Dat heb ik met 2 become 1quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg vond ik dat nog een beetje het enige nummer van ze dat te pruimen was.
Ik heb het zelfde, ik krijg dan ook zo'n anti-reactie. Dat had ik met 24 ook. Beide series alleen de eerste paar afleveringen gezien en daarna nooit weer.quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een kulargumentDat iets gehyped wordt zegt niets over de kwaliteit daarvan...
Gek is dat he? Ik kán het gewoon nietquote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een kulargumentDat iets gehyped wordt zegt niets over de kwaliteit daarvan...
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 6 november 2006 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch met de elfjesclip of niet?
Ik ken het wel hoor, heb eerst Harry Potter gemeden omdat het zo gehyped werd. Maar toen ben ik het toch gaan lezen en bleek ik het super te vinden. Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa, het kan zijn dat het inderdaad overhyped is maar de hype kan ook terecht zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, ik krijg dan ook zo'n anti-reactie. Dat had ik met 24 ook. Beide series alleen de eerste paar afleveringen gezien en daarna nooit weer.![]()
Ach ja dat kanquote:Op maandag 6 november 2006 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek is dat he? Ik kán het gewoon niet
Zo heeft iedereen wel van die eigenaardigheden denk ik
Waar ik ook een ontzettende hekel aan heb ik als mensen een serie *kuch* "ontdekken" terwijl die al 5 jaar oud is om vervolgens 3 maanden lang elke aflevering te quoten en te doen alsof zij die toffe serie ontdekt hebben.
Ja ik weet het, HP is ook zo'n voorbeeld ja, net zoals de Da Vinci codequote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor, heb eerst Harry Potter gemeden omdat het zo gehyped werd. Maar toen ben ik het toch gaan lezen en bleek ik het super te vinden. Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa, het kan zijn dat het inderdaad overhyped is maar de hype kan ook terecht zijn.
Ik vind het SC topic echt de grootste onzin aangezien hier altijd al geSC't wordtquote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef Sitethief het volgende:
Jongens, wat is de vraag? we zijn toch geen SC?
Jij telt goed volgens mij, de anderen kunnen gewoon niet tellen.quote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
sorry mn fok knalde er weer uit
wyccie is dan toch degene die de vraag compleet maakte? of tel ik dan zo scheef?
Preciesquote:Op maandag 6 november 2006 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het SC topic echt de grootste onzin aangezien hier altijd al geSC't wordt
quote:Op maandag 6 november 2006 00:16 schreef Supersheep het volgende:
Candlelight and soul forever
boel tekst
klachten mogen in de prullenklachtenbak
quote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef liefie_ het volgende:
sorry mn fok knalde er weer uit
wyccie is dan toch degene die de vraag compleet maakte? of tel ik dan zo scheef?
Met Da Vince Code had ik precies hetzelfdequote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ik weet het, HP is ook zo'n voorbeeld ja, net zoals de Da Vinci codemoet me er dan echt toe zetten. HP en Dan Brown volg ik nou trouwens wel allemaal, maar lost en 24 nog steeds niet. Ook omdat ik vaak niet thuis ben en geen zin heb om afleveringen op te nemen. Ik huur het wel een, dat is voor de betere snertweerweekenden enzo!
Dat doe ik toch juist niet?quote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat je je niet moet laten leiden door de massa,
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |