Greene, goede speler, kan op veel plekken worden ingezet en haalt altijd een voldoende.quote:Op zondag 5 november 2006 16:32 schreef Fetai het volgende:
Mwah, Feyenoord heeft best aardige spelers vind ik alleen is het nog niet echt een team. De Guzman, Buijs, Castelen, Huysegems, Lucius, Timmer en Vlaar vind ik echt niet verkeerd![]()
Zelfs nog geen kaarten binnengehaald.quote:Op zondag 5 november 2006 16:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
op nog 0 fouten kunnen betrappen idd.![]()
Jasza toch? Zonde van zijn seizoenskaart anders.quote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie zit hier nu elke thuiswedstrijd in het stadion man...
dattie ook geen seconde op het veld heeft gestaan is natuurlijk bijzaakquote:Op zondag 5 november 2006 16:36 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zelfs nog geen kaarten binnengehaald.
Dat valt reuze mee. Roda en Vitesse gewoon verdiend gewonnen hoor. FC Twente misschien een beetje onterecht, maar 'duidelijk' de mindere...quote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In alle wedstrijden was Feyenoord ook duidelijk de mindere
Eerst half uur Roda kijken en dan overschakelen naar AZquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roda JC - RKC begint over een paar minuten.
AZ - Heracles en Excelsior - NEC volgen over een halfuur.
Dus als Cziommer nu invalt en een hattrick maakt, dan is iedereen tevreden,quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat lekker, ik verwacht er minimaal 5 van AZ.
Misschien dat AZ een flitsende tweede helft produceert.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Saaie bedoeling vandaag
Er zal wel weer iets met schapen geroepen zijn, zodat Sinouh weer drukker is met de fans van de tegenpartij dan met de wedstrijd zelfquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Job Bulters vervangt Sinouh bij AZ, opvallend.
en ook nog 1-1 vlak ernaquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
0-1 NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |