abonnement Unibet Coolblue
pi_43376560
Jaja topic 1001 over zwanger sorry maar toch benieuwd
En ja tref ook altijd de verkeerde vrouwen denk (zie vorige topic)

Nah heb nu 2 maanden een vriendin allemaal heel leuk en aardig.
Sex gehad 2 weken geleden zonder condoom wel in haar geweest maar niet in haar gekomen.
Was zaterdagmiddag rond een uur of 1 @ 2 , en toen die maandag avond voor de zekerheid een monrning afterpil gehaald.

Ze is altijd een beetje aan het begin van de maand ongesteld, dan denk je van ag ja ok is net nog een beetje de begin van de maand.

Probleem is, ze is een keer misbruikt zo 4/5 maanden geleden mss al zelfs 6 maanden, alleen ze weet zeker of ze na die periode nog ongesteld is geweest, ja raar maar toch.
Ze zegt zelf van ja weet je kan eigenlijk niet anders weet eigenlijk denk wel zeker dat ik het in die periode nog ben geweest dus ok. Weet niet of ik daar nou van uit moet gaan.

Zo niet dan is ze al een aardig tijdje niet ongesteld.

Die jongen is alleen met ze zaad tegen haar vagina aangekomen, is niet in haar gekomen.(zonder condoom dus) weet niet of hij in haar is geweest maar na mijn weten niet.

Mag er zelf weinig over zeggen want dat wordt ze al ziek bij het idee, en een zwangerschap durft/wil ze niet ze is er bang. Ze zit ook best wel in de stress of ze het is ja of de nee.

Wat te doen, want als ze zwanger is dan kan ze het nu nog weghalen, maar al is het van die ander dan is ze toch wel te laat?

Laatste tijd heeft ze ook sommige momenten veel honger, en moet vaak plassen. Plassen doet geen pijn dus zal denk geen blaasontsteking zijn.

Graag jullie mening en serieuse reactie's
  woensdag 8 november 2006 @ 22:17:37 #2
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_43376604
Ga maar vast een leuke naam verzinnen!
pi_43376657
Daar is nu een mooi centraal topic voor gekomen

*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?
  woensdag 8 november 2006 @ 22:18:57 #4
97348 Matness
Matt about you
pi_43376672
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Ab-Normaal het volgende:

Was zaterdagmiddag rond een uur of 1 @ 2 , en toen die maandag avond voor de zekerheid een monrning afterpil gehaald.
dat ding heet niet voor niks een morning after pil hoor
had dan een rolletje mentos gehaald, was goedkoper geweest.
  woensdag 8 november 2006 @ 22:19:37 #5
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_43376701
Maar serieus, als ze ongesteld is geweest, en jullie hebben een MAP gebruikt dan lijkt me de kans vrij klein. Tot zover mijn kennis gaat.
pi_43376705
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Daar is nu een mooi centraal topic voor gekomen

*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?
Wow, je was mij voor .

TS, ik heb even je post gecopy paste in *HELP* kans op zwangerschap, wat te doen? dat topic, gaarne daar verder .
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')