nou er zijn altijd wel kleinigheden die ik kan doen / opschrijvenquote:Op maandag 6 november 2006 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
En moet je een verslag bijhouden?
Zo ja, wat schrijf je dan op?
Maar je hebt juist in je ondertitel "Beweeg niet zo!"quote:
ja je kunt ook te veel bewegen hequote:Op maandag 6 november 2006 10:24 schreef gday het volgende:
[..]
Maar je hebt juist in je ondertitel "Beweeg niet zo!"![]()
Flex.quote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja je kunt ook te veel bewegen he![]()
maare, kijk wat de opleiding post op blackboard![]()
http://www.imagebeaver.com/files/images/thumb/532061106rofllan.JPG
Ik heb tijdens mijn stages nooit zulke klusjes hoeven doen.quote:
Ik mocht vanmorgen dweilen en stofzuigen (zoals elke week sinds dag1)... mompelt iets over de school bellen en een afspraak makenquote:Op maandag 6 november 2006 10:53 schreef NrSiX het volgende:
Vandaag een kutdag voor de boeg (as usual) mag weer lekker administratieve kutklusjes opklaren.. * NrSiX mompelt iets van doe zelf ook eens kutklusjes en geef niet alles uit handen.
ook mooie secretaresses?quote:Op maandag 6 november 2006 11:00 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn stages nooit zulke klusjes hoeven doen.Sterker nog, ik heb altijd secretaresses aan het werk gezet voor mijn kutklusjes.
ruilen?quote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef DarkShine het volgende:
Ik doe dus een ICT stage op een andere unit binnen mijn school.
Krijg betaald, heb korte dagen en veel mooie dames op stage.
ow? dat kan, vertelquote:Op maandag 6 november 2006 11:22 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ey zosk volgens mij zitten wij op dezelfde school :p
hier is de suiker op, geen koffie of thee voor mij dusquote:Op maandag 6 november 2006 11:29 schreef Sitethief het volgende:
De koffie is vandaag niet te zuipen, net dat ene lichtpuntje in het leven van een stagaire..................
Nee, dat niet.quote:
Nee bedankt.quote:
dat is dan weer minderquote:
ik heb nog minder gedaan, en jammerquote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Wat heb ik vandaag gedaan:Koffie gedronken Gebak gegeten Koffie gedronken Op Fok! te vinden Koffie gedronken Op Fok! te vinden
Zal zo nog wel ff doorgaan
nope, Den-Boschquote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef Theamerican het volgende:
zosk zit je ook in utrecht of niet?
ik ga nu naar huis, 11:45 - 13:15quote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen word het eten opgediend (12:00 - 12:45). Heerlijk om op de Unit Horeca te zitten.
Sittard - Heerlen = 30 minuten rijden. Aangezien ik ook nog terug moet haal ik dat dus niet.quote:
Oe limboland,quote:Op maandag 6 november 2006 11:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sittard - Heerlen = 30 minuten rijden. Aangezien ik ook nog terug moet haal ik dat dus niet.
nou, zonder koffie val ik in slaapquote:Op maandag 6 november 2006 12:13 schreef umberrella het volgende:
gaaaaap wat is zo'n stage toch heerlijkom even lekke rbij te komen van het weekend
Bij mij is het niet veel anders. Koffie drinken, in slaap vallen tijdens de vergadering, weer koffie drinken en wat kutten op het internetquote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee bedankt.
Wat heb ik vandaag gedaan:Koffie gedronken Gebak gegeten Koffie gedronken Op Fok! te vinden Koffie gedronken Op Fok! te vinden
Zal zo nog wel ff doorgaan
Ik ben voor Roda en heb op stage uitzicht op de trainingvan Fortuna...quote:
* Sitethief slaat dekentje om LunaticLaUrA heen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben helemaal alleen, net interviewtje gehad en val nu bijna in slaap...
Wat voor interview? Loop je ook een journalistieke stage?quote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ja ja ik ga inmiddels mijn laatste 4 weken in bij de Telegraaf!quote:Op maandag 6 november 2006 14:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Wat voor interview? Loop je ook een journalistieke stage?
door het broeikaseffectquote:Op maandag 6 november 2006 15:10 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Caz FM is zeker te waarderen ja. Zelf geen radio hier, wel mp3 speler. Weet iemand waarom het zo warm is buiten?
Hey! ik vroeg me nog steeds af (paar pagina's terug) hoe het bij tmf wasquote:Op maandag 6 november 2006 14:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Haha nou dat eindigde in een tv-sessie. Ik kreeg toen net die dag voor de tm-awards een imense buikgriep. Ik kon er dus niet heen en mocht het gewoon op de televisie bekijkenquote:Op maandag 6 november 2006 15:32 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hey! ik vroeg me nog steeds af (paar pagina's terug) hoe het bij tmf was
Ik ben mijn laatste maand in gegaan bij dagblad De Gelderlander in de Betuwequote:Op maandag 6 november 2006 14:49 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja ja ik ga inmiddels mijn laatste 4 weken in bij de Telegraaf!
En jij dan?
Dunno, vorige week kreeg ik toch echt wel zon kerst gevoel..quote:Op maandag 6 november 2006 15:27 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Wie verzint zoiets? waar is de winter
Ja ik wil ook sneeuw! Ik vind die hitte niet leuk meer.quote:
Hehe, ja dat is wel leuk ja.quote:Op maandag 6 november 2006 16:04 schreef T1andonly het volgende:De grootaandeelhouder van dit bedrijf komt hier net eventjes een rondleiding geven aan 'n hele stoet zakenmensen
ik vind het wel vermakelijk.
Goedzoquote:Op maandag 6 november 2006 15:44 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
....Deze week staat er een interview met de sugababes gepland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je denken?quote:Op maandag 6 november 2006 16:22 schreef NiKos het volgende:
Volgens mij heb ik onderhand echt elke pagina van wikipedia wel een keer gelezen![]()
Studie Ontwijkend Gedrag,quote:
Gast, het is de ontruiming van een gekraakt fort.. Daar kun je niet eerder aan beginnenquote:
Ach gos, mijn kop bonkt ook aardig en mijn keel is schuurpapierquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:08 schreef T1andonly het volgende:
Ik voel me ook moe en ziek en ik zit er over na te denken om een dag thuis te blijven.
Dan doet 'n morgen in bed liggen jou ook waarschijnlijk goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:12 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ach gos, mijn kop bonkt ook aardig en mijn keel is schuurpapier![]()
Niet met mij fokken hé,quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:28 schreef jstn het volgende:
Zooo, het is laatste tijd wel lekker druk hier zeg, eindelijk.
Vandaag echt tot aan nu eigenlijk constant bezig geweest.
Heerlijk.
Nu maar weer eens ff fok'en ;p
ik had een terugkommiddag, leuk als je van alles hoort wat je al wistquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:50 schreef Mathijz het volgende:
Zo ik heb een middag vrij
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:55 schreef Zosk het volgende:
iedereen druk aan de slag en ik druk om de 5 sec F5![]()
Ik,quote:Op woensdag 8 november 2006 10:01 schreef Mathijz het volgende:
Nog andere mensen die zin hebben in een Stage meet
Zosk nu verwacht ik wel snel antwoord
was het snel genoeg btw?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:01 schreef Mathijz het volgende:
Nog andere mensen die zin hebben in een Stage meet
Zosk nu verwacht ik wel snel antwoord
Wat voor training?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:08 schreef T1andonly het volgende:
Het zware trainen van gister speelt me wel partenik heb zo'n spierpijn dat ik nog maar net kan typen volgens mij.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:01 schreef Zosk het volgende:
Zolang het doordeweeks is zodat ik me O.V. kan gebruiken![]()
en gelijk heb jequote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef Mathijz het volgende:
Ja als hij blijft draaien lach ik hem vierkant uit
IJsland?quote:
Ik moet nog 2,5 uur.quote:morgen krijg ik een introdag van de telegraaf.
Jij ook al!quote:Op maandag 6 november 2006 08:07 schreef Sitethief het volgende:
Jee, 15/16/17 vrij proberen te krijgen,.
Verhuizen is da bomb!
halloquote:Op donderdag 9 november 2006 10:41 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Daag mensen, ik ben er ook weer. Beetje veel vertraging met de trein. Hebben we er weer zin an?
Net zoveel als RKC.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:41 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Daag mensen, ik ben er ook weer. Beetje veel vertraging met de trein. Hebben we er weer zin an?
haha ik slaap ook echt elke busritquote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef T1andonly het volgende:
Sommige buschauffeurs maken van hun eigen bus als het ware een sauna. Dan stap ik 's morgens in de bus en val ik na 'n kilometer al weer in slaap door de warmte daar.Ik wordt nooit wakkerder van reizen in de bus
Dat is zo killing, dan ben ik de hele dag niet meer wakker te krijgenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef T1andonly het volgende:
Sommige buschauffeurs maken van hun eigen bus als het ware een sauna. Dan stap ik 's morgens in de bus en val ik na 'n kilometer al weer in slaap door de warmte daar.
Kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 11:27 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Dat is zo killing, dan ben ik de hele dag niet meer wakker te krijgen
gsus, je woont 2 min van je stage af?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:25 schreef Zosk het volgende:
mwa ik blijf tegenwoordig te lang liggenmoet er om half 9 zijn en om 8:10 kom ik eruit en ga ik douchen
![]()
![]()
ja, lekker is datquote:Op donderdag 9 november 2006 12:39 schreef NrSiX het volgende:
[..]
gsus, je woont 2 min van je stage af?
quote:
quote:
WTF zitten jullie allemaal af te tellen man.quote:
Dat lijkt me wel echt leuk om te doen. Maar moet je dan ook niet op onregelmatige tijden werken?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:17 schreef Nuna het volgende:
Ik meld me ook alvast![]()
In december begin in aan mijn verpleegstage in het Radboud ziekenhuis (Nijmegen).
Ik ook, ben echt gebroken en geen idee waarvan. Wil ook zo naar bed.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef Freshthinking het volgende:
Ik wil slapen.. Ben bekaf..
Sja, ik weet het wel.. Te weinig geslapen de afgelopen dagen.. Daarnaast is het werk dat ik hier nu moet doen ook niet om over naar huis te schrijven.. Ik moet een artikel maken over een dierenwinkel :Squote:Op donderdag 9 november 2006 13:33 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt gebroken en geen idee waarvan. Wil ook zo naar bed.
Fantasie genoegquote:Op donderdag 9 november 2006 13:32 schreef gday het volgende:
Hehe, krijg je al fantasieën T1andonly?
succesquote:Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik moet zo naar de studio waar Jensen wordt opgenomen voor de Sugbabes
quote:Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef Theamerican het volgende:
o my god die eierenkop is er weer terug bij klant vandaan
shit hond is het
grmmmm.. wou dat ik zo'n leuke stage hadquote:Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik moet zo naar de studio waar Jensen wordt opgenomen voor de Sugbabes
Gaat het nu over een andere stagiair?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:02 schreef Theamerican het volgende:
irriteer me zo erg aan die vent weet niet why manier van praten manier van doen alles kan die als we hem moeten geloven en vorige keer had een klant gezegd tegen hem heb ej dit weleens vaker gedaan nu wilt het babytje niet meer naar die klant toe whahahaloser
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb MSN geinstalleerd op m'n stageplek en sindsdien niets meer gedaan.
Ik heb het ook een beetje gehad, heb nu 10 weken voornamelijk geprogrammeerd... Gelukkig ga ik vanaf volgende week mijn volgende fase in waar ik wel weer erg veel zin in heb, biologische data -analysequote:Op donderdag 9 november 2006 15:05 schreef NrSiX het volgende:
[..]
grmmmm.. wou dat ik zo'n leuke stage hadik ben dr helemaal zat van -_-
Alle medewerkers gebruiken hier MSN, vooral voor onderlinge communicatie. Maar ik doe alleen aan "externe" communicatie zeg maar.quote:
ja het is ook zeker handig voor intern gebruikquote:Op donderdag 9 november 2006 15:17 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Alle medewerkers gebruiken hier MSN, vooral voor onderlinge communicatie. Maar ik doe alleen aan "externe" communicatie zeg maar.
Even indekken voor als ze toch blijken mee te lezen?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:26 schreef T1andonly het volgende:
ofjastiekum krijg ik tussendoor mijn werk wel af ineens, ik snap niet hoe dat kan
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Even indekken voor als ze toch blijken mee te lezen?
nee ove3r een vent die hier werktquote:Op donderdag 9 november 2006 15:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat het nu over een andere stagiair?![]()
Ok, dan snap ik het nu welquote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nee ove3r een vent die hier werkt
Vandaag is tot nu toe ook mijn productiefste dag denk ik.. Maar dat komt door de terugkomdag van gisteren, een afspraak van maandag en een meeting van dindsdag.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef Zosk het volgende:
Ik heb serieus vandaag iets gedaan, integenstelling tot de rest van de week![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef Zosk het volgende:
Ik heb serieus vandaag iets gedaan, integenstelling tot de rest van de week![]()
Ja, mij lijkt het ook wel leuk op sommige dingen na dan. Je moet oude mensen wassen, weekend- en avonddiensten draaien. Dat is wel wat minder.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt leuk om te doen. Maar moet je dan ook niet op onregelmatige tijden werken?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:35 schreef Theamerican het volgende:
mensen nog 7 en half uuren dan is weekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()