Talitha heeft hem weggepestquote:Op zondag 5 november 2006 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
woar is Bommie dan??!?
(oftewel, heb ik wat gemist en zo ja, wat?! )
die komt voorlopig niet meerquote:Op zondag 5 november 2006 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
woar is Bommie dan??!?
(oftewel, heb ik wat gemist en zo ja, wat?! )
wat een stoute meid tochquote:
doe s een linkje asjeblieft?!quote:
lijkt mij nix aan de hand ... hij is gewoon iets met zijn weekend aan het doenquote:Op zondag 5 november 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vanaf [BB SC 119] Het Herman Brood 60 Memorial Topic
Heb je zijn profiel en fobo bekeken...quote:Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lijkt mij nix aan de hand ... hij is gewoon iets met zijn weekend aan het doen
morgen zal hij wel weer terug komen
Gezocht maar kan het niet vinden, moet je nu even schakelen naar NL 1quote:Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
Waar blijft dat plaatje manu... [afbeelding]
quote:
Demins heeft voorspellende gaven.quote:
En wie is Marlies dan ???quote:Op zondag 5 november 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gezocht maar kan het niet vinden, moet je nu even schakelen naar NL 1
Aint gonna work mammaquote:Op zondag 5 november 2006 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Demins heeft voorspellende gaven.![]()
Heren, jullie zijn de volgenden.![]()
Die gewonnen heeft, met dat leuke accent en rood truitje aanquote:
Whehehe...vind je die leuk ?quote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die gewonnen heeft, met dat leuke accent en rood truitje aan
fobo is weg enquote:Op zondag 5 november 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je zijn profiel en fobo bekeken...![]()
hij hangt zijn account aan de wilgen..quote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
fobo is weg en
Laatste bezoek: 5 uur, 47 minuten geleden.
wat wil dat zeggen?
weird. er zal wel ergens een aap uit de mouw komen denk ik. Maar hij was de hele week al zo dwars. Jammer hoor...quote:Op zondag 5 november 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je zijn profiel en fobo bekeken...![]()
Ik ben er helemaal klaar voorquote:Op zondag 5 november 2006 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Demins heeft voorspellende gaven.![]()
Heren, jullie zijn de volgenden.![]()
Whehehe...je vroeg en kreeg een linkje...quote:Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weird. er zal wel ergens een aap uit de mouw komen denk ik. Maar hij was de hele week al zo dwars. Jammer hoor...![]()
![]()
en wat is Volgate?? ik heb niet echt zin daar alles door te spitten. samenvattinkje ofzo?!
En waar ben je nu mee aan het spelen denk je?quote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aint gonna work mamma...Jappert is alleen bang van vuur.
![]()
dat snapte ik wel...quote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...je vroeg en kreeg een linkje...![]()
![]()
Ik brand er mijn handen niet meer aanquote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar ben je nu mee aan het spelen denk je?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 21:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar ben je nu mee aan het spelen denk je?![]()
Ach zo...neh dat is iets van V-O-L ....schijnt vanacht naar ontevredenheid van een streamer wat geknipt danwel veranderd te zijn in een streamverslag van haar hand....hoop gespin weinig wol...quote:Op zondag 5 november 2006 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat snapte ik wel...![]()
Maar in het stuk waar bommie afscheid nam stond ook iets over v-o-l gate. met plaatjes ofzo... ik ben niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten...
Het lijf mag dan versleten zijn....de geest is eeuwigdurend jong.quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de Jap bang voor vuur is
De man is allang opgebrand
quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach zo...neh dat is iets van V-O-L ....schijnt vanacht naar ontevredenheid van een streamer wat geknipt danwel veranderd te zijn in een streamverslag van haar hand....hoop gespin weinig wol...![]()
Maak je me nou voor aap uit?quote:Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
weird. er zal wel ergens een aap uit de mouw komen denk ik. Maar hij was de hele week al zo dwars. Jammer hoor...![]()
![]()
en wat is Volgate?? ik heb niet echt zin daar alles door te spitten. samenvattinkje ofzo?!
Patricia Bommie I presume?quote:
.. ergens geloof ik er nix vanquote:Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
hij hangt zijn account aan de wilgen..![]()
Me dunkt zeg....ben al dagen bezig het hem naar de zin te maken........ook als ik er eik helemaal geen zin in had reageerde ik op hem zodat ie zich een beetje welkom voelde...quote:Op zondag 5 november 2006 21:18 schreef Mike1964 het volgende:
Bommie zit natuurlijk vol spanning te wachten op een "Bommie kom terug!" topic...
Hij heeft een beetje te weinig aandacht gehad de laatste tijd denk ik.
Hé Jappie.quote:Op zondag 5 november 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik brand er mijn handen niet meer aan
Haai Talitha![]()
![]()
neuh!quote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maak je me nou voor aap uit?![]()
![]()
Volgate: Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
...kweet het ook niet zeker...maar waarom zou hij dan en zijn foto hebben weggehaald en zijn fobo text hebben erased...en zijn avotar hebben weggehaald...en zijn sig etcetera etcetera..quote:
Doet me denken aan Hermanquote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
...kweet het ook niet zeker...maar waarom zou hij dan en zijn foto hebben weggehaald en zijn fobo text hebben erased...en zijn avotar hebben weggehaald...en zijn sig etcetera etcetera..
my thoughts exactly!quote:
Omdat hij zich om heeft laten bouwen...quote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
...kweet het ook niet zeker...maar waarom zou hij dan en zijn foto hebben weggehaald en zijn fobo text hebben erased...en zijn avotar hebben weggehaald...en zijn sig etcetera etcetera..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |