Bijna nooit, maar je moet het niet pushenquote:
OMG they killed steve?quote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de nieuwe South Park scheint een grap over steve te zitten.
By the way, jullie weten wel wie er altijd HiDiHo zegt he ???
dan zie ik die vanzelf welquote:Op maandag 6 november 2006 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de nieuwe South Park scheint een grap over steve te zitten.
By the way, jullie weten wel wie er altijd HiDiHo zegt he ???
Loopt bij mij al de hele avond op mijn andere scherm, maar het kan me niet boeiequote:Op maandag 6 november 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
Ik wou al een tijdje de streams aanzetten, maar wachtte zo lang mogelijk omdat ik iets over zingen hoorde, en nu zie ik alleen weer Tijn en Mon![]()
Ik kan me er niet toe zetten![]()
zet streams maar op mutequote:Op maandag 6 november 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
Ik wou al een tijdje de streams aanzetten, maar wachtte zo lang mogelijk omdat ik iets over zingen hoorde, en nu zie ik alleen weer Tijn en Mon![]()
ik hoor ze de hele tijd en mijn advies isquote:Op maandag 6 november 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
Deze maar ff snel vollullen danmaar, dan kunnen we een southparktopic maken
Mr. Hat was a personification of Mr. Garrison's gay sidequote:
uiteraard nuja vond chef toch veel leukerquote:Op maandag 6 november 2006 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mr. Hat was a personification of Mr. Garrison's gay side
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |