goeie gewoontequote:
dankuquote:Op maandag 6 november 2006 02:50 schreef Janetje het volgende:
Nog even die discussie aanhouden..
Ja ik vind het kut als het dicht gaat..quote:Op maandag 6 november 2006 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
danku
maare discussie????
heeft blijkbaar weinig zin als het niemand een reet intereseert
dat het best gezellig was, naar mijn idee is de enige reden dat het minder gezellig werd, dat mensen mekaar zakten op te focken van: "ja ik vind het niet meer gezeliig hoor", "ja, nee dan ik ook niet meer"quote:Op maandag 6 november 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik vind het kut als het dicht gaat..
Ik bedoel.. het loopt alweer een jaartje ofzo..
Maar, wat zou voor jou een reden zijn dat het open moet blijven dan?
de enige reden dat bef nu dood is is het negatieve gelul van veel vaste users.quote:Op maandag 6 november 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
Er valt niet meer te discussieren geloof ik. BeF heeft zijn beste tijd gehad.
Een van de betere reeksen, maar alles gaat een keer voorbij
.
[BeF] #806 Voor de meisjes die van paarden houden. En bier.quote:Op maandag 6 november 2006 02:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat het best gezellig was, naar mijn idee is de enige reden dat het minder gezellig werd, dat mensen mekaar zakten op te focken van: "ja ik vind het niet meer gezeliig hoor", "ja, nee dan ik ook niet meer"
blijkbaar kan het niemand wat schelen dus tyf er een slotje op en laat het weg rotten in het archiefquote:Op maandag 6 november 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
En ja.. ik heb ook liever dat het open blijft..
Maar niet zoals dit..
Wat Frank (m)oppert.quote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
blijkbaar kan het niemand wat schelen dus tyf er een slotje op en laat het weg rotten in het archief
tyf die hele OP gewoon wegquote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
Stel dat BeF open zou blijven he?
Zouden mensen er dan moeite voor willen doen?
Niet meer alles doen wat de OP verboden heeft/verwelkomend zijn tov newbies..
Desnoods onder een andere naam?
Inderdaad, het kan mij iig niks meer schelen en het vorige topic lezende zijn er heel wat meer die er zo over denken.quote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
blijkbaar kan het niemand wat schelen dus tyf er een slotje op en laat het weg rotten in het archief
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 november 2006 03:04 schreef Janetje het volgende:
Negativiteit doodt reeksen..
BeF zat in een negatieve spiraal, wil men die doorbreken of niet?
Das de vraag.
Kán en wil.quote:Op maandag 6 november 2006 03:04 schreef Janetje het volgende:
Negativiteit doodt reeksen..
BeF zat in een negatieve spiraal, wil men die doorbreken of niet?
Das de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |