Aw men!quote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef MaJo het volgende:
Punt is inderdaad voor Wyccie aangezien if you be my lover geen nummer is (dat is Wannabe)
Jawelquote:Op maandag 6 november 2006 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doe ik toch juist niet?
Iedereen roept dat ik het moet gaan kijken. En dat doe ik niet.
Maar dan wel het punt naar wyccie in plaats van nemquote:Op maandag 6 november 2006 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Erkel, van mij mag de wijziging erdoor, anders wordt het nog verwarrender met de lijstjestopics
Er zijn 2 mainstreams;quote:Op maandag 6 november 2006 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doe ik toch juist niet?
Iedereen roept dat ik het moet gaan kijken. En dat doe ik niet.
Eindelijk de 'eerste' die het doorheeftquote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef MaJo het volgende:
Punt is inderdaad voor Wyccie aangezien if you be my lover geen nummer is (dat is Wannabe)
Had niet goed gelezen in eerste instantiequote:Op maandag 6 november 2006 00:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eindelijk de 'eerste' die het doorheeft![]()
Hear hear!quote:Op maandag 6 november 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn 2 mainstreams;
1. De groep die iets leest omdat iedereen het leest.
2. De groep die iets niet wil lezen omdat iedereen het leest.
De tweede groep is minstens zo groot als de eerse.
Wat nah? Ze geeft ons toch allebei gelijkquote:
Dat heb ik inmiddels al een stuk of drie keer gedaan...quote:Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ow kunnen jullie nog even hier klikken als jullie me liev vinden?![]()
Elke dag klikken teltquote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels al een stuk of drie keer gedaan...
wat een overhyperlink...bahquote:Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Ow kunnen jullie nog even hier klikken als jullie me liev vinden?![]()
Ja ze zijn zeker goed! Ik doe mee aan een prijsvraag waarbij zoveel mogelijk mensen op mijn link moeten klikken. De mensen met de meeste "kliks" winnen prijzenquote:Op maandag 6 november 2006 00:25 schreef BrandX het volgende:
Infadels zijn errug goed!!!!
maar hoezo op dat linkje klikken (wat ik dus gedaan heb)
Nou dan klik ik morgen op kantoor ook nog wel een paar keertjes enzoquote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ze zijn zeker goed! Ik doe mee aan een prijsvraag waarbij zoveel mogelijk mensen op mijn link moeten klikken. De mensen met de meeste "kliks" winnen prijzenElke dag dat je erop klikt telt het, dus als jullie dat zouden willen doen vind ik jullie extra liev
Je bent stiekem best wel lievquote:Op maandag 6 november 2006 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wat een overhyperlink...bah
Evengoed geklikt hoor
Oeh dat is helemaal mooi, elk ip adres teltquote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou dan klik ik morgen op kantoor ook nog wel een paar keertjes enzo
Hawaii_Tim +1quote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef BrandX het volgende:
slagtand
Pfff..moeilijk hoorquote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent stiekem best wel liev
Kom je de volgende keer meedoen in mijn team trouwens? Allemaal meiden![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 396quote:Op maandag 6 november 2006 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar voor is het eigenlijk MaJo?
Jeequote:Op maandag 6 november 2006 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pfff..moeilijk hoorNou goed dan
Maar dan moet je het wel even vantevoren laten weten en niet om 20:00
No problemquote:
Van welke 'managementfilosofie' zijn deze drie principes afkomstig?quote:de drijfveer van de eekhoorn, de werkwijze van de bever, de gave van de gans
Best...quote:Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeIk zal het je wel tijdiger laten weten inderdaad
Zal over 3 weken zijn, volgende week ben ik er niet
![]()
Ik weet niet eens wat een 'managementfilosofie' inhoudtquote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef BrandX het volgende:
goed, een vaktechnische vraag:
[..]
Van welke 'managementfilosofie' zijn deze drie principes afkomstig?
Niemand?quote:Op maandag 6 november 2006 00:35 schreef BrandX het volgende:
goed, een vaktechnische vraag:
[..]
Van welke 'managementfilosofie' zijn deze drie principes afkomstig?
Ehm Nembrio:quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 00:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slagtand
eh, de officiele benamingen bedoel ik natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
standaard, met bubbels en met een smaakje+bubbels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |