abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 november 2006 @ 22:21:58 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43275485
Condoom gescheurd? Pil vergeten? Diarree gehad of overgegeven? Of helemaal niets gebruikt?
En toch seks gehad...

Wat kun je doen?

Voor pilgebruiksters: lees hier wat je moet doen.

Morning Afterpil? Die kun je zonder recept halen bij de apotheek, maar ook bij ketens als ETOS, Kruidvat. Vraag naar de Norlevo. Kosten, om en nabij de 13 euro. Dit wordt niet vergoed.

Te langzaam gereageerd? Dan kun je weinig anders dan afwachten. Nadat je overtijd bent geweest (oftewel, je bent niet ongesteld geworden op de verwachte dag), kun je een test halen. Test zo snel mogelijk!

Toch zwanger? Hier lees je een aantal opties.

Heb je nog vragen, post dan in dit topic, hoewel je beter de huisarts of een vertrouwenspersoon kunt raadplegen. Hoe dan ook: doe iets!
pi_43376711
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Ab-Normaal het volgende:
Jaja topic 1001 over zwanger sorry maar toch benieuwd
En ja tref ook altijd de verkeerde vrouwen denk (zie vorige topic)

Nah heb nu 2 maanden een vriendin allemaal heel leuk en aardig.
Sex gehad 2 weken geleden zonder condoom wel in haar geweest maar niet in haar gekomen.
Was zaterdagmiddag rond een uur of 1 @ 2 , en toen die maandag avond voor de zekerheid een monrning afterpil gehaald.

Ze is altijd een beetje aan het begin van de maand ongesteld, dan denk je van ag ja ok is net nog een beetje de begin van de maand.

Probleem is, ze is een keer misbruikt zo 4/5 maanden geleden mss al zelfs 6 maanden, alleen ze weet zeker of ze na die periode nog ongesteld is geweest, ja raar maar toch.
Ze zegt zelf van ja weet je kan eigenlijk niet anders weet eigenlijk denk wel zeker dat ik het in die periode nog ben geweest dus ok. Weet niet of ik daar nou van uit moet gaan.

Zo niet dan is ze al een aardig tijdje niet ongesteld.

Die jongen is alleen met ze zaad tegen haar vagina aangekomen, is niet in haar gekomen.(zonder condoom dus) weet niet of hij in haar is geweest maar na mijn weten niet.

Mag er zelf weinig over zeggen want dat wordt ze al ziek bij het idee, en een zwangerschap durft/wil ze niet ze is er bang. Ze zit ook best wel in de stress of ze het is ja of de nee.

Wat te doen, want als ze zwanger is dan kan ze het nu nog weghalen, maar al is het van die ander dan is ze toch wel te laat?

Laatste tijd heeft ze ook sommige momenten veel honger, en moet vaak plassen. Plassen doet geen pijn dus zal denk geen blaasontsteking zijn.

Graag jullie mening en serieuse reactie's
uit een gesloten topic
ijs_beer fan!
  donderdag 7 december 2006 @ 10:54:25 #3
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_44216997
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:21 schreef Aventura het volgende:

Te langzaam gereageerd? Dan kun je weinig anders dan afwachten. Nadat je overtijd bent geweest (oftewel, je bent niet ongesteld geworden op de verwachte dag), kun je een test halen. Test zo snel mogelijk!
Gekke zin dit. Ik dacht als man ook altijd dat het zo was.
Echter komen we van de huisarts af deze morgen, en hij zei dus dat op het moment dat je als vrouw je stopweek hebt, je sowieso een bloeding (hij gebruikte een ander woord, maar dit is hoe mijn mannelijke brein het vertaald) krijgt.. en dat je eigenlijk altijd als je onbeschermde sex hebt gehad, je na 3 tot 4 weken een test moet doen als je twijfelt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47857168
Hoi ik heb een klein probleempje.
ik ben al dik een jaar aan de pil en heb m altijd netjes genomen,
deze maand is er iets misgegaan want me stripje van me pil staat op zondag terwijl k die van zaterdag eigelenlijk vandaag moet nemen.
mar buiten dat om heb ik het afgelopen weekend voor t eerst gedaan met me nieuwe vriend. voor hem heb ik nog wel 1 andere gehad maar deze is wel een stuk groter geschapen.
nou is het probleem dat ik gisteravond bij hem was en weer sex (zonder condoom) met hem heb gehad maar toen we t licht aan deden zate we alle2 helemaal onder het bloed.
Het was overduidelijk van mij want zijn vingers zaten ook helemaal onder.
ik heb verder helemaal niets gevoeld aan pijn ofzo. ik dacht eerst dat ik misschien ongesteld was geworden ofzo wat me niet eg logies leek omdat ik nog 1 pil moet nemen. en ik bloed nu ( de dag erna) ook niet .
en toen zat ik ter denken dat als je ontmaagd word je ook bloed. wat me ook sterk leek omdak allang ontmaagd ben. ik ben nu bang dat ik zwnger ben of een soa heb of wat dan ook..
pi_49290239
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 12:21 schreef paniekindetent het volgende:
Hoi ik heb een klein probleempje.
ik ben al dik een jaar aan de pil en heb m altijd netjes genomen,
deze maand is er iets misgegaan want me stripje van me pil staat op zondag terwijl k die van zaterdag eigelenlijk vandaag moet nemen.
mar buiten dat om heb ik het afgelopen weekend voor t eerst gedaan met me nieuwe vriend. voor hem heb ik nog wel 1 andere gehad maar deze is wel een stuk groter geschapen.
nou is het probleem dat ik gisteravond bij hem was en weer sex (zonder condoom) met hem heb gehad maar toen we t licht aan deden zate we alle2 helemaal onder het bloed.
Het was overduidelijk van mij want zijn vingers zaten ook helemaal onder.
ik heb verder helemaal niets gevoeld aan pijn ofzo. ik dacht eerst dat ik misschien ongesteld was geworden ofzo wat me niet eg logies leek omdat ik nog 1 pil moet nemen. en ik bloed nu ( de dag erna) ook niet .
en toen zat ik ter denken dat als je ontmaagd word je ook bloed. wat me ook sterk leek omdak allang ontmaagd ben. ik ben nu bang dat ik zwnger ben of een soa heb of wat dan ook..
oei, niemand heeft gereageerd! Misschien had je een stug vlies (of was ie bruut)
we zijn al een dikke maand verder...
Hoe zou het zijn? Ben je zwanger?
pi_51544476
Je kan je ook de tering inzuipen bij een ongewenst kind in je buik, mocht het dan nog niet dood zijn wil ik je best van de trap afduwen, dat moet het hem doen
x -- me Gustas tú
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:09:11 #7
132038 Robhimself.2
*Wordt papa!!*
pi_51553392
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef sweetMisery het volgende:
Je kan je ook de tering inzuipen bij een ongewenst kind in je buik, mocht het dan nog niet dood zijn wil ik je best van de trap afduwen, dat moet het hem doen
En dit is komisch, omdat?
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:38:22 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51573158
Niet echt oke die reactie.
pi_51573195
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef Aventura het volgende:
Niet echt oke die reactie.
niet echt oke?
wat dacht je van totáál ongepast en verwerpelijk?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:41:33 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51573291
Ja dat is het. Ik heb er een note van gemaakt. Ik hou deze user (al een tijdje) in de gaten.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:43:56 #11
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51573367
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:41 schreef Aventura het volgende:
Ja dat is het. Ik heb er een note van gemaakt. Ik hou deze user (al een tijdje) in de gaten.
nu nog verwijderen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:38:19 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54098512
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:28 schreef Voskevos het volgende:
Als je onbeschermde sex hebt, de eerste paar dagen direct na de menstruatie hoe groot is de kans op zwangerschap?
pi_55744185
Stel, je bent 3 maanden geleden zwanger geraakt maar dat heb je helemaal niet gemerekt want je wordt wel steeds ongesteld en zo.
En dan heb je seks gehad en scheurt het condoom en denk je o shit ik ben zwanger snel een MAP
Maar dan BEN je al zwanger
Is dat dan gevaarlijk voor jou? En wat gebeurd er dan met die "baby" ??
pi_55744775
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Stel, je bent 3 maanden geleden zwanger geraakt maar dat heb je helemaal niet gemerekt want je wordt wel steeds ongesteld en zo.
En dan heb je seks gehad en scheurt het condoom en denk je o shit ik ben zwanger snel een MAP
Maar dan BEN je al zwanger
Is dat dan gevaarlijk voor jou? En wat gebeurd er dan met die "baby" ??
1. Nee, maar ga snel onder controle (huisarst 1e prio).
2. Als alles goed is groeit de baby in je buik en merkt er (n)iets van.
Road kill collector would be appropriate
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:58:08 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_55744864
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is dat dan gevaarlijk voor jou? En wat gebeurd er dan met die "baby" ??
Norlevo houdt de ovulatie tegen en is geen 'abortuspil' dus er wordt geen eitje/foetus afgedreven ofzo.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_55746265
Ik ben niet zwanger hoor Maar vroeg het me gewoon af
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:23:23 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55752550
Volgens mij kan dat niet zoveel kwaad. Er izjn hordes vrouwen die de eerste weken van de zwangerschap de pil nog nemen (omdat ze niet weten dat ze zwanger zijn). De dosering van een map is wel hoger, maar niet heel veel hoger.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:02:27 #18
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55830657
Vannacht seks gehad met mijn vriendin, ze is gestopt met de pil sinds 3 dagen omdat ze ongesteld moet worden.
Nu had ze al een beetje gebloed maar niet echt dat het op gang is gekomen. Daarna de seks gehad met condoom. Tot grote teleurstelling is dat condoom dus gescheurd.
Nu is ze toch weer ongesteld geworden vandaag. Omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb wil ik graag weten hoe zeker dit is dat er nou geen morning-afterpil nodig is? Zij zegt van niet, maar wil graag een second opinion.
niets
  zondag 6 januari 2008 @ 20:46:09 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55831763
Nee, die is zeker niet nodig. In de stopweek ben je immers ook gewoon beschermd (je vriendin gebruikt de pil begrijp ik uit je vraag). Waarom hebben jullie eigenlijk een condoom gebruikt als ik vragen mag?
  zondag 6 januari 2008 @ 21:29:53 #20
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_55832876
Omdat ze ongesteld moet worden? niet iedereen houd van bloed.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:56:49 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55833622
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:29 schreef Spec87 het volgende:
Omdat ze ongesteld moet worden? niet iedereen houd van bloed.
Ik denk het niet, omdat hij spreekt van 'een grote teleurstelling' toen het condoom scheurde.
Dat impliceert dat zij dus beiden niet weten dat het tijdens de stopweek niet nodig is om een condoom te gebruiken.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 20:55:26 #22
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_55882896
Omdat ik inderdaad geen bloed onder mijn voorhuid wilde ja

De grote teleurstelling was omdat het condoom dus gescheurd was, ik kon er niet op vertrouwen... ik wist niet beter..

[ Bericht 4% gewijzigd door Ewaldus op 08-01-2008 20:56:02 ( ) ]
niets
pi_56200803
Ik ben nu voor de 2e maand aan de pil. Ik ben nu in m'n stopweek, alleen ben nog steeds niet (na 2 dagen) ongesteld geworden.. En ik heb wel sex gehad met m'n vriend zonder condoom.
Dus ik ben nu toch wel een beetje bang dat ik zwanger ben, want ook de laatste tijd eet ik veel meer dan normaal.

Dus de vraag is ben ik wel zwanger of niet?

graag serieuze reacties..
  Licht Ontvlambaar maandag 21 januari 2008 @ 15:35:18 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56200822
Clearblue...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56200829
HAHAHA ... maare even serieus waarom haal je niet even een zwangerschapstest?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')