Dat zijn ordinaire kippedijtjes van de Appie kant en klaar, hoeft alleen maar in de oven geschoven te worden,met rijst en goedkope groentequote:Op zondag 5 november 2006 17:23 schreef golfer het volgende:
Straks coq au vin uit de oven met basmatirijst en gebakken prei en ui.![]()
Gisteren hadden we gebakken aardappels, wereld van verschil.quote:Op zondag 5 november 2006 18:52 schreef Mikkie het volgende:
Mini, als ik jou was zou ik gewoon voor de friet gaan. Als je dat niet elke dag eet is er niks aan de hand hoor.
Was best te eten.quote:Op zondag 5 november 2006 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Dat zijn ordinaire kippedijtjes van de Appie kant en klaar, hoeft alleen maar in de oven geschoven te worden,met rijst en goedkope groente
welke pizza was dat?quote:Op zondag 5 november 2006 23:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
een helaas veels te vette pizza, daardoor 3/4 weggegooid
Okequote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef Kauki het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal drink ik nog een kop thee voor ik naar bed ga![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 00:20 schreef Knoekie het volgende:
Carpaccio en hertenbiefstuk
quote:
Het werd niks, dus net heerlijke pannenkoeken opquote:Op maandag 6 november 2006 17:11 schreef Piles het volgende:
Ik denk dat het aardappel met kaas (en mss ham) uit de oven wordt. Geen idee of het wat wordt, maar ik probeer wel wat
Beetje een tegenvaller...quote:Op maandag 6 november 2006 20:04 schreef Kauki het volgende:
Als toetje dadelijk kaneelijs van de AH, net gehaald
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor het ontbijt Amerikaanse pannekoekjes gemaaktwas heerlijk!
[afbeelding]
Het was ook heerlijk, maar wel enorm machtig. Receptje gejat van Jamie Oliver:quote:
Besteld voor 19 uur, maar het is niet doorgekomen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
We laten vandaag Vietnamees en Thais eten komen.
Wat grappigquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor het ontbijt Amerikaanse pannekoekjes gemaaktwas heerlijk!
[afbeelding]
Hier ookquote:Op donderdag 9 november 2006 16:40 schreef Fuente het volgende:
Vanavond een pizza'tje/
Dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 9 november 2006 19:18 schreef golfer het volgende:
Geroerbakken spruiten met stukjes uitgebakken spek, uien, knoflook en een tartaartje erbij.
Wij eten de pannenkoeken niet meteen na het erwtensoep héquote:Op donderdag 9 november 2006 23:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aparte combinatie
En zwaar op de maag, lijkt mij
Pannekoeken met stroop ken ik wel, met erwtensoep lijkt mij minder.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen avond eten wij erwten-soep met pannekoekenLekker voor een keer
![]()
Niet gelijk eerst erwtensoep en dan pannenkoeken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Pannekoeken met stroop ken ik wel, met erwtensoep lijkt mij minder.![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet gelijk eerst erwtensoep en dan pannenkoeken.Ja met stroop ken ik ook.
Golfer nu zie ik dat ik het verkeerd getypt hadHet is erwtensoep en pannenkoeken.
![]()
Ik heb het ook verbeterd in mijn posting.*zucht*
Hoe maak je de hachee als ik vragen magquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef tonks het volgende:
Drink nu senseo koffie met brazillian blend ofzo, en zo rond 1 uur ga ik hachee maken
Dat het je mag smaken!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Arme Obli
Zul dan niet zeggen waar ik nu aan zit.......
Thanks het is wel de light versiequote:
Die hebben we wel in huis, maar dat krijg ik echt niet weg...quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Thanks het is wel de light versie![]()
Is een kwestie van wennen na een tijdje wil je niet anders meerquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:08 schreef Oblivion het volgende:
Die hebben we wel in huis, maar dat krijg ik echt niet weg...![]()
Nee, nee, nee, nee, nee, nee....quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is een kwestie van wennen na een tijdje wil je niet anders meer![]()
In (soep)pan doen: prei, aardappel, bouillon met vlees en 0.75 liter water. Knoflook pellen en boven de pan uitknijpen. Bouillon aan de kook brengen en de groenten in circa 5 minuten beetgaar koken.quote:bouillon (kippen-)
wortel (winter-)
prei
yoghurt (Bulgaars)
tauge
aardappel
saus (soja-)
maizena
pindakaas
sambal oelek
gember (poeder)
knoflook
ketoembar
komijn
quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee....
GEEN cola meer!![]()
OT: water...![]()
Het was goed etenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond zalm in serranoham met honingcitroensausje met tagliatelle en geroosterde groenten en stroopwafelijs toe
Recept?quote:Op zondag 12 november 2006 11:34 schreef ruby het volgende:
Zelf in elkaar geflanste kipshoarma met patat ofzo.
quote:Op zondag 12 november 2006 12:01 schreef Divel het volgende:
2 Mc Chickens, een Quarterpounder, een Mc Kroket en een medium cola.![]()
En ik kan het even niet latenquote:Op zondag 12 november 2006 12:01 schreef Divel het volgende:
2 Mc Chickens, een Quarterpounder, een Mc Kroket en een medium cola.![]()
Tja, ik weet het,quote:Op zondag 12 november 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik kan het even niet laten
McChicken 2x 400 kcal = 800 kcal
Quarterpounder 520 kcal
McKroket 420 kcal
Cola 168 kcal
Totaal: 1908 kcal
Oeps vergeten te vermelden, ik had gehakt geruld en een uitje gefruit en daar de saus bij gedaan!quote:Op zondag 12 november 2006 19:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar haal je tortellini met champignonvulling vandaan? Dat klinkt namelijk ook lekker, zou ik er zelf een bolognesesaus met wat extra vlees bij doen
Ehm, neequote:
Ah zonde zeg.. maargoed wel balen..quote:Op zondag 12 november 2006 19:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm, nee
De vis was niet goed meer, erg muf en na 1 hap hebben we het weggegooid... ik rook het al met afspoelen eigenlijk
ja, wel aardig.quote:Op maandag 13 november 2006 08:58 schreef Fuente het volgende:
Vanavond chicken tonight kerrie, iemand er ervaring mee?
Leukquote:Op maandag 13 november 2006 13:50 schreef Raissa het volgende:
Misschien is het ook leuk even te vermelden dat ik afgelopen vrijdag een "taart" voor vriendje-lief heb gebakken![]()
![]()
Het resultaat:
[[url=http://www.vengagirl.net/gallery/albums/album02/DSCN4908.thumb.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |