uhhh ik weet waar je ligt jaquote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
I will..![]()
Hmm...das lekker knus zo...![]()
...trust allemaal...als jullie me zoeken weten jullie waar ik zit
![]()
![]()
![]()
uhm ... ja dat kan ook ...quote:
heb al hele dag geslapenquote:Op zondag 5 november 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mss is slapen een goed idee ben je morgen weer de ouder
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 23:24 schreef Inodder het volgende:
nou hier tast hier maar op toe dan[afbeelding]
Slapenquote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef Inodder het volgende:
begreep ik nu goed dat de jap ging slapen nu bij deze dan![]()
![]()
Mot jij mij hebben?quote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
Nu begrijp ik het:
Duck plague, an acute, contagious disease caused by a herpesvirus, often results in the deaths of infected birds.
Duck plague attacks the vascular system, causing hemorrhaging and death within 14 days of exposure.
is op zondag hier niet veel te doen en moet morgen werkenquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 23:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mot jij mij hebben?![]()
Dacht dat wij strijdmakker waren![]()
ik doe nix hoorquote:
dan maar mee mutsenquote:Op zondag 5 november 2006 23:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
is op zondag hier niet veel te doen en moet morgen werken![]()
trustenquote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
slaap lekker allemaal ... ik duik ook lekker me bedje in ....:x
Truste Babetjequote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
truste Babel sweet dreamzquote:Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
Ik niet hoorquote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef neferhone het volgende:
nu slaap iedereen ?
de was of je vrouwquote:Op zondag 5 november 2006 23:38 schreef Inodder het volgende:
neuh k wacht nog ff op de droger en vouw dan nog wat was op
quote:Op zondag 5 november 2006 23:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
En ik heb tenminste nog 1 jager achter me aan, die me wil temmen en dan in de pan flikkeren
Ik heb het nooit zo op die spin-off sites, voor je het weet, moet je op 10 plaatsen tegelijk kijkenquote:Op zondag 5 november 2006 23:38 schreef neferhone het volgende:
pc eend waarom was jij niet op vol?
ach ik heb niets teverbergen vond het wel grappigquote:Op zondag 5 november 2006 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op die spin-off sites, voor je het weet, moet je op 10 plaatsen tegelijk kijken
Bovendien heb ik jou daar
Dat zeggen ze allemaalquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal![]()
Totdat ze mij proeven![]()
![]()
Als ze op 10 plaatsen tegelijk gaan zitten, verbergt het zichzelf welquote:Op zondag 5 november 2006 23:43 schreef neferhone het volgende:
[..]
ach ik heb niets teverbergen vond het wel grappig![]()
Dat leek me wel grappig om te lezen jaquote:Op zondag 5 november 2006 23:44 schreef neferhone het volgende:
of ben je nu alles aan het naa zoeken
hmm neequote:Op zondag 5 november 2006 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze op 10 plaatsen tegelijk gaan zitten, verbergt het zichzelf wel
alleen met coos maar was uit gein hoorquote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat leek me wel grappig om te lezen ja
Maar dat was alleen coos toch? of ging dat nog ff door?
En was dat toevallig tijdens mijn eerste ban?
Dan krijg je patricia B. toestandenquote:Op zondag 5 november 2006 23:48 schreef neferhone het volgende:
[..]
hmm neehet is mij gewoon teveel gedoe om mijn naam hier aan te passen
durf je wel achter haar rug om te pratenquote:Op zondag 5 november 2006 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan krijg je patricia B. toestanden![]()
patricia lijkt me patricia...................hoop van nietquote:Op zondag 5 november 2006 23:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan krijg je patricia B. toestanden![]()
Omdat FOK een groot complot isquote:Op zondag 5 november 2006 23:50 schreef neferhone het volgende:
en waarom ben je geband dan
Ja hoor, was leuk toch?quote:Op zondag 5 november 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
durf je wel achter haar rug om te praten![]()
![]()
dus jij bent coosquote:Op zondag 5 november 2006 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat FOK een groot complot is
Maar tijdens mijn eerste ban heeft Coos een mail van mij hier gepost waar ik in geinde dat ik hier nooit meer terugkwam en onder een andere naam naar vol ging, zal toen wel geweest zijn dan
Die ouwe rellert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |