zo kun je het ook zien jahquote:Op maandag 6 november 2006 02:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ja die ouwe lullen trekken het niet meer zo laat hè
zou je denkenquote:Op maandag 6 november 2006 07:39 schreef scarefreak het volgende:
Sommige mensen werken op maandag ochtend gewoon
Wat hij zegT!quote:Op maandag 6 november 2006 07:39 schreef scarefreak het volgende:
Sommige mensen werken op maandag ochtend gewoon
Idd, dat is zo jaren 90...quote:Op maandag 6 november 2006 08:13 schreef Joene het volgende:
De meeste oldbies werken idd , en nachtbraken is voor newbies.
Hoe bevalt ie , die nieuwe ?quote:Op maandag 6 november 2006 08:13 schreef GI het volgende:
Ik sta om 5.30 op.
Dan ga ik niet nachtbraken in het weekend
Mooizoquote:
Lekker , zwart graag en veel.quote:
Straks ophalen op het flonder!quote:
Vlonder is koud , koud is niet goed.quote:
Dat wel... Maar je kunt het ook binnen afhelen... Het mag...quote:Op maandag 6 november 2006 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Vlonder is koud , koud is niet goed.
n00b snapt hem niet?quote:Op maandag 6 november 2006 08:55 schreef Joene het volgende:
Lekker tot vanavond een uurtje of 21 weer is vandaag.
Koersoes Noob , Koersoes.quote:Op maandag 6 november 2006 09:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
n00b snapt hem niet?![]()
MOgguh Tally!![]()
mja vriendinnen van mij hebben hem en die vinden het echt idiaal. Probeerde mijn arts al te bereiken om info in te winnen maar die is er deze week nietquote:Op maandag 6 november 2006 09:25 schreef Tally het volgende:
Nee ben ik toen voor geweest maar waren zo veel negatieve dingen over in het nieuws..
En de dokter vertelde mij toen dat ik het beter niet kon doen..
Maar dat is al weer een hele poos geleden..
ik wil niet werken , ik wil vakantie tot nieuwe baan.quote:Op maandag 6 november 2006 09:35 schreef GI het volgende:
Ik wil niet werken, ik wil autorijden!
Jij wil alleen maar neuken.quote:Op maandag 6 november 2006 09:41 schreef miss_bleu het volgende:
Ik wil ook niet werken! ik wil 5 dagen weekend 2 dagen werken!
Ga eens weg Braun.quote:Op maandag 6 november 2006 09:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Alles spang, lauwe tjappies? Je weights!
Als we dan toch zo gaan beginnen , ik wil genoeg geld om niet meer te hoeven werken dus alleen wanneer het uitkomtquote:Op maandag 6 november 2006 09:41 schreef miss_bleu het volgende:
Ik wil ook niet werken! ik wil 5 dagen weekend 2 dagen werken!
ook dat. Maar dat 3 jaar niet ongesteld worden vind ik veel intressanterquote:Op maandag 6 november 2006 09:42 schreef GI het volgende:
[..]
Jij wil alleen maar neuken.
Niet liegen.
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 09:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Als we dan toch zo gaan beginnen , ik wil genoeg geld om niet meer te hoeven werken dus alleen wanneer het uitkomt
Mijn vriendin is er niet al te verzot op. Die is al niet zo blij met de pil, maar vindt dat nogsteeds de enige optie.quote:Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ook dat. Maar dat 3 jaar niet ongesteld worden vind ik veel intressanter
LoLz... Hey man... Heet die ene gast trouwens echt meneer Tit?quote:Op maandag 6 november 2006 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Zaterdag was het nog 04:00
Wat nou geen nachtbraken?![]()
Ja!quote:Op maandag 6 november 2006 10:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Hey man... Heet die ene gast trouwens echt meneer Tit?
Men zat echt hardop te lachen....quote:
Mennnnnn...quote:Op maandag 6 november 2006 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou ja, jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |