quote:Op donderdag 9 november 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als we niet welkom zijn, hebben we gewoon een meet in Roermond, kan bommie ook wel heen karren![]()
dan doen we dat tochquote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk nog een beter plan ook
en telefoonquote:
Wie zegt dat ik naar de meet ga. Is de moeite amper. Rijden geen nachttreinen. De nachttrein die er rijdt is al om 0:07 uur. EN doe je ook nog eens 3 en half uur over.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met die mensen in die kroeg.
Versabommie, luciano en lekkersimpel aan 1 tafeltje, dan kan je nog beter een onstsnapte TBS-er in je zaak hebben tijdens een kinderfeestje.
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar de meet ga. Is de moeite amper. Rijden geen nachttreinen. De nachttrein die er rijdt is al om 0:07 uur. EN doe je ook nog eens 3 en half uur over.
Het leek er een beetje op, maar je hoort zelf dus bij die 90%?quote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een globale schatting. Ik weet niet eens welke Den Bosch, kan ook die andere zijn en misschien kom ik niet eens. Wat Gert zei... Meestal heb je allemaal "ja-knikkers" en uiteindelijk komt er 90% niet.
Staat alleen maar dat ik het in overweging aan het nemen was. Had toen alleen nog maar naar prijs van treinkaartje gekeken en zie nu dus de reistijden.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Het leek er een beetje op, maar je hoort zelf dus bij die 90%?
mijn laatste trein gaat al om 23.34quote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat alleen maar dat ik het in overweging aan het nemen was. Had toen alleen nog maar naar prijs van treinkaartje gekeken en zie nu dus de reistijden.
Daar had gert het toch over,... al die kutsmoezenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat alleen maar dat ik het in overweging aan het nemen was. Had toen alleen nog maar naar prijs van treinkaartje gekeken en zie nu dus de reistijden.
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
mijn laatste trein gaat al om 23.34![]()
ja de jouwe dus ookquote:
De FOK!- wát?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:47 schreef Day het volgende:
Volgens de FOK!-graphine gaan Wicked Angel mee, dus ik heb haar even toegevoegd.
Ik had al door dat het niet helemaal goed gingquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
Dat heet Grapevine, Day
Zo, dat was mijn bijdrage dit seizoen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
Dat heet Grapevine, Day
Ik heb het al aangepast, zeur!quote:
OMFG! Ik vraag me echt af hoeveel er nog meer zitten te lurkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
Dat heet Grapevine, Day
ik lurk echt zeer zeer zelden, hoor, nu toevallig stond het helemaal bovenaan in de AT, dus mijn post hier is geen graadmeter, denk ik zo, dus no worries, jullie eeuwig gekibbel is voor velen ws nog steeds onbekendquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! Ik vraag me echt af hoeveel er nog meer zitten te lurken
NEE!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:47 schreef Day het volgende:
Volgens FOK's roddelcircuit gaat Wicked Angel mee, dus ik heb haar even toegevoegd.
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 10 november 2006 00:59 schreef milagro het volgende:
Dat heet Grapevine, Day
nee, echtquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
Ik heb jou hier eerder gezien
LOL!quote:
En da's allemaal die eend zijn schuld!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
LOL!
Thanks!
En WA gaat geeneens mee, stond dus voor niks voor lul
Je mag wel op mijn kamer slapen hoor, als je belooft geen messen mee te nemenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
De reguliere trein gaat om 22:55 (die er een uur over doet)
Dan om 23:25 nog één die er al 2:00 uur over doet
En dan één om 0:07 en die doet er 3:29 uur over.
ik ook ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 02:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn kamer slapen hoor, als je belooft geen messen mee te nemen![]()
![]()
We kunnen natuurlijk sámen reizenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:16 schreef Pinball het volgende:
De laatste trein naar Rotterdam gaat ook al om half 12.
Via Tilburg, dat dan weer wel.
2 december is ook LOOS in de 013, misschien stap ik dan wel gewoon uit daar, want dat zijn altijd leuke feestjes.quote:
Kunnen we ook nog samen naar het centrum lopenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
2 december is ook LOOS in de 013, misschien stap ik dan wel gewoon uit daar, want dat zijn altijd leuke feestjes.
Okee, om 10 uur op het terrasquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef flugeltje het volgende:
Als we nu gewoon al redelijk op tijd beginnen met een borrel kan iedereen na het eten naar huis
Is ook meteen het probleem met de laatste treinen opgelost.
1.dan slaap ik nogquote:
Dat ligt er een beetje aan hoe dronken ik dan al ben. Normaal gesproken heb ik een heel strikte policy over hand in hand lopen met Fok! crew.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:59 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we ook nog samen naar het centrum lopen(m'n auto staat altijd in de garage naast 013)
Gaan we dan handje in handje enzo?![]()
Ik zat er eerder aan te denken rond een uur of drie af te spreken gewoon ín de kroegquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat er eerder aan te denken rond een uur of drie af te spreken gewoon ín de kroeg
Dan rond een uur of zeven, half acht een lekker happie doen en dan kan rond tienen iedereen beslissen of ze naar huis willen of nog een volgend kroegje opzoeken. We hebben dan toch een behoorlijk lange meet gehad en iedereen kan alsnog redelijk op tijd thuis zijn en daar nog de kroeg in
Die optie lijkt mij ook wel een goede.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat er eerder aan te denken rond een uur of drie af te spreken gewoon ín de kroeg
Dan rond een uur of zeven, half acht een lekker happie doen en dan kan rond tienen iedereen beslissen of ze naar huis willen of nog een volgend kroegje opzoeken. We hebben dan toch een behoorlijk lange meet gehad en iedereen kan alsnog redelijk op tijd thuis zijn en daar nog de kroeg in
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Slaat dat nou op? we kunnen met een groep prima dronkne in slaap pleuren op station den bosch heur!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:09 schreef flugeltje het volgende:
Als we nu gewoon al redelijk op tijd beginnen met een borrel kan iedereen na het eten naar huis
Is ook meteen het probleem met de laatste treinen opgelost.
tuurlijk kan dat.. maar ik zit liever met een dronken Gladys in de trein dan slapen op een stationquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slaat dat nou op? we kunnen met een groep prima dronkne in slaap pleuren op station den bosch heur!
* Mist massale nachtelijke zaalvoetbaltoernooien op station den bosch van dronken utregters en mass na carnueckval!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat.. maar ik zit liever met een dronken Gladys in de trein dan slapen op een station
ik hoopte eigenlijk op een marcia-allert danquote:
ow niet mijn ding dacht gewoon gezellig 's avondsquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is Gladys zo'n megabitch dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk op een marcia-allert dan
Pik! Wat doe je???quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow niet mijn ding dacht gewoon gezellig 's avonds
ik was n eind op weg maar twijfel nu wel weer sterk en neig naar niet komen![]()
Wel grappig, die reclame.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, schrijf mij ook maar in.
Regio-afhankelijk dus...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:51 schreef sade42 het volgende:
[..]
Wel grappig, die reclame.
"Met z'n allen met z'n allen...."
Komt er een postbode in beeld van TNT. En TNT bezorgt helemaal niet dat krantje. Dat doet de concurent, waar ik volgende week aan het werk ga
hoi ik wou hier nog even op reageren, ik werk bij TNT en heb vandaag genoeg van die krantjes bezorgd dus die reclame klopte wel.![]()
![]()
nou ik had met t n beetje zo uitgedacht savonds gewoon met de auto tot in de kleine uurtjes doorgaan en dan ergens overnachten en de volgende dag nuchter terugquote:
vast niet.. maar met een beetje mazzel wordt ze zo opgewonden als een speelgoedtrein op 2e kerstdag na voldoende alcoholquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is Gladys zo'n megabitch dan?
of ze kots je onder als een volgevreten kleuter op een kermisquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast niet.. maar met een beetje mazzel wordt ze zo opgewonden als een speelgoedtrein op 2e kerstdag na voldoende alcohol
Is er een "kleef aan de wand dan?"quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
of ze kots je onder als een volgevreten kleuter op een kermis![]()
Nee wel zo'n muur met glory hole'squote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is er een "kleef aan de wand dan?"
![]()
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Slaat dat nou op? we kunnen met een groep prima dronkne in slaap pleuren op station den bosch heur!
* Mist massale nachtelijke zaalvoetbaltoernooien op station den bosch van dronken utregters en mass na carnueckval!
Avontuurlijke is er een beetje af he?quote:
Dat kan ook, alleen is dan niet iedereen er meer bij...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou ik had met t n beetje zo uitgedacht savonds gewoon met de auto tot in de kleine uurtjes doorgaan en dan ergens overnachten en de volgende dag nuchter terug
Ik begin oud te wordenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Avontuurlijke is er een beetje af he?
Als je wilt stappen tot 8:00.....quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
Het hoeft niet zo vroeg af te lopen, degenen die willen kunnen altijd daarna nog lekker stappen
tsja.. na je 30e gaat het hard he?quote:
Begon het al te merken, je hebt ook steeds meer modtijd nodig om met je rollator van topic naar topic te komen!quote:
Ik heb een smoes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat Gert zei.... 90% heeft wel een smoes
Ik heb je al uit de OP gehaald en veel plezier in Amsterdamquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb een smoes.
Ik begreep vandaag dat zowel deze als de A'dam meet definitief op 2 december zijn, en in dat geval ben ik toch in Amsterdam. En nou kan ik mooie verhalen ophangen over ik met een overschot aan mooie vrouwen, heel de nacht treinen naar Rotterdam enzovoorts, maar op het eind van de dag scheelt Amsterdam voor mij ook gewoon een keer overstappen.
Hoe minder mannen hoe meer vreugd ....voor mij!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je al uit de OP gehaald en veel plezier in Amsterdam
ik wil ook niet om half 12 al naar huisquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
VETO VETO VETO!
![]()
Niemand gaat naar huis VOOR de eerste trein
![]()
![]()
* heeft combinatie imigran, bier, een hele pot koffie en een zak engelse drop op ...en stuitert! Tijgetjes houden van stuiteren!
Uiteraard, vriend! En ik neem nu aan dat je gewoon komt nuquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoor nog wel welke trein Manu neemt...
Maar ter verduidelijking... Gaat voorstel van Het Gevogelte door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |