die stekelvakens vind ik ook erg goed gemaakt maar die adhd eekhoorn saves the dayquote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd goeie film en possems rule ! (zou steve zeggen)
Ja, jong van geest he, huil maar niet, komt allemaal goedquote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
FF opzoeken wie dat ook alweer was![]()
Ik mocht toch Toon zijnquote:
Maar niet zo hard als een pijlstaart piercingquote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd goeie film en possems rule ! (zou steve zeggen)
ja hoorquote:Op maandag 6 november 2006 01:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mocht toch Toon zijnEn die is langzaam, niet lastig
![]()
Jappie, nou die is niet zo lastig hoorquote:Op maandag 6 november 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
FF opzoeken wie dat ook alweer was![]()
ging je daar niet dood aanquote:Op maandag 6 november 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als een pijlstaart piercing![]()
quote:
In de nieuwe South Park scheint een grap over steve te zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar niet zo hard als een pijlstaart piercing![]()
Bijna nooit, maar je moet het niet pushenquote:
OMG they killed steve?quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de nieuwe South Park scheint een grap over steve te zitten.
By the way, jullie weten wel wie er altijd HiDiHo zegt he ???
dan zie ik die vanzelf welquote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de nieuwe South Park scheint een grap over steve te zitten.
By the way, jullie weten wel wie er altijd HiDiHo zegt he ???
Loopt bij mij al de hele avond op mijn andere scherm, maar het kan me niet boeiequote:Op maandag 6 november 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
Ik wou al een tijdje de streams aanzetten, maar wachtte zo lang mogelijk omdat ik iets over zingen hoorde, en nu zie ik alleen weer Tijn en Mon![]()
Ik kan me er niet toe zetten![]()
zet streams maar op mutequote:Op maandag 6 november 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
Ik wou al een tijdje de streams aanzetten, maar wachtte zo lang mogelijk omdat ik iets over zingen hoorde, en nu zie ik alleen weer Tijn en Mon![]()
ik hoor ze de hele tijd en mijn advies isquote:Op maandag 6 november 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
Deze maar ff snel vollullen danmaar, dan kunnen we een southparktopic maken
Mr. Hat was a personification of Mr. Garrison's gay sidequote:
uiteraard nuja vond chef toch veel leukerquote:Op maandag 6 november 2006 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mr. Hat was a personification of Mr. Garrison's gay side
shut your fucking face uncle fuckerquote:Op maandag 6 november 2006 01:30 schreef neferhone het volgende:
blame canada
Baloequote:Op maandag 6 november 2006 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
BEER !
Gebrek aan je opvoedingquote:Op maandag 6 november 2006 01:33 schreef PC eend het volgende:
Wat heb ik nu weer gezegd![]()
Ik val door de mand, ik kijk het nooit![]()
Weltruste goofyquote:
Ik hoor dat vakerquote:
Download de film eens voor de grap, kun je 90 minuten dubbel liggen, tenminste ik wel.quote:Op maandag 6 november 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker
Maar ik heb er nooit langer dan 5 minuten naar kunnen kijken
Ik weet alleen dat er een chef is en dat ze kenny altijd killen
slaap lekker voor straks lievurdquote:
Ik ga het nogwel eens proberen, maar het staat onderaan mijn, nogal lange, lijstquote:Op maandag 6 november 2006 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Download de film eens voor de grap, kun je 90 minuten dubbel liggen, tenminste ik wel.![]()
En geregeld te zien en te lezen in de DDquote:
Voorlopig zitten we nog in duckcity en ben jij gewoon Katrienquote:
die film is supper gaaf moet je echt zienquote:Op maandag 6 november 2006 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Download de film eens voor de grap, kun je 90 minuten dubbel liggen, tenminste ik wel.![]()
als ik er een zou hebben jaquote:Op maandag 6 november 2006 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we nog in duckcity en ben jij gewoon Katrien![]()
Katrien mag ik je cloaca ff zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |