Volgens mij komt dat nog wel als ze het maar lang genoeg volhouden in de villa.quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Het is toch wel jammer dat Stefan, Evil, Ilona relaties hebben... beetje meer van dit gestuntel had het goed gedaan ; -)
Met of zonder zoenen?quote:Op maandag 6 november 2006 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat nog wel als ze het maar lang genoeg volhouden in de villa.
Stephan heeft het hoofd van Ilona wel heel erg hart-vormig geschilderd... het zou me ook nix verbazen als daar door droogstand en lust een keer wat gebeurt.
Zo te zien.......quote:
Whahahahahahaquote:Op maandag 6 november 2006 01:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ik aan sex en stefan denk zie ik zo iets voor me:
Strefan:
Kijk, ik ga je nu linksom penetreren.. dat iis uit onderzoek het meest efficient gebleken... ik ga een gemiddelde slag aanhouden van 15 rotaties per seconde... .. Het is bewezen dat dat voor de doelgroep het best te incasseren is.. ( dan kijkt hij even om en zegt: Evil, noteer je het )...
Ik vroeg het ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 01:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vraag mij niet waar evil op kikt.. daar heb ik zo mijn mening over.
Indeed.... Mits ze bevolen is om ze aan te trekken... Onder haar bijdehandte schil straalt de onderdanigheid er van af..quote:Op maandag 6 november 2006 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook nietMaar ik ben niet verbaasd als er zwarte leren pakjes bijhoren
![]()
Grinn ik zit op een ander spoor... Wel in dezelfde hoekquote:Op maandag 6 november 2006 01:44 schreef Leandra het volgende:
Oh god..... ik zie het nou helemaal fout voor me:
Stephan die met verbale begeleiding Ilona penetreert en iedere keer als hij off-beat beweegt een tik van Evilene op zijn kont krijgt.![]()
Is nog helemaal niet zo'n beroerd idee: Evilene met een knevel in dr mond... lekker rustig.quote:Op maandag 6 november 2006 01:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Indeed.... Mits ze bevolen is om ze aan te trekken... Onder haar bijdehandte schil straalt de onderdanigheid er van af..
Hèhè.. je begint het te zien hè? Ze smeekt er gewoon om !quote:Op maandag 6 november 2006 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is nog helemaal niet zo'n beroerd idee: Evilene met een knevel in dr mond... lekker rustig.
Ja dit is echt ernstig...... ik zie de meest vage toestanden voor mequote:Op maandag 6 november 2006 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hèhè.. je begint het te zien hè? Ze smeekt er gewoon om !
Zoals wij nu?quote:Op maandag 6 november 2006 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dit is echt ernstig.....al was het maar onder het mom van "ongestoord een goed gesprek kunnen voeren"
Whoehahahahahahaha word ik hier met een text van een half jaar geleden om de oren geslagen... damn...quote:Op maandag 6 november 2006 01:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zoals wij nu?![]()
( Over beeldvorming gespreoken... die warme shampoo zou een mooi contrast geven in Evil haar haar... )
Me 2, slaap lekkerquote:Op maandag 6 november 2006 02:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goed.. Deze keer heb Ik Mijn rust nodig, slaap wel.
Hij geilt op zijn eigen werk denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 01:35 schreef Leandra het volgende:
Nog zonder zoenen, maar ook hier kijkt hij haar weer heel liefdevol aan![]()
Zeker weten dat Talpa het aan Nena heeft gezegd, en vervolgens Nena (pissed off) het aan Natasia heeft gezegd.quote:Op maandag 6 november 2006 01:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens de Talpa site heeft Natasia dat aan Nena verteld.
ik geloof er niks van. Je vind ook nergens op de site een reactie dat iemand roept "O, wat erg dat Ang. er uit is!!"quote:Op maandag 6 november 2006 10:39 schreef Gert het volgende:
De stand van deze poll op de Talpa-site verbaast me ook hogelijk trouwens.
[afbeelding]
Hoe kun je Angelique nou missen, behalve als kiespijn?
Toch vonden ruim 8000 mensen het nodig om die optie aan te klikken.
Het lijkt er inderdaad op dat een of andere nerd binnen Angeliques kring aan het hacken is geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 10:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ik geloof er niks van. Je vind ook nergens op de site een reactie dat iemand roept "O, wat erg dat Ang. er uit is!!"
Dat dacht ik ook al meteen toen er een poll was over Angelique of Sylvia.. het kon gewoon niet dat het 94% om 6% was (bijv)quote:Op maandag 6 november 2006 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat een of andere nerd binnen Angeliques kring aan het hacken is geweest.
Exact. Ook het grote contrast tussen Brian en Nena, Nena heeft aan een enkel woord genoeg.. Brian houd van oeverloze uitéénzettingen...quote:Op maandag 6 november 2006 11:47 schreef happyme28 het volgende:
Daar zegt ze in een paar zinnen erg veel.
< totaal Streamloosquote:Op maandag 6 november 2006 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Zeer storend dat je stream 4 niet kunt volgen
Spirituele beïnvloeding.. ( High tech voodooquote:Op maandag 6 november 2006 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat een of andere nerd binnen Angeliques kring aan het hacken is geweest.
quote:Op maandag 6 november 2006 12:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Exact. Ook het grote contrast tussen Brian en Nena, Nena heeft aan een enkel woord genoeg.. Brian houd van oeverloze uitéénzettingen...
Als ze dat soort krachten echt bezit, dan was ze sowieso al niet weggestemd.quote:Op maandag 6 november 2006 12:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Spirituele beïnvloeding.. ( High tech voodoo)
Je onderschat de kracht van de "kaarten" daar stond in dat ze moest vertrekken... tja.. dan help niets meerquote:Op maandag 6 november 2006 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze dat soort krachten echt bezit, dan was ze sowieso al niet weggestemd.
Zou me niet verbazen als het voor Ilona de doorslag was om op Angelique te stemmenquote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van de "kaarten" daar stond in dat ze moest vertrekken... tja.. dan help niets meer![]()
![]()
ik vind het wel leuk dat ze direct vraagt wat iedereen zich afvraagt.quote:Op maandag 6 november 2006 12:28 schreef 2live het volgende:
ik blijf het apart vinden dat bijv. de kapster gewoon zegt wat ze op tv heeft gezien.
het is dan toch niet echt verwonderlijk dat bart zich er heel erg van bewust is dat alles van hem en lesley duidelijk te volgen is.......en zich dus heel erg terughoudend gedraagd.
ik ook nietquote:Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef avonne het volgende:
geen geluid op stream 4![]()
lang gesprek tussen Brian en Bart
Haha deze kapster is een betere psychologe als stefan en Eveline bij elkaarquote:Op maandag 6 november 2006 13:20 schreef Gert het volgende:
Stephan vertelt tegen de kapster dat het wegstemmen van Bart en/of Nena lucratief zou zijn voor de overige bewoners. Zij staan zo ver bovenaan, dat ze een groot deel van de contactpunten opslokken. Zouden zij weg gaan, dan zou er een eerlijker verdeling plaatsvinden.
De kapster blijft maar doorvragen, weet ook precies wie wiens maatje is e.d.
Heel apart. Ze stuurt het gesprek ook, en brengt het onderwerp terug op DGK zodra ze af dreigen te dwalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |