abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 november 2006 @ 13:21:57 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43682139
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:04 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Ga je naar Nic vanmiddag?
vooruit, 8-1
pi_43686591
Suarez

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 19 november 2006 @ 16:24:34 #253
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43688006
Mijn droom kwam (net) niet uit, maar ik voelde dus wel aan dat Luisje iets bijzonders ging doen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43688586
En nog functioneel ook
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43688841
quote:
Groningen klopt Willem II, Suárez tovert

FC Groningen heeft zich enigszins hersteld van de oorwassing die het kreeg vorige week in Enschede. In de eigen Euroborg won de ploeg van Ron Jans van Willem II (4-1). Erik Nevland was beslissend maar Luis Suárez kreeg het publiek op de banken.
De negentienjarige Uruguayaan zorgde voor het fraaie hoogtepunt van de wedstrijd. Suárez zette de bal in de 37ste minuut vanaf de achterlijn achter zijn standbeen voor. Nevland bekroonde het effectieve kunststukje door de bal voorbij Bjorn Sengier te koppen.

De Noorse spits zorgde elf minuten na rust ook voor de 2-0. Nevland scoorde opnieuw koppend, nu uit een hoekschop van Yuri Cornelisse. De nummer tien van Groningen staat nu op zeven doelpunten dit seizoen.

Willem II kwam even terug in de wedstrijd. Anouar Hadouir strafte een fout Bruno Silva af en maakte 2-1. In de slotfase nam het nerveuze Groningen alsnog verder afstand. Evgeniy Levchenko benutte zijn vierde strafschop van het seizoen nadat Thomas Bćlum hands had gemaakt. Glen Salmon maakte het feest compleet in de negentigste minuut.

Groningen liep op de ranglijst twee punten in op FC Twente en doet goed mee bovenaan de subtop van de Eredivisie. Willem II zag Sparta Rotterdam langszij komen en blijft in de gevarenzone bivakkeren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43689036
Wel een aparte prestatiecurve voor de FC .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43689195
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:46 schreef venomsnake het volgende:
Suarez

[afbeelding]
  zondag 19 november 2006 @ 17:18:33 #258
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43689583
echt geweldig was de wedstrijd weer niet, mja.. 3 punten en 4 goals, we gaat niet klagen
pi_43691377
Inzet was goed, voetbal (vooral in de 2e helft) soms dramatisch maar 3 punten. Nu zorgen dat we allemaal, dus zowel de spelers en supporters, de neus weer in dezelfde richting krijgen en er de komende wedstrijden vol op klappen en gewoon de 3 punten pakken.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  zondag 19 november 2006 @ 18:18:51 #260
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43691450
Zondag tegen ADO zal het allemaal wel weer vergeten en vergeven zijn
pi_43693347
Niet echt indrukwekkend die 'actie'
  zondag 19 november 2006 @ 19:19:34 #262
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43693348
al die kinderen en ouders gingen de harde kern uitfluiten
pi_43693426
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Tommeke het volgende:
Niet echt indrukwekkend die 'actie'
Zeker niet als je uitgefloten wordt door de rest van het stadion. Mulder had ook groot gelijk, een keer een flink pak slaag na 2 jaar keurige prestaties is natuurlijk ook van de zotte.
  zondag 19 november 2006 @ 19:26:33 #264
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_43693608
quote:
Suarez

[afbeelding]
Fenomenaal die assist!
pi_43693652
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zeker niet als je uitgefloten wordt door de rest van het stadion. Mulder had ook groot gelijk, een keer een flink pak slaag na 2 jaar keurige prestaties is natuurlijk ook van de zotte.
Inderdaad, goed dat ze ook werden uitgefloten! Vind dat je als supporter altijd achter je cluppie moet staan, ookal heb je 2 keer verloren van je aartsrivalen!
Suarez is echt een goede speler!
pi_43693715
Schandelijke actie
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 19 november 2006 @ 19:30:43 #267
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43693745
quote:
Suarez

[afbeelding]
kan die em niet gewoon met links voorwippen? zo'n actie is gebrek aan beter.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_43693856
Engelse en Italiaanse clubs zitten achter Suarez aan zeiden ze net op Talpa..
pi_43693917
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me af welke. Inter en Ac Milan hadden hem toch eerst ook al gescout?
pi_43693940
Ik zou het iig heel jammer vinden. Een groeibriljantje in de Eredivisie
  zondag 19 november 2006 @ 19:37:45 #271
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43693950
Kansloze actie. Z-side heeft zichzelf nationaal belachelijk gemaakt.
pi_43693985
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Inderdaad, goed dat ze ook werden uitgefloten! Vind dat je als supporter altijd achter je cluppie moet staan, ookal heb je 2 keer verloren van je aartsrivalen!
Ja, mensen die duizenden uren steken in doeken maken, elke uitwedstrijd meegaan staan niet achter hun cluppie...

Alleen echte fanatieke schijnen het te snappen, ze verliezen met 7-1 van hun aartsrivaal!!!
Dat is pas in de steek laten, van de supporters..daarom mogen ze het best laten merken!!

Mensen die ze uitfluiten zijn trieste mongolen waarvan 9 v/d 10 er in het oosterpark niet bij waren toen ze nog in de toto speelde
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 19 november 2006 @ 19:39:39 #273
82589 S-Two
barba macacu
pi_43693994
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef venomsnake het volgende:
Ik neem aan dat Suarez zelf ook wel inziet dat hij nu nog niet weg moet gaan. Die zal dus echt nog wel even blijven hoor.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43694206
Kunnen de mensen die de actie ''kansloos'' vinden maar verder geen reet af schijnen te weten van de geschiedenis tussen Groningen en Twente aub opflikkeren uit dit topic!! Dank u.
pi_43694435
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zover ik het kan beoordelen ben jij een parodie op een voetbalsupporter, dus ik heb de neiging om je snel onsympathiek te vinden om dit soort uitlatingen. Dat terwijl ik zelf ook mijn bedenkingen bij de actie heb, al kan ik het natuurlijk wel begrijpen. Ik zie echter ook wel in dat de buitenwereld dit soort dingen niet snapt. De rivaliteit tussen Twente en Groningen is meer een zaak van 'insiders' in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Klassieker, NEC-Vitesse en ook wel Groningen-Heerenveen.
Toch laat dit gebeuren bij mij geen negatief gevoel achter. Ik ken FC Groningen als een club waar supporters zich altijd roeren, ook tegen elkaar. Een voetbalclub in de breedste zin van het begrip, is vaak een gemeenschap op zichzelf, waarin op verschillende manieren op gebeurtenissen wordt gereageerd, dat vind ik wel mooi. De harde kern laat niet over zijn kant gaan en uit zich op hun typische manier, terwijl de rest van het stadion dat ook niet doet en weer reageert op hun manier. Het maakt FC Groningen een kleurrijke club.

Misschien nog even ter verduidelijking voor menig bezoeker hier: Ik ben er vrij zeker van dat deze actie niet was organiseerd als er met 7-1 was verloren van een andere club dan Twente en Heerenveen. Bij de harde kern ligt een verlies tegen de Tukkers zelfs nog gevoeliger dan een nederlaag tegen de Friezen. Het ging dus niet om de nederlaag op zichzelf, maar met name tegen wie deze werd geleden. Die wetenschap zet het hele gebeuren toch in een wat ander daglicht. Maar ja, opzich logisch dat de Jan Mulders van deze wereld daar niet van op de hoogte zijn.
Maar nogmaals: als de FCG-aanhang enkel uit 20.000 Cruoninga's had bestaan, was er een andere reactie op die 7-1 gekomen: meer iets in de richting van "wederopstanding na een zware val" ofzo.
En ook al bleef die actie dan achterwege, de wederopstanding kwam er gelukkig wel Forza Grunn'n
  zondag 19 november 2006 @ 20:28:48 #276
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43695596
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:39 schreef Superheld het volgende:

Mensen die ze uitfluiten zijn trieste mongolen waarvan 9 v/d 10 er in het oosterpark niet bij waren toen ze nog in de toto speelde
Zoveel mensen deden niet mee aan de actie, in elk geval niet de 12000 die vanuit het Oosterpark zijn meegegaan.
Terwijl toch het grootste deel floot.
  zondag 19 november 2006 @ 20:31:40 #277
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43695716
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:39 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ja, mensen die duizenden uren steken in doeken maken, elke uitwedstrijd meegaan staan niet achter hun cluppie...

Alleen echte fanatieke schijnen het te snappen, ze verliezen met 7-1 van hun aartsrivaal!!!
Dat is pas in de steek laten, van de supporters..daarom mogen ze het best laten merken!!

yup
pi_43697876
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:55 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Zover ik het kan beoordelen ben jij een parodie op een voetbalsupporter, dus ik heb de neiging om je snel onsympathiek te vinden om dit soort uitlatingen.

Okeee... Omdat ik misschien minder fanatiek ben en het sowieso op een andere manier beleef ben ik maar een parodie op een voetbalsupporter lekker generaliserend zinnetje!!
Ik snap natuurlijk dat FC supporters pissig zijn, maar ik zou het anders bekijken, ik zou ook zwaar pissed off zijn, maar aan de andere kant...als je ziet waar Groningen nu staat, das toch alleen maar mooi!

[ Bericht 5% gewijzigd door Tommeke op 20-11-2006 13:01:23 ]
pi_43698662
quote:

[..]

Zover ik het kan beoordelen ben jij een parodie op een voetbalsupporter, dus ik heb de neiging om je snel onsympathiek te vinden om dit soort uitlatingen. Dat terwijl ik zelf ook mijn bedenkingen bij de actie heb, al kan ik het natuurlijk wel begrijpen. Ik zie echter ook wel in dat de buitenwereld dit soort dingen niet snapt. De rivaliteit tussen Twente en Groningen is meer een zaak van 'insiders' in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Klassieker, NEC-Vitesse en ook wel Groningen-Heerenveen.
Toch laat dit gebeuren bij mij geen negatief gevoel achter. Ik ken FC Groningen als een club waar supporters zich altijd roeren, ook tegen elkaar. Een voetbalclub in de breedste zin van het begrip, is vaak een gemeenschap op zichzelf, waarin op verschillende manieren op gebeurtenissen wordt gereageerd, dat vind ik wel mooi. De harde kern laat niet over zijn kant gaan en uit zich op hun typische manier, terwijl de rest van het stadion dat ook niet doet en weer reageert op hun manier. Het maakt FC Groningen een kleurrijke club.

Misschien nog even ter verduidelijking voor menig bezoeker hier: Ik ben er vrij zeker van dat deze actie niet was organiseerd als er met 7-1 was verloren van een andere club dan Twente en Heerenveen. Bij de harde kern ligt een verlies tegen de Tukkers zelfs nog gevoeliger dan een nederlaag tegen de Friezen. Het ging dus niet om de nederlaag op zichzelf, maar met name tegen wie deze werd geleden. Die wetenschap zet het hele gebeuren toch in een wat ander daglicht. Maar ja, opzich logisch dat de Jan Mulders van deze wereld daar niet van op de hoogte zijn.
Maar nogmaals: als de FCG-aanhang enkel uit 20.000 Cruoninga's had bestaan, was er een andere reactie op die 7-1 gekomen: meer iets in de richting van "wederopstanding na een zware val" ofzo.
En ook al bleef die actie dan achterwege, de wederopstanding kwam er gelukkig wel Forza Grunn'n
Zo ist en niet anders.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_43698706
O, en Suarez

En tja, verder een regelmatige overwinning natuurlijk
pi_43699230
quote:

[..]

Je kunt mooi schrijven.

Vond de actie zelf in alle opzichten mislukt, maar heb me er verder wel prima mee vermaakt. De zogenoemde stillen/gloryhunters/heerenveenpubliek/etc versus de zelfbenoemde échte supporters.

Moest nog wel een sprintje trekken vanuit huis om niet te laat in het stadion te komen.
  zondag 19 november 2006 @ 22:03:15 #282
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_43699877
4-1: lekker.
Uitfluiten van je eigen supporters: belachelijk.
Suarez: fantastische actie.

Wat je ook van de actie vind, je gaat niet de supporters die vele uren in de club steken en naar veel uitwedstrijden meegaan uitfluiten als zij op hun manier willen laten weten dat een wedstrijd zoals die van vorige week niet meer mag voorkomen. Juist ook nog die supporters die altijd mooie acties in het stadion laten zien en waar men dan allemaal maar zo graag bij wil horen..bah. Het gaat er niet om dat we verwend zijn en na 1 dikke verliespartij meteen zoiets doen. Het gaat om de manier waarop de wedstrijd met 7-1 verloren ging en natuurlijk dat het tegen twente was zoals Cruo ook al aangaf.

De eerste 7 minuten wat lopen schreeuwen, vervolgens andere supporters uitfluiten en daarna 83 minuten op je reet blijven zitten...sja..
pi_43700797
Ik weet het niet hoor. Ik heb geen goed gevoel bij de actie van vanmiddag. Wat heb je ermee gewonnen? Er was geen sfeer en onze eigen supporters fluiten elkaar uit.

Ben blij dat de Z-side bestaat maar zo'n aktie na een (inderdaad te grote) nederlaag. En dan kunnen we allemaal wel roepen : het was tegen twente. Waar hebben we het dan over? Omdat er in de jaren 80 (of 90) stront aan de knikker is geweest? Man dat was in de prehistorie! Veel (niet iedereen) van de huidige "harde kern" had toen de speen nog in de knar.

En wat heb je nu bereikt? Je eigen supporters fluiten je uit, Talpa zorgt ervoor dat 2.000.000 kijkers niets van die aktie snappen, je vervreemd je van je eigen spelers (zie reactie Lev na zijn goal) en die Tukkers lachen een week na dato ons opnieuw uit.

Kortom gewoon niet weer doen.
pi_43706108
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:03 schreef Noca het volgende:
De eerste 7 minuten wat lopen schreeuwen, vervolgens andere supporters uitfluiten en daarna 83 minuten op je reet blijven zitten...sja..
Oh ik begreep dat ik moest gaan zitten en mijn bek houwen

Dat de harde kern even werd uitgefloten was ook wel te begrijpen. Het was ook wel een beetje een lachwekkende vertoning allemaal om eerlijk te zijn, met het aftellen en naar beneden stormen enzo. Heb er zelf niet aan meegedaan, ik kan niet op mijn vingers fluiten. Maar dat er dan zo gejammerd wordt, zo van geen respect en dergelijke (is er andersom ook niet), vind ik wel weer wat zwak. Toon eens een fucking ruggegraat.

En zoals Cruoninga al zei, die haat en nijd tussen FC supporters onderling is gewoon mooi om te zien. Vandaag helemaal natuurlijk. Deed me terugdenken aan good old Oosterpark.

Verheug me alweer op volgend weekend!
pi_43707028
Wat deed Lev na zijn treffer, niet gezien...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43708615
Wat ik wel frappant vind binnen de discussie over de actie:
Er wordt gezegd dat de andere supporters niets mogen zeggen over de actie.

Omdat 'we' het niet begrijpen en al helemaal niet mogen afgeven op de mensen (GF, Zside) die ons zoveel mooie acties hebben gegeven waarvan we hebben genoten, die zo hun best doen en zoveel voor de FC hebben betekend, omdat ze het hebben laten afweten (de 1e 7 minuten)

Máár de actie is volgens 'hun' meer dan terecht, want ze mogen best afgeven op de mensen (spelers) die ons zoveel mooie acties hebben gegeven waarvan we hebben genoten, die zo hun best doen en zoveel voor de FC hebben betekend, omdat ze het hebben laten afweten (tegen twente).

Ik neem verder geen standpunt in over de actie, daar heb ik ook helemaal geen zin in, maar de redenatie zoals deze op sommige internetplekken wordt gegeven voor de verantwoording van de actie en het veroordelen van de rest van het publiek klopt niet helemaal

En voor de goede orde; ik heb niet gefloten, maar ik ben ook niet weggebleven de eerste zeven minuten

[ Bericht 9% gewijzigd door detulp050 op 20-11-2006 08:49:53 ]
pi_43708966
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat deed Lev na zijn treffer, niet gezien...
Dat wist ie zelf ook niet zo goed geloof ik. Beetje boosachtig blij zijn ofzo. Daarna ging ie samen met Lovre richting de curve.

Ik had het trouwens ook. Het was koud, wind, laagstaande zon, en de sfeer anders. Ik dacht gisteren écht heel even in het Oosterpark te zijn, die sfeer. Vond het wel wat hebben.
  maandag 20 november 2006 @ 09:20:52 #288
80382 manny
30 is best veel
pi_43709079
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kansloze actie. Z-side heeft zichzelf nationaal belachelijk gemaakt.
Zie eerdere posts over rivaliteit tussen Twente en Groningen.

Echte supporters blijven. Spelers, trainers, voorzitters: zijn allemaal passanten. Jans en Mulder moeten dus ook gewoon hun mond houden over zaken waar ze blijkbaar (helaas) niets van snappen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43710517
Als blijkbaar zoveel mensen de aanleiding/reden van de actie niet snappen, moet je je afvragen of je de actie wel moet doen (of in ieder geval niet op deze manier). Nu heeft het slechts averechts gewerkt, en hebben veel mensen hartelijk gelachen.
pi_43712906
Ik vond de actie niet kansloos en niet averechts werken.

Blijf er nog steeds bij dat ie gewoon terecht is. En dat een ander dat niet vind, boeien. Dat hou je toch. En dan kan Jans wel zo stoer zeggen dat ie vorige week ook een happy man was en de actie niet nodig vond, maar dan begrijp je toch echt een deel (ja, ja, niet allemaal!) van het publiek niet. Tuurlijk verdienen ze krediet. Dat hebben ze bij mij ook wel. Maar zondag was gewoon niet te verteren, en dat verdiende echt wel een reactie.

Verder, nogmaals, ik kan me erg vinden in de reactie van Cruo.
  maandag 20 november 2006 @ 14:08:41 #291
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_43716303
Prachtige overwining!

Het laatste wat ik kwijt wil over de actie:

OK, ik heb me al uitgelaten dat ik het absoluut geen gode actie vond maar ik heb me er ook intussen bij neergelegd dat sommige het blijkbaar wel nodig vonden. Dan vraag ik af waarom? Als je het wou om een signaal af te geven is het absoluut niet geslaagd, dat zal iedereen in zien. Dit puur om het feit dat de "neppe" supporters + de rest van Nederland de geschiedenis tussen Twente en Groningen niet kennen. Voor dat je aan zo'n actie begint moet je weten dat dit een feit is, en dat er door deze groepen dus ietwat verontwaardigd op gereageerd wordt. De actie is wellicht alleen geslaagd om je eigen hart te luchten.

Het feit dat mensen zeggen dat de "neppe" supporters blij moeten zijn met de z-side omdat ze mooie spandoeken maken etc. ben ik het mee eens. Maar ik dnek dat iedereen daar ook zeer veel waardering voor heeft. Ik kan me spandoeken tegen Partizan en het spandoek: "uit de stad, uit het oog, maar niet uit ons hart" herinneren waar IEDEREEN veel waardering voor heeft. Maar als mensen dan hun afkeuring uiten over de actie van zondag, moet je dat ook accepteren. Als je die fluitactie niet kan accepteren heb je geen gegronde argumenten voor je eigen actie, omdat je de spelers na heel veel goede wedstrijden (te vergelijken met jullie goede actie van het maken van spandoeken) WEL aan het bekritiseren bent!

Oja, ik kon een kleine "BOE" niet tegenhouden toen de supporters de vakken weer ingingen
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_43716550
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:08 schreef Thomas87 het volgende:
Dit puur om het feit dat de "neppe" supporters + de rest van Nederland de geschiedenis tussen Twente en Groningen niet kennen.
Nou woon ik best een eindje uit de buurt hoor, maar die geschiedenis is mij best bekend. Ik geloof dat een beetje voetbalsupporter dat weet. Het bewijst maar weer dat de media veel te weinig af weet van zaken buiten het voetbalveld om. Het is niet zo dat als Mulder of Tan iets zeggen dat dat de gedachtegang van het Nederlandse volk is zeg, alsjeblieft .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 20 november 2006 @ 14:37:51 #293
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43717138
Het is wel triest om te zien dat Lev na z'n goal meegesleept moest worden naar de curve door Lovre. Een beetje tekenend voor de gespannen sfeer gisteren na de actie van de Z-side.

We moeten ons nu op de toekomst richten, gedane zaken nemen geen keer. Volgende week wacht namelijk een boeiende pot tegen ADO, waarbij ik ervan uitga dat iedereen weer als 1 blok achter de FC gaat staan.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43718196
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het is wel triest om te zien dat Lev na z'n goal meegesleept moest worden naar de curve door Lovre. Een beetje tekenend voor de gespannen sfeer gisteren na de actie van de Z-side.
Zou jij uitgebreid staan juichen na de wanprestatie van de week ervoor, nota bene voor de vakken waar het grootste gedeelte van de mensen ook mee was naar Enschede?

De actie is verder goed verlopen. Het is geen actie die een meetbaar doel had. Het was een statement. Dus als je het nou eens of niet eens was met deze vreedzame actie, hij is sowieso prima verlopen. Het merendeel van de tegenstanders houdt zich verder alleen maar bezig met wat men er van vindt. Oei oei, we worden uitgelachen (op mijn vriendin na, heeft nog niemand mij uitgelachen vandaag, gister ook niet trouwens ), oei oei oei, er is kritiek! We gaan eraan! Ons mooie cluppie wordt uitgekotst!!! De voorbeeldige supporters zijn toch niet zo voorbeeldig! Oei oei oei, de supporterscurve kan eigenlijk gewoon beter opgedoekt worden!!

Ja, het is gedaan met FC Groningen!!

pi_43718280
Achja zo gebeurt er weer eens wat. Over een paar week is iedereen het wel weer vergeten.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43718388
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Zou jij uitgebreid staan juichen na de wanprestatie van de week ervoor, nota bene voor de vakken waar het grootste gedeelte van de mensen ook mee was naar Enschede?

De actie is verder goed verlopen. Het is geen actie die een meetbaar doel had. Het was een statement. Dus als je het nou eens of niet eens was met deze vreedzame actie, hij is sowieso prima verlopen. Het merendeel van de tegenstanders houdt zich verder alleen maar bezig met wat men er van vindt. Oei oei, we worden uitgelachen (op mijn vriendin na, heeft nog niemand mij uitgelachen vandaag, gister ook niet trouwens ), oei oei oei, er is kritiek! We gaan eraan! Ons mooie cluppie wordt uitgekotst!!! De voorbeeldige supporters zijn toch niet zo voorbeeldig! Oei oei oei, de supporterscurve kan eigenlijk gewoon beter opgedoekt worden!!

Ja, het is gedaan met FC Groningen!!

frusti
pi_43718801
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef savelkoul het volgende:

[..]

frusti
liever een frusti dan een josti
pi_43719144
Hopelijk heeft ADO Den Haag volgende week geen baat bij het zogenaamde schokeffect - Adelaar is vandaag opgestapt/ontslagen. En hopelijk staan we weer allemaal als één man achter het team.
"That rug really tied the room together".
pi_43719153
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef savelkoul het volgende:

[..]

frusti
pi_43719239
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Oei oei, we worden uitgelachen (op mijn vriendin na, heeft nog niemand mij uitgelachen vandaag, gister ook niet trouwens ), oei oei oei, er is kritiek! We gaan eraan! Ons mooie cluppie wordt uitgekotst!!!
Wat anderen van De FC vinden zal mij idd ook aan mijn kont roesten.!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')