek ook!quote:Op maandag 6 november 2006 12:41 schreef Joene het volgende:
Bruinebonen soep is okay.
Mooizoquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |