Heb je nooit de neiging van ik zoek ruzie in de hoop dat hij eens een keer uithaalt? Niet te hard natuurlijk, maar net genoeg om te voelen wie het sterkst is.quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 18:29 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heb je nooit de neiging van ik zoek ruzie in de hoop dat hij eens een keer uithaalt? Niet te hard natuurlijk, maar net genoeg om te voelen wie het sterkst is.
hmm nee. wel dat hij je even stevig vastpakt.. maar als iemand slaat dan sla ik terugquote:Op zondag 5 november 2006 18:29 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heb je nooit de neiging van ik zoek ruzie in de hoop dat hij eens een keer uithaalt? Niet te hard natuurlijk, maar net genoeg om te voelen wie het sterkst is.
En waarom wil je dan dat hij je even vastpakt? Volgens mijn zit er nog een waarheid in ook in de zin "Vrouwen willen soms geslagen worden."quote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef xericax het volgende:
hmm nee. wel dat hij je even stevig vastpakt.. maar als iemand slaat dan sla ik terug![]()
![]()
Ik heb min of meer bevestigd. Tel ik niet mee als vrouw?quote:Op zondag 5 november 2006 18:36 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En waarom wil je dan dat hij je even vastpakt? Volgens mijn zit er nog een waarheid in ook in de zin "Vrouwen willen soms geslagen worden."
ja om inderdaad even te laten zien wie de man is. maar slaanquote:Op zondag 5 november 2006 18:36 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En waarom wil je dan dat hij je even vastpakt? Volgens mijn zit er nog een waarheid in ook in de zin "Vrouwen willen soms geslagen worden."
Heeft niets met BDSM te maken ... meer met het verlangen om af en toe er weer op te gewezen worden wie de man in huis is. Toch?quote:
idd BDSM kan juist weer heel leuk zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 18:48 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heeft niets met BDSM te maken ... meer met het verlangen om af en toe er weer op te gewezen worden wie de man in huis is. Toch?
Ik heb een 10 ritten kaart.quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef TrenTs het volgende:
Ohja hoor. Op de EHBO hebben ze zelfs al een stoel voor haar gereserveerd en ze overwegen om mij een kaart te geven zodat ik gratis gebruik kan maken van de koffieautomaat.
Oh. Maar het is allebei niet mijn ding.quote:Op zondag 5 november 2006 18:48 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heeft niets met BDSM te maken ... meer met het verlangen om af en toe er weer op te gewezen worden wie de man in huis is. Toch?
Corrigerende tik... corrigerende tik... corrigerende 'nog één keer zo'n opmerking en je gaat met je hoofd naar voren de trap af', of corrigerend 'als jij je zoontje nog levend terug wil zien moet je zeker zo doorgaan.'quote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef yahtzeehooligan het volgende:
'Slaan' is een groot woord maar een correctie tikje moet kunnen. Ze moeten wel hun plaats weten.
Lekkere huisorde bewaarders, als die de hele tijd in de kroeg zitten.quote:Op zondag 5 november 2006 19:25 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Dreigen is wel minder vermoeiend dan slaan, inderdaad. Het is wel een uitdaging om telkens zo origineel mogelijk dreigementen te uiten, maar een avondje in de kroeg met mede huisorde bewaarders helpt daarbij.
Ik spreek die van jouw morgenavond wel. Moet je maar niet zo brutaal zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lekkere huisorde bewaarders, als die de hele tijd in de kroeg zitten.
Shit het was me verboden om een mening te hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ik spreek die van jouw morgenavond wel. Moet je maar niet zo brutaal zijn.
Dat zeg je nu ... maar stiekem, stiekem wil je dat hij je even op je plaats zet. Smack.quote:Op zondag 5 november 2006 18:43 schreef DolleMina het volgende:
Graag, dan kan ik hem vermoorden en zeggen dat het zelfverdediging was...![]()
Wel als je een afdruk in de bedrand begint te zien op de plek waar je regelmatig haar hoofd op ramt.quote:Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Telt tijdens de seks?
Ik zou graag willen dat je dit topic niet naar het belachelijke toeleid.quote:Op zondag 5 november 2006 19:46 schreef TrenTs het volgende:
Wel als je een afdruk in de bedrand begint te zien op de plek waar je regelmatig haar hoofd op ramt.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 5 november 2006 19:49 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat je dit topic niet naar het belachelijke toeleid.![]()
ohhh, uhh nee dat is niet zoquote:Op zondag 5 november 2006 19:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wel als je een afdruk in de bedrand begint te zien op de plek waar je regelmatig haar hoofd op ramt.
Heb je er later nog wel eens meer hardhandig aangepakt?quote:Op zondag 5 november 2006 20:01 schreef PrinceLu het volgende:
Later gaf ze toe dat ze het heerlijk vond dat ik me niet meer inhield ofzo.
En het is ook prettig als er niet met 100% kracht wordt uitgehaald.quote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef moelan0e het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om geslagen te worden. Als het maar bij een keer blijft en het terrecht is, en ik geef toe dat ik heel vaak om klappen vraag.
vrouwen die ontkennen liegen.
Ach, we praten hier over een klein corrigerend tikje, niet een volle vuistslag. Gewoon net voldoende om terug gebracht te worden tot de realiteit, en natuurlijk niet in het gezicht.quote:Op zondag 5 november 2006 20:49 schreef Alicey het volgende:
En het is ook prettig als er niet met 100% kracht wordt uitgehaald.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:46 schreef moelan0e het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om geslagen te worden. Als het maar bij een keer blijft en het terrecht is, en ik geef toe dat ik heel vaak om klappen vraag.
vrouwen die ontkennen liegen.
ik kan me er oprecht helemaal niets bij voorstellenquote:Op zondag 5 november 2006 20:47 schreef Djaser het volgende:
Ja.
In het begin ging het nog erg onwennig, ten slotte ben ik niet gewelddadig ingesteld, maar tegenwoordig gaat het steeds beter. Je moet wat voor je wederhelft over hebben en ik zie haar graag genieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |