Talitha heeft hem weggepestquote:Op zondag 5 november 2006 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
woar is Bommie dan??!?
(oftewel, heb ik wat gemist en zo ja, wat?! )
die komt voorlopig niet meerquote:Op zondag 5 november 2006 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
woar is Bommie dan??!?
(oftewel, heb ik wat gemist en zo ja, wat?! )
wat een stoute meid tochquote:
doe s een linkje asjeblieft?!quote:
lijkt mij nix aan de hand ... hij is gewoon iets met zijn weekend aan het doenquote:Op zondag 5 november 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vanaf [BB SC 119] Het Herman Brood 60 Memorial Topic
Heb je zijn profiel en fobo bekeken...quote:Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
lijkt mij nix aan de hand ... hij is gewoon iets met zijn weekend aan het doen
morgen zal hij wel weer terug komen
Gezocht maar kan het niet vinden, moet je nu even schakelen naar NL 1quote:Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
Waar blijft dat plaatje manu... [afbeelding]
quote:
Demins heeft voorspellende gaven.quote:
En wie is Marlies dan ???quote:Op zondag 5 november 2006 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gezocht maar kan het niet vinden, moet je nu even schakelen naar NL 1
Aint gonna work mammaquote:Op zondag 5 november 2006 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Demins heeft voorspellende gaven.![]()
Heren, jullie zijn de volgenden.![]()
Die gewonnen heeft, met dat leuke accent en rood truitje aanquote:
Whehehe...vind je die leuk ?quote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die gewonnen heeft, met dat leuke accent en rood truitje aan
fobo is weg enquote:Op zondag 5 november 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je zijn profiel en fobo bekeken...![]()
hij hangt zijn account aan de wilgen..quote:Op zondag 5 november 2006 21:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
fobo is weg en
Laatste bezoek: 5 uur, 47 minuten geleden.
wat wil dat zeggen?
weird. er zal wel ergens een aap uit de mouw komen denk ik. Maar hij was de hele week al zo dwars. Jammer hoor...quote:Op zondag 5 november 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je zijn profiel en fobo bekeken...![]()
Ik ben er helemaal klaar voorquote:Op zondag 5 november 2006 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Demins heeft voorspellende gaven.![]()
Heren, jullie zijn de volgenden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |