Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op maandag 6 november 2006 00:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia ruimt alle schuim op voor eventuële losse onderwaterse losse handjes![]()
Heh? Hoe kan ze d'r rijbewijs hebben dan? Ze is een gevaar op de weg dus!quote:Op maandag 6 november 2006 00:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n grote markt aan illegale rijbewijzen bestond. Nena heeft haar theorie niet eens gehaald dus!
Ja, dat was een aantal jaar terug booming business op de Antillen.quote:Op maandag 6 november 2006 00:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik wist niet dat er zo'n grote markt aan illegale rijbewijzen bestond. Nena heeft haar theorie niet eens gehaald dus!
Ze zei dat ze haar theorie op illegale wijze heeft gehaald niet haar rijvaardigheden.quote:Op maandag 6 november 2006 00:50 schreef moowriece het volgende:
[..]
Heh? Hoe kan ze d'r rijbewijs hebben dan? Ze is een gevaar op de weg dus!
Met de hand?quote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze haar theorie op illegale wijze heeft gehaald niet haar rijvaardigheden.
quote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze haar theorie op illegale wijze heeft gehaald niet haar rijvaardigheden.
Natasia weet dat Nena aan Brian zijn paal heeft getrokken? Heeft Brian of Nena het aan haar verteld dan?quote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef Day het volgende:
En Natasia weet overigens wel wat er gebeurd is tussen Brian en Nena.
Ze hebben eerst heel lang in de sauna gelegen en ik denk dat het water van de jacuzzi verwarmt wordt, vandaar.quote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef elroy1988 het volgende:
wat ik me afvraag, heel praktisch gezien, het is 7 graden buiten. Zitten zij lekker op de rand, is dat niet ijs en ijs koud?
Naja zal wel liggen aan mijn beperkte ervaring met jacuzzis in de buitenlucht!
Zij had al een vermoeden (schijnbaar lag ze wakker) en hij heeft het met heel veel vage (surinaams/antilliaanse) omwegen toegegeven.quote:Op maandag 6 november 2006 00:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Natasia weet dat Nena aan Brian zijn paal heeft getrokken? Heeft Brian of Nena het aan haar verteld dan?
Alcohol.quote:Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef elroy1988 het volgende:
wat ik me afvraag, heel praktisch gezien, het is 7 graden buiten. Zitten zij lekker op de rand, is dat niet ijs en ijs koud?
Naja zal wel liggen aan mijn beperkte ervaring met jacuzzis in de buitenlucht!
Ze gaat morgen Natasia "helpen" met haar theorie, hopelijk leert ze nog wat van.quote:Op maandag 6 november 2006 00:52 schreef moowriece het volgende:
[..]
![]()
Als je de regels niet kent, vind ik dat niet echt veilig
Dan lijkt het er inderdaad op dat Natasia erbij blijft om Nena in bescherming te nemen. Nu ook erg nadrukkelijk erbij vermeldend "Nena, kom je vanavond nog lekker bij mij slapen".quote:Op maandag 6 november 2006 00:54 schreef Day het volgende:
Zij had al een vermoeden (schijnbaar lag ze wakker) en hij heeft het met heel veel vage (surinaams/antilliaanse) omwegen toegegeven.
Nou, zo ver wil ik ook niet gaan, hoorquote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan lijkt het er inderdaad op dat Natasia erbij blijft om Nena in bescherming te nemen. Nu ook erg nadrukkelijk erbij vermeldend "Nena, kom je vanavond nog lekker bij mij slapen".
Mja, vanavond houdt Nena de hand op de knip.quote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia vraagt of Nena bij haar slaapt... Brian: Damn... hele avond voor niets sociaal geluld !!!
Ja, het maakte het de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 6 november 2006 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, zo ver wil ik ook niet gaan, hoor
Ze had in ieder geval de spanning tussen die 2 weg door. Vond Nena's actie vaag, maar vindt het jammer dat de relatie bekoeld is.
.. Hmm ik hou ook wel van wat intriges en romantiek.. maar ik weet (nog) niet zo goed wat ik aan die Brian heb... Soms vind ik hem een smoothtalker ... vage intenties... soms is hij oké.. tijd zal het lerenquote:Op maandag 6 november 2006 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, zo ver wil ik ook niet gaan, hoor
Ze had in ieder geval de spanning tussen die 2 weg door. Vond Nena's actie vaag, maar vindt het jammer dat de relatie bekoeld is.
Hmm zouden ze dat uittzenden .......quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mja, vanavond houdt Nena de hand op de knip.
en heel veel camera's die in zijn hoofd binnen dringen...Ik denk niet dat hij het psychisch lang volhoudt hij is constant bewust van de camera's en wil dat niet loslaten.quote:Op maandag 6 november 2006 00:53 schreef moowriece het volgende:
Bart ligt ondertussen te dromen over Lesley.
En hij doet zijn best maar ik geloof ook niet dat hij al voor 100% overtuigd is van het feit dat lesley zichzelf is... ( Hij is namelijk zo verliefd... dat hij niet kan geloven dat zij ook op hem valt.. etc.. )quote:Op maandag 6 november 2006 01:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
en heel veel camera's die in zijn hoofd binnen dringen...Ik denk niet dat hij het psychisch lang volhoudt hij is constant bewust van de camera's en wil dat niet loslaten.
Natasia vroeg hem of hij Nena leuk vond. HIj gaf als antwoord dat hij haar wel leuk vond, ja.quote:Op maandag 6 november 2006 00:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
.. Hmm ik hou ook wel van wat intriges en romantiek.. maar ik weet (nog) niet zo goed wat ik aan die Brian heb... Soms vind ik hem een smoothtalker ... vage intenties... soms is hij oké.. tijd zal het leren
Ja, dat zou hem es kunnen opbreken en gaat ie toch het huis uit.quote:Op maandag 6 november 2006 01:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
en heel veel camera's die in zijn hoofd binnen dringen...Ik denk niet dat hij het psychisch lang volhoudt hij is constant bewust van de camera's en wil dat niet loslaten.
Volgens de Talpa site heeft Natasia dat aan Nena verteld.quote:Op maandag 6 november 2006 01:03 schreef Day het volgende:
Toen Natasia later Nena erover aansprak vertelde zij weer dat ze geen woorden meer aan Brian vuil wil maken, omdat hij achter de schermen zou hebben gezegd dat hij alleen maar achter haar aanzit omdat ze, voor hem, het enige beschikbare meisje is. Daar is Nena dus pissed over.
Ach bij Natasia hoeft er maar een vlieg op haar neus te zitten of ze verklaard de oorlog aan een willekeurig persoon.quote:Op maandag 6 november 2006 01:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het jammer dat Nena en Natasia het ineens zo goed met elkaar kunnen vinden.
Welnee.. natasia heeft een goed hart... helaas is de rest van haar lichaam (inclusief hersens) wat verward...quote:Op maandag 6 november 2006 01:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ach bij Natasia hoeft er maar een vlieg op haar neus te zitten of ze verklaard de oorlog aan een willekeurig persoon.
Verdenk Natasia er van, dat ze alles doet om Brian zijn missie om Nena te veroveren te doen mislukken.
Nee, dat denk ik dus niet.quote:Op maandag 6 november 2006 01:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Verdenk Natasia er van, dat ze alles doet om Brian zijn missie om Nena te veroveren te doen mislukken.
Dat mens is abnormaal jaloers, een emotie die je niet moet onderschatten. Brian en Nena een stel in huis, niet met Natasia erbij.quote:Op maandag 6 november 2006 01:15 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Welnee.. natasia heeft een goed hart... helaas is de rest van haar lichaam (inclusief hersens) wat verward...
hehe ja het zit lekker in elkaar allemaal,quote:Op maandag 6 november 2006 01:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Nena is inderdaad in de ban van Bart. Toch grappig eigenlijk, Natasia is jaloers op Nena vanwege Brian. Brian is jaloers op Bart vanwege Nena. En Bart en Nena gaat niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |