quote:Op maandag 6 november 2006 01:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Debbie Does Donkeytown, Serge the Seal of Death, Reincarnation en Mister Hell
Ik zocht eigenlijk de originele titels, maar aangezien ik dat er niet bij had gezegd reken ik het goedquote:Op maandag 6 november 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Festen
Idiots
Italian for beginners
Mifune's last song
Die van een paar jaar terug? Jaquote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef Don_Tom het volgende:
[offtopic] even voor mijn beeldvorming, ben jij eigenlijk de "echte" Hawaii Tim?[/offtopic]
Welke echte?quote:Op maandag 6 november 2006 01:54 schreef Don_Tom het volgende:
[offtopic] even voor mijn beeldvorming, ben jij eigenlijk de "echte" Hawaii Tim?[/offtopic]
Als je niet uit je nek lult, alsnog hulde!quote:Op maandag 6 november 2006 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van een paar jaar terug? Ja
Dacht dat iedereen dat nu wel vergeten zou zijn
Ja, maar die film staat hier in Nederland bekend als Festen.quote:Op maandag 6 november 2006 01:57 schreef Don_Tom het volgende:
Bijna goed, begyndere
En als je consequent zou zijn zou je de eerste keer "celebration" hebben gezegd
Waarom zou ik dat nu nog doen? De neppers geven dat nu niet meer toequote:Op maandag 6 november 2006 01:58 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Als je niet uit je nek lult, alsnog hulde!![]()
Klopt maar ik heb mifune hier in de bios ook gewoon als "Mifunes Sidste Sang" gezien. Idoterne wel weer gewoon als Idiots, dus wat dat betreft zijn ze zelf ook niet zo consequentquote:Op maandag 6 november 2006 01:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar die film staat hier in Nederland bekend als Festen.
Welterusten jojoortje.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 6 november 2006 01:58 schreef Don_Tom het volgende:
Als je niet uit je nek lult, alsnog hulde!![]()
Over zijn geweldige Sid Vicious imitatie bij Idols, uit welke grot ben jij gekropen?!quote:
Niet te hard zeggenquote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Over zijn geweldige Sid Vicious imitatie bij Idols, uit welke grot ben jij gekropen?!
Deze man is een legende!!
Hawkingquote:Op maandag 6 november 2006 02:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat Stephen Hawkin?
Ah, die met dat, eeehh, aparte blouse?quote:Op maandag 6 november 2006 02:03 schreef Don_Tom het volgende:
Over zijn geweldige Sid Vicious imitatie bij Idols, uit welke grot ben jij gekropen?!
Deze man is een legende!!
Hence de "Hawaii" in "Hawaii Tim"....quote:Op maandag 6 november 2006 02:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ah, die met dat, eeehh, aparte blouse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |