Speelde dat publiek zo slecht dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren, wat een ** publiek van rkc
oerwoudgeluidenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Speelde dat publiek zo slecht dan?
Heel het rijtje verdedigingsnegers was te mvv voor woorden. De rest was ook slecht, maar iets minder.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ergste was tiendalli waardoor het 2-1 werd
Ja echt he, het was pierre weer helemaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pierre
Stop aub een paar maanden eerder
ja idd,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hoop ophef, RKC uit verliezen we geloof ik elk seizoen..
Volgens mij is men geswitcht van beker naar emmerquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef patrickt37 het volgende:
Gaat de gifbeker dan werkelijk helemaal leeg?
En dat maakt het minder triest? Ik zou eerder zeggen triester, keer op keer verliezen van een kwalitatief laagwaardig team. ik citeer: "met zo'n instelling, blijf je natuurlijk zwakbegaafd"quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hoop ophef, RKC uit verliezen we geloof ik elk seizoen..
ga zijn posts dan ook es ff editten idiootquote:Op woensdag 8 november 2006 23:22 schreef RayMania het volgende:
GGMM, stop eens met dat uitlokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |