Wel als die technische verklaring gebaseerd is op wat de FEMA ons aanlevert, (heb ik al eerder op gewezen, ik twijfel niet bij voorbaat aan de deskundigheid/motieven van de NIST onderzoekers maar aan het materiaal waar ze mee moeten werken) De basis van alle onderzoek is dus gebasserd op vertrouwen in de FEMA. Prima dat je daar op vertrouwt maar je bent dan dus verre van onafhankelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doet dat af aan zijn technische verklaring?
Hier zie trouwens bijvoorbeeld wel flink wat reclame.
Ik vind het inconsequent om in je posten dan insinuerende/generaliserende opmerkingen te maken en de motieven van 9-11 onderzoekers die afwijken van het NIST raport ter discussie te stellen. M.b.t tot het technische aspect zou je dat voor de motieven van de FEMA dan ook moeten doen wil je op mij geloofwaardig overkomen, zeker als hij als onderzoeker moet teruggrijpen op aannames en mate van waarschijnlijkheden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 06:53 schreef Cyclonis het volgende:
-> hier hou ik me nu niet mee bezig, ik wil het houden bij de technische aspecten van al deze conpiracy theories, die incorrect zijn
-> daar heb ik me nog niet in verdiept dus ga ik ook geen domme uitspraken over proberen te doen. bovendien is hier niks technisch aan dus het zal me een worst wezen als het Tony Blair zelf was die de aanslagen heeft geplanned
misschien is hij scheidsrechter van beroep?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel wie Indira Singh was. Het is alleen een beetje raar om ''whistleblower'' als beroepsomschrijving aan te treffen.
Tis een zij... misschien toch maar eens kijken wat ze te melden heeft? Het is zeer interessant in ieder geval, niet dat je er echt wat mee kan, maar het toont de corruptie wel weer aan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
misschien is hij scheidsrechter van beroep?
Nee, de basis van alle onderzoek is niet gebaseerd op vertrouwen van de FEMA, het is gebaseerd op kennis van de materialen, natuurkundige wetten etc.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wel als die technische verklaring gebaseerd is op wat de FEMA ons aanlevert, (heb ik al eerder op gewezen, ik twijfel niet bij voorbaat aan de deskundigheid/motieven van de NIST onderzoekers maar aan het materiaal waar ze mee moeten werken) De basis van alle onderzoek is dus gebasserd op vertrouwen in de FEMA. Prima dat je daar op vertrouwt maar je bent dan dus verre van onafhankelijk.
Ik meen van wel, en wel hierom:quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, de basis van alle onderzoek is niet gebaseerd op vertrouwen van de FEMA, het is gebaseerd op kennis van de materialen, natuurkundige wetten etc.
De kleur van aluminium bv. heeft niets te maken met vertrouwen in de FEMA.
En op het materiaal wat wel vrijgegeven werd laat men i.d.d. kennis van de materialen, natuurkundige wetten etc. los.quote:During the official investigation controlled by FEMA, One hundred fifty pieces of steel were saved for future study. 4 One hundred fifty pieces out of hundreds of thousands of pieces! Moreover it is not clear who made the decision to save these particular pieces. It is clear that the volunteer investigators were doing their work at the Fresh Kills dump, not at Ground Zero, so whatever steel they had access to was first picked over by the people running the cleanup operation.
http://911research.wtc7.net/wtc/groundzero/cleanup.html
While the steel was being removed from the site of the three largest and most mysterious structural failures in history, even the team FEMA had assembled to investigate the failures -- the Building Performance Assessment Team (BPAT) -- was denied access to the evidence. 1 The Science Committee of the House of Representatives later identified several aspects of the FEMA-controlled operation that prevented the conduct of an adquate investigation: 2
* The BPAT did not control the steel. "The lack of authority of investigators to impound pieces of steel for investigation before they were recycled led to the loss of important pieces of evidence."
* FEMA required BPAT members to sign confidentiality agreements that "frustrated the efforts of independent researchers to understand the collapse."
* The BPAT was not granted access to "pertinent building documents."
* "The BPAT team does not plan, nor does it have sufficient funding, to fully analyze the structural data it collected to determine the reasons for the collapse of the WTC buildings."
http://911research.wtc7.net/wtc/groundzero/restrictions.html
Abolhassan Astaneh-Asl, Ph.D., P.E.
Professor Department of Civil and Environmental Engineering:
I wish I had more time to inspect steel structure and save more pieces before the steel was recycled. However, given the fact that other teams such as NIST, SEAONY and FEMA-BPAT have also done inspection and have collected the perishable data, it seems to me that collectively we may have been able to collect sufficient data. The main impediments to my work were and still are:
1. Not having a copy of the engineering drawings and design and construction documents.
2. Not having copies of the photographs and videotapes that various agencies might have taken during and immediately after the collapse.
I have not been provided with the information made available to the FEMA Building Performance Assessment Team. This includes, videotapes and photographs taken on 9/11and the following days and copies of the engineering drawings. At this time, having the videotapes, photographs and copies of the drawings not only is useful, but also is essential in enabling us to conduct any analysis of the collapse and to formulate conclusions from our effort.
http://www.house.gov/science/full02/mar06/astaneh.htm
Blijven draaien ?? ik dacht eerst dat het woord erin stond , maar dat is niet het geval , meer niet. Maar dat doet er totaal niet toe . Ik heb het document goed gelezen en interpreteer het op mijn manier daar hoef ik niet voor naar conspiracy of non-conspiracy sites te gaan .quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:08 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Eerst roepen dat het er duidelijk instaat nu blijkt dat het er niet instaat is het opeens duidelijk dat ze het willen. Ja zo kan ik ook wel blijven draaien, lees dit bijv. eens over het PNAC document:
http://www.jod911.com/The_PNAC_and_Other_Myths.pdf
Hierin wordt simpel en duidelijk aangegeven dat het PNAC document door conspirancy aanhangers misbruikt wordt en de inhoud verdraaid.
Als je het document leest staat er ook in de de VS multiple theatre wars moet gaan voeren en nog wel meer van dit soort beleid waarop o.a. de transformaties van het leger gebasseerd zijn. Waar dat artikel van jou de meest basale theorie omtrent die quote onderuit probeerd te halen faalt het om de rest te behandelen. Evenals bij de wargames blijft het bij speculaties en heeft de auteur nergens uitgezocht wat de werkelijke claim en bewijslast ervoor is. Hij haalt slechts zijn kennis ervan aan en probeert er dan een andere verklaring voor te vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:08 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Eerst roepen dat het er duidelijk instaat nu blijkt dat het er niet instaat is het opeens duidelijk dat ze het willen. Ja zo kan ik ook wel blijven draaien, lees dit bijv. eens over het PNAC document:
http://www.jod911.com/The_PNAC_and_Other_Myths.pdf
Hierin wordt simpel en duidelijk aangegeven dat het PNAC document door conspirancy aanhangers misbruikt wordt en de inhoud verdraaid.
Als dat zo is .. kan aliminium dan voor 100 dagen nasmeulen ?!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:29 schreef Cyclonis het volgende:
- het gebouw is ingestort door een combinatie impact+hitte
- het gesmolten metaal dat is waargenomen was aluminium
Beter lezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als dat zo is .. kan aliminium dan voor 100 dagen nasmeulen ?!
En wat zou dan het aantal graden zijn als aluminium oranje brandt?
uh als je een van die demolition videos bekijkt dan wordt er verteld dat er op leegstaande verdiepingen vaak erg vreemde geluiden worden gehoord. Waarbij je bureau dus staat te trillen. En dat was dus niet gebleven bij een incident.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:49 schreef Cyclonis het volgende:
m.a.w. de logistieke problemen waar ik het over had, zijn niet zozeer het omhoog kunnen brengen van al het thermate, maar het onopvallend plaatsen van al dat thermate in direct contact met de balken, daarbij door beton moeten boren, zonder dat het ook maar iemand is opgevallen.
ik ben tot nu toe alleen geinteresseerd in een antwoord hierop. voorlopig wil ik me nog bij mijn eerdere discussie houden, voordat ik me hiermee bezig houd
1) deze vraag heeft hetzelfde antwoord of het nou een CD was, of als het is ingestort zoals NIST heeft beschreven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als dat zo is .. kan aliminium dan voor 100 dagen nasmeulen ?!
En wat zou dan het aantal graden zijn als aluminium oranje brandt?
aangezien het gesmolten staal werd waargenomen op de verdieping waar het vliegtuig is ingestort, en ik weet dat je de verticale positie van een vliegtuig vaak niet nauwkeurig kan controleren als piloot, maar dat er een marge zit van enkele tientallen voet, neem ik aan dat om zo een plan te laten slagen, er op enkele verdiepingen boven en onder plaats van impact bommen moeten zijn aangebracht.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uh als je een van die demolition videos bekijkt dan wordt er verteld dat er op leegstaande verdiepingen vaak erg vreemde geluiden worden gehoord. Waarbij je bureau dus staat te trillen. En dat was dus niet gebleven bij een incident.
Dus het zou wel wat verklaren wat je zegt over thermate ??!
Thx, dit vind ik nou 'n mooie goed onderbouwde post, ben wel benieuwd of je de input kunt verbeteren en n meer reeel scenario kunt schrijven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:43 schreef Cyclonis het volgende:
Reactie op de berekeningen van Jim Hoffman
Van WTC is door één getuige gemeld dat het weekend voor 9/11 een aantal verdiepingen waren afgesloten http://www.911myths.com/html/wtc_power_down.htmlquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:47 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
heb je daar bewijzen voor dat op zijn minst de gedoemde verdieping leegstond en dat hij ook ontoegangkelijk was?
Even een reactie op punt 2. Die temperatuur hoeft toch niet zo hoog zijn? Lijkt me dat de organische materialen al bij lagere temperaturen een dergelijke gloed op kunnen leveren. Voor de duidelijkheid, ik betwijfel het niet voor het gloeien van aluminium op zichzelf.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:41 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
1) deze vraag heeft hetzelfde antwoord of het nou een CD was, of als het is ingestort zoals NIST heeft beschreven.
dit valt niet echt zeker te bepalen, maar er zijn een paar studies naar gedaan. mijn eigen kennis doet mij neigen naar de verklaring dat zowel cement, gips, en natuurlijk al het puin en staal slechte warmte geleiders zijn. als warmte niet wordt weggeleid, dan blijft het natuurlijk bestaan. warmte is een vorm van energie, en kan niet zomaar verdwijnen. als je ergens een punt warm houd, en je isoleert het perfect (onmogelijk natuurlijk, maar theoretisch) dan zou het voor eeuwig warm blijven.
in het geval van het puin, was er zeer goede isolatie, wat ervoor zou kunnen zorgen dat het erg lang heet bleef, tot aan het punt dat het puin werd ontruimt
sowieso vraag ik me af waarom mensen zoveel waarde hechten aan die vraag
het staat helemaal los van op wat voor manier het WTC is ingestort. als die dragende structuur was vernietigd door thermate, is er heus geen andere verklaring voor dat het zo lang heet bleef onder het puin.
dit lijkt mij meer zo een voorbeeld van laten we lekker vragen stellen, en als er geen antwoord op wordt gegeven, dan houden ze iets verborgen. er niet bij stilstaand dat deze vraag helemaal niks bijdraagt aan de oorzaak van instorten
2)het aantal graden dat aluminium begint te gloeien ligt tussen de 900 en 1100 graden. lees een van mijn eerdere posts die linked naar een aluminium research center
Philip D. Zelikow is best known as the executive director of the 9/11 Commission.(alleenrecht over ALLES, de andere mochten niet eens meekijken EN daarna censureerde Bush daar nog 22+ bladzijdes van, dit is standaard in de geschiedenis van witwas "onderzoek" maar dat terzijdequote:According to reports by NIST[25] and the Federal Emergency Management Agency (FEMA),[26] molten material (visible on video[27]) streamed out of the south tower just before it collapsed. Having analyzed the color of the molten material, Steven E. Jones believes the material was at least 1000°C.
The presence of molten metal at 1000°C, Jones says, would contradict the mainstream collapse hypothesis, according to which the fires in the buildings reached temperatures high enough to weaken the steel but not melt it.
NIST says the molten material may simply have been aluminum alloys from the aircraft, which melt at between 475 and 650°C (depending on the particular alloy). Jones has rejected that theory; molten aluminum, he says, is a poor emitter of black body radiation and should appear silvery-gray under daylight conditions.[28] (The material in the video is bright yellow.)
NIST answers that the molten metal was very likely mixed with large amounts of hot, partially burned solid organic materials (for example, from furniture, carpets, partitions and computers), which can display an orange glow, much like logs burning in a fireplace. According to NIST, the apparent color could also have been affected by slag formation on the surface.[23]
Dr. Jones says he conducted experiments to test NIST's "orange glow" hypothesis. Using several different approaches to mixing organics into molten aluminum, he says, he found that the organic material refused to mix and instead floated to the top. When the mixture was poured, he says, the molten aluminum remained silvery, not orange (with the exception of rouge embers). The outcome of these experiments, he says, directly contradicts NIST's theory that the molten metal seen pouring from the World Trade Center consisted of aluminum alloys.[29]
Jones believes this molten material was actually molten iron, a byproduct of a thermite reaction.[30] Thermite reactions can reach temperatures of up to 4500°F (2500°C), well beyond the temperature (approximately 1500°C) required to melt structural steel. Jones says that thermite, a metallic agent used in incendiary munitions, could explain the presence of the aforementioned molten metal seen dripping out of the south tower and the characteristic plumes of white smoke going up from the place of melting.
Apart from the molten material seen during the collapse, in the weeks and months after the collapse there were reports of workers pulling steel beams from the burning rubble of the WTC, dripping with molten steel.[31] NIST didn't address the issue in their report but later dismissed it by saying, "The condition of the steel in the wreckage of the WTC towers (i.e., whether it was in a molten state or not) was irrelevant to the investigation of the collapse since it does not provide any conclusive information on the condition of the steel when the WTC towers were standing."[23]
The initial FEMA investigation team found sulfur on parts of the structural steel in the towers and 7 WTC.[32] FEMA was unable to find the source of sulfur, and the NIST report does not mention it. Researchers like Steven Jones believe this sulfide may have been caused by the use of a thermite reaction to melt and destroy the steel within the structure
quote:Prof. Zelikow's area of academic expertise is the creation and maintenance of, in his words, “public myths” or “public presumptions,” which he defines as “beliefs (1) thought to be true (although not necessarily known to be true with certainty), and (2) shared in common within the relevant political community."
Dringen er ooit wel eens feiten tot je door? Dat dergelijke gesmolten aluminium niet puur is maar vervuild met organische materialen bijvoorbeeld?quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef pietje77 het volgende:
wiki:
[..]
Philip D. Zelikow is best known as the executive director of the 9/11 Commission.(alleenrecht over ALLES, de andere mochten niet eens meekijken EN daarna censureerde Bush daar nog 22+ bladzijdes van, dit is standaard in de geschiedenis van witwas "onderzoek" maar dat terzijde)
[..]
[afbeelding]
http://portland.indymedia.org/en/2006/06/341238.shtml
De bedreigingen in bv. "revealing the truth", deze keer aan het adres van Prof. Jones liegen er ook niet om.
en ik verzuip letterlijk in de quotes over gesmolten staal van live getuigen, beeld, video, NASA thermale metingen, Guliani, WTC constructeurs etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc.
daartegenover staat NIST, jaren later.. geen enkele andere hypothese ooit onderzocht hebbend behalve de regerings theorie, ondersteund door FOX, CNN etc
Daarna komen ze keer op keer achteraf met de meest vergezochte theorietjes met de meest onwaarschijnlijke samenkomst van omstandigheden ZOLANG het maar aansluit bij de regerings theorie.
Magic bullet, magic buildings, magic kerosine, magic aluminium, warren commission etc etc
Zoals gewoonlijk niks nieuws onder de zon....
l'histoire ce repete
Ze hebben zeker iets geleerd van de Anthrax die bij de 2 zeldzame politieke Bush tegenstanders terecht kwam, 100% getraceerd naar de cia natuurlijk, lieve jongens daar. (insignificant detail)quote:thermite/thermate can be made of basic industrical chemicals, it can be made "tracerless"--i.e., avoid all signature tracer chemicals that the U.S. Govt requires be mixed in very small amounts in all highly powerful and highly monitored explosives to keep track of every batch's origin
als alles zo onweerlegbaar interconnected is, waarom kan dan nog steeds niemand de vragen beantwoorden die ik al tig keer heb gesteld? waarom krijg ik steeds precies dezelfde antwoorden die ik al keer op keer heb weerlegd?quote:Op zondag 12 november 2006 01:17 schreef pietje77 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/70288#3062661
Nog wat onweerlegbare feiten...
Alles is aantoonbaar interconnected en zeer oud, al denken sommige hier dat het onmogelijk is dat er al complotten gesmeed en uitgevoerd worden voordat ze geboren waren.
Sommige mensen zijn te goed van binnen en naief en kunnen zich niet voorstellen dat JUIST de monsters de macht grijpen... altijd en overal, geen uitzonderingen, uiteindelijk.
Ook komt de waarheid uiteindelijk altijd boven, de mate waarin varierend.
Dat wil er bij sommige mensen nu eenmaal niet in. Je kunt honderdmaal zeggen dat er voor het bestaan van andere complotten wel bewijs is gevonden, het wordt gewoon genegeerd en men blijft je afschilderen als grenzeloos naief burger die denkt dat de brave overheid zoiets nooit zou doen. Erg vermoeiend.quote:Op zondag 12 november 2006 01:35 schreef Cyclonis het volgende:
ik ben heus niet bang om in te zien dat de CIA achter een complot zit hoor. ik zit in de EU en ben een trotse EU bewoner. het boeit mij niet zoveel als de amerikaanse regering een stel criminelen zijn, wat ze sowieso zijn, maar om andere redenen dan wat jij probeer te bewijzen. ik vind ze crimineel omdat ze zomaar irak zijn binnengevallen onder valse voorwendselen en daarmee de hele wereld een puinhoop hebben gemaakt.
als ze ook nog eens verantwoordelijk zouden zijn voor 9/11 zou me dat niet eens heel erg verbazen, maar dan wil ik wel goed ondersteunend materiaal zien, en niet al die lariekoek die ik tot nu toe voorgeschoteld krijg
Die komt ergens achterop mijn leeslijst te staan, bedankt.quote:Op zondag 12 november 2006 01:40 schreef pietje77 het volgende:
Unauthorized Bush biography is iets voor jouw apropotje, gratis op internet..
Dat staat in een levensbeschrijving van Bush?quote:Kun je eigenlijk eens accepteren dat de Reichstag gepland is
Dit ook al? Tiens.quote:de magic bullet onmogelijk etc etc etc
Je bent een slechte leugenaar. In welke regering vertrouw ik precies? En welke regeringen citeer ik?quote:Zo'n beetje alle punten waarbij jij 100% in de regering vertrouwd vertrouwt en ze quote
Minder geloven, meer weten.quote:en dat bij alle essentiele punten geloof ik zo..
From Strategic Strategy Research Military site:quote:Robert David Steele Vivas (b. July 16, 1952 New York City), is a former Marine Corps infantry and intelligence officer for twenty years and was the second-ranking civilian (GS-14) in U.S. Marine Corps Intelligence from 1988-1992. Steele is a former clandestine services case officer Central Intelligence Agency.[1] He is the founder and CEO of OSS.Net, Inc. as well as the Golden Candle Society.[2] Steele also was a member of the Adjunct Faculty of Marine Corps University in the mid-1990's.
From Steele's Amazon review:quote:ROBERT D. STEELE is a retired Marine Corps infantry and intelligence officer. He is the founder and president of Open Source Solutions, Inc., and is an acknowledged expert on computer and information vulnerabilities. Mr. Steele holds graduate degrees in International Relations and Public Administration from Leigh University and the University of Oklahoma. He has also earned certificates in Intelligence Policy from Harvard University and in Defense Studies from the Naval War College.
*gaapt naar apropos* ( hij weigerd de geschiedenis te erkennen en gaat alleen strawman discussies aan)quote:It is with great sadness that I conclude that this book is the strongest of the 770+ books I have reviewed here at Amazon, almost all non-fiction. I am forced to conclude that 9/11 was at a minimum allowed to happen as a pretext for war (see my review of Jim Bamford's "Pretext for War"), and I am forced to conclude that there is sufficient evidence to indict (not necessarily convict) Dick Cheney, Karl Rove and others of a neo-conservative neo-Nazi coup d'etat and kick-off of the clash of civilizations (see my review of "Crossing the Rubicon" as well as "State of Denial"). Most fascinatingly, the author links Samuel Huntington, author of "Clash of Civilizations" with Leo Strauss, the connecting rod between Nazi fascists and the neo-cons.
This is, without question, the most important modern reference on state-sponsored terrorism, and also the reference that most pointedly suggests that select rogue elements within the US Government, most likely led by Dick Cheney with the assistance of George Tenet, Buzzy Kronguard, and others close to the Wall Street gangs, are the most guilty of state-sponsored terrorism.
Ik weet niet, hoor. Als iemand mij kwam vertellen dat Prof. Darwiniaan rond het jaar 1600 leefde en vervolgens een ruwe schets van diens evolutietheorie gaf, zou ik terstond weten met een dilettant van doen te hebben. Blijkbaar ben jij clementer dan ik.quote:Op zondag 12 november 2006 01:52 schreef pietje77 het volgende:
Ik doe het meeste uit mijn hoofd, en het essentiele is niet de datum maar de formule... *gaap*
Oei, Amazon! Het non plus ultra van de menselijke kennis!quote:Verder is het het hardste non-fiction boek ooit zo'n beetje en er is geen enkele rechtszaak wegens smaad rectificatie etc etc ( ontzettend goed geresearched...)
Zij nieuwste non-fiction best seller op AMAZON is "9-11 synthetic terroR- made in the USA"
geschreven door researcher en non-fiction schrijver, Webster Tarpley en zijn nieuwste bestseller op AMAZON non fictie =
"9-11, Synthetic terror - made in the USA"
Wake up and rub the propaganda out of your eyes! They tell us nothing..![]()
edit, dit zei deze non-fiction reviewer van AMAZON over 911 synthetic terror - made in the USA:
From wikipedia:
[..]
From Strategic Strategy Research Military site:
[..]
From Steele's Amazon review:
Kun je me eens uitleggen waar je deze krankzinnige arrogantie op baseert? Op die ''3000 uren onderzoek'' van je? Je kunt namelijk nooit fatsoenlijk antwoord geven op mijn vraag of er ook in gerespecteerde vakbladen aandacht wordt geschonken aan die geweldige historische denkbeelden van je. Die bladen ken je blijkbaar niet eens. Je bent overduidelijk amateur.quote:*gaapt naar apropos* ( hij weigerd de geschiedenis te erkennen en gaat alleen strawman discussies aan)
enquote:David Rockefeller [1915~] Banker, Founder & Honorary Chairman of Trilateral Commission, Honorary Chairman of the Council on Foreign Relations. Speaking at the June, 1991 Bilderberg meeting in Baden, Germany (a meeting also attended by then-Governor Bill Clinton and by Dan Quayle)
"We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years.
It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subjected to the lights of publicity during those years. But, the world is more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries."
David Rockefeller [1915~] Banker, Founder & Honorary Chairman of Trilateral Commission, Honorary Chairman of the Council on Foreign Relations. Written in his 2002 autobiography 'Memoirs' [pp 405]
"For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as "internationalists" and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it."
Ga eens op argumenten in joh, ipv constant dezelfde onderuit gehaalde dingen te herhalen. Er gaat dan een wereld voor je open.quote:Op zondag 12 november 2006 01:32 schreef pietje77 het volgende:
Kijk eens een documentaire joh, dan word het aan de hand van experts uitgelegd.
Verder gaat het over aluminium in DAGLICHT, waarom zie ik de essentieele context steeds niet terug in de repliek?
Ook lijkt het me, zoals word bevestigd in bv. 9-11 mysteries, dat dingen bijvoorbeeld afgeschermd kunnen worden of in k a b e l s weggewerkt.
Ik hoop toch niet dat hier weer geimpliceerd word dat het niet zou kunnen? oftewel onmogelijk??
P.S. ga nu toch eens alle getuigenissen verzamelen, als dan iemand rivieren van aluminium maandenlang durft te verdedigen en stalen aluminium balken zeker waar het vanaf druipt, en aluminium platen die toch heel blijven etc etc, tevens zijn er ook voorbeelden dat, mocht het aluminium zijn, dat allang vloeibaar en afgevloeid had moeten zijn.
Welterusten verder..quote:Op zondag 12 november 2006 02:16 schreef pietje77 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lieve mensen toch allemaal!
Pietje steekt zijn middelvinger in de lucht en begint terug te "zwaaien" : "Hallo allemaal! hoe gaat het verder?"
John Fitzgerald Kennedy [1917~1963] President of U.S.: 1961~1963. Columbia University, 10 days before his assassinationquote:Benjamin Disraeli [1804~1881] British Prime Minister. Coningsby,1844
"...the world is governed by very different personages to what is imagined by those who are not themselves behind the scenes."
( http://video.google.com/videoplay?docid=8274239133163006771 makkelijke super simpele samenvatting icm. JFK secret society speech)quote:"The high office of President has been used to foment a plot to destroy the Americans' freedom, and before I leave office I must inform the citizen of his plight."
Dit valt allemaal rechtsreeks naar 9-11 te herleiden en letterlijk alles is aantoonbaar "interconnected"quote:Woodrow Wilson President of U.S.: 1913~1921, Historian and Political Scientist
"Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it."
-Secretary of Defense Donald Rumsfeld, in an interview with Parade Magazine on October 12th, 2001, from inside the Pentagonquote:"Here we're talking about plastic knives and using an American Airlines flight filed with our citizens, and the missile to damage this building and similar (inaudible) that damaged the World Trade Center."
er is meer hoor, maar dit zou evt. een "trojan horse" kunnen zijn maar ik geloof dat niet.quote:Major General Albert Stubblebine, U.S. Army (ret) – Commanding General of the U.S. Army Intelligence and Security Command, 1981-84. Also commanded the U.S. Army’s Electronic Research and Development Command and the U.S. Army’s Intelligence School and Center. Former head of Imagery Interpretation for Scientific and Technical Intelligence. 32-year Army career.
Video: "One of my experiences in the Army was being in charge of the Army’s Imagery Interpretation for Scientific and Technical Intelligence during the Cold War. I measured pieces of Soviet equipment from photographs. It was my job. I look at the hole in the Pentagon and I look at the size of an airplane that was supposed to have hit the Pentagon. And I said, ‘The plane does not fit in that hole’. So what did hit the Pentagon? What hit it? Where is it? What's going on?"
[CNN, 9/17/2001] The US claims that he confesses his role in a video message two months later, but the contents of that video are highly disputed.quote:“I would like to assure the world that I did not plan the recent attacks, which seems to have been planned by people for personal reasons.”
[Daily Ummat (Karachi), 9/28/2001]quote:As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent women, children and other human beings as an appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent women, children and other people. Such a practice is forbidden even in the course of battle. ... The United States should try to trace the perpetrators of these attacks within itself; the people who are a part of the US system but are dissenting against it. Or those who are working for some other system; persons who want to make the present century as a century of conflict between Islam and Christianity so that their own civilization, nation, country, or ideology can survive. They may be anyone, from Russia to Israel and from India to Serbia. In the US itself, there are dozens of well-organized and well-equipped groups capable of causing large-scale destruction. Then you cannot forget the American Jews, who have been annoyed with President Bush ever since the Florida elections and who want to avenge him. ... Then there are intelligence agencies in the US, which require billions of dollars worth of funds from Congress and the government every year. ... They needed an enemy. ... Is it not that there exists a government within the government in the United Sates? That secret government must be asked who carried out the attacks.”
En heel veel getuigen hebben gezegd dat er wel degelijk een vliegtuig naar binnen is gevlogen. Maar dat is jou ook al 2187638723687 keer verteld.quote:Op zondag 12 november 2006 05:35 schreef pietje77 het volgende:
hihi, ff snel nog, het pentagon exit hole, cordite geroken door getuigen, kleur van de flits bij inslag, schokgolf beschreven door getuigen, Norman mineta getuigenis dat ze allang wisten dat het eraan kwam en niets deden.
Jup, zo'n beetje oneindig meer betrouwbaarder. Dat krijg je he als het zo goed als nul isquote:Op zondag 12 november 2006 05:13 schreef pietje77 het volgende:
Dus de aluminium theorie is ondanks vele vele getuigen waaronder constructeurs.., video etc dus betrouwbaarder dan de Thermate theorie..(duurde best lang trouwens dat staal lekken, zijn meerdere videos van)
Kan je dat onderbouwen? Er ligt een vliegtuig aan aluminium. Tis er heet genoeg om het te smelten. Veel organische materialen aanwezig. Klinkt mij nou niet echt als een gigantisch onwaarschijnlijke samenkomst van omstandigheden in de oren.quote:Verder vraagt de aluminium theorie op meerdere fronten alweer een gigantisch onwaarschijnlijke, wederom unieke, samenkomst van omstandigheden en is objectief gezien erg ver gezocht.
Nee dat zorgt er helaas voor dat je niets anders meer wilt zien.quote:Verder heb ik zo'n beetje het totaal plaatje in mijn hoofd, daders, motief, belangenverstrengeling, moord, intimidatie, geschiedenis etc en dat helpt om het in de overduidelijke context te zien.
Check je eigen link eens gozerquote:http://www.checktheevidence.com/911/Thermite2.htm (je ziet bijna geen verschil tussen aluminium en Thermatezelfs de door Prof. Jones beschreven typische karakteristieken voldoet het aan....)
Dat doet niets af aan de eerdere punten.quote:Zoals de rechters in het oude Rome als eerste zeiden : "Qui Bono" (WIE heeft hier baat bij)
en means, motive and oppertunity.... tja, we hebben met de moeder der motieven te maken. bv. http://www.youtube.com/watch?v=vDY6LIKZmIA
Als je dat zo belangrijk vind waarom werk je er niet aan mee?quote:http://www.youtube.com/watch?v=6K5M0xtxQVQ (de massale campagne om negatieve associaties bij neutrale woorden zoals conspiracy te leggen is bij sommigen toch weer aardig gelukt, hoewel het wereldwijd met grote regelmaat door rechters in hun vonnis opgenomen word; erg nuttig dus, dus zelf POSITIEF.
R.I.P. george Orwell
Iets vaak herhalen maakt het niet plots de waarheid.quote:
er is geen zuurstof van buiten af nodig voor het ontbranden van thermate ,het bevat immers zelf al zuurstof dan aan ijzer gebonden is , ijzer (3)Oxide - FeO3 .quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:49 schreef Cyclonis het volgende:
verder zou ik geinteresseerd zijn in een redelijke analyse van een thermate theorie
het kan namelijk niet zo zijn dat ze de muur daarna weer dicht hebben geplakt, aangezien ook thermate zuurstof nodig heeft voor verbranding, en over het algemeen wordt aangestoken door magnesium of een dergelijk metaal zoals natrium als ik het goed heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |