quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Yepquote:Op zondag 5 november 2006 16:21 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Whahahahah horen wie het zegt, heb je ooit een stadion van de binnenkant gezien![]()
Stoer hoorquote:Op zondag 5 november 2006 16:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik ga genoeg naar het stadion, moralistische kut, daar hoef ik jou niets voor uit te leggen.
Ben jij ook weer blijquote:Op zondag 5 november 2006 16:22 schreef Burbo het volgende:
Feyenoord wint.
zoveel goeds zit er niet meer in Feyenoordquote:Op zondag 5 november 2006 16:22 schreef Fetai het volgende:
[..]
Misschien wel de beste speler van Feyenoord vind ik![]()
Volgende week.quote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef Devrim_ het volgende:
WAnneer is wedstrijd tegen PSV?
Ja, ik moet zeggen dat ik dat volkomen onbegrijpelijk wint...alsof San Marino heeft gewonnen van Braziliëquote:Op zondag 5 november 2006 16:22 schreef Burbo het volgende:
Feyenoord wint.
We gaan gewoon weer een keer voor de nacompetitie joh! Volgend jaar maar oogstenquote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef Tha_Mars het volgende:
Shit! Nu nog voor de beker tegen PSV, en dan uterg thuis
Sorry dat ik niet zo intelligent post als jouw postsquote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Dank je voor je intelligente reactie.
Yeah right, zo kut speelde Feyenoord ook weer niet, + ze speelden thuis.quote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik dat volkomen onbegrijpelijk wint...alsof San Marino heeft gewonnen van Brazilië![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 5 november 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat een debiel, die scheids geeft TOE dat het geel had moeten zijn...
Nog gewoon tijdens de wedstrijd tegen Ajacieden in het veld, dan spoor je toch echt niet hoor.quote:
Wie zit hier nu elke thuiswedstrijd in het stadion man...quote:Op zondag 5 november 2006 15:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
psv heeft bijna altijd de scheids mee man, doe niet zo dom.
Ja belachelijk..Anyway..quote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog gewoon tijdens de wedstrijd tegen Ajacieden in het veld, dan spoor je toch echt niet hoor.
grapjasquote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Tsja, dan maar volgende week Ajax voorbij.
Je denkt het hequote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Tsja, dan maar volgende week Ajax voorbij.
Feyenoord is qua niveau een stuk minder dan FC Twente, Roda JC en Vitesse, toch winnen ze 3 keer. In alle wedstrijden was Feyenoord ook duidelijk de mindere, maar ze hebben het geluk mee, voorlopig.quote:Op zondag 5 november 2006 16:26 schreef Burbo het volgende:
[..]
Yeah right, zo kut speelde Feyenoord ook weer niet, + ze speelden thuis.
"Ik heb nog nooit zo vaak mijn naam zien staan"quote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef Devrim_ het volgende:
Ten Cate gelijk grap maken over sponsor
Wat een vent![]()
"Wat was de vraag?"
quote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef Burbo het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit zo vaak mijn naam zien staan"
Mwah, Feyenoord heeft best aardige spelers vind ik alleen is het nog niet echt een team. De Guzman, Buijs, Castelen, Huysegems, Lucius, Timmer en Vlaar vind ik echt niet verkeerdquote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
zoveel goeds zit er niet meer in Feyenoord
Castelen is toch geblesseerd?quote:Op zondag 5 november 2006 16:32 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord heeft best aardige spelers vind ik alleen is het nog niet echt een team. De Guzman, Buijs, Castelen, Huysegems, Lucius, Timmer en Vlaar vind ik echt niet verkeerd![]()
Vooral die laatste doet het goed dit seizoen!quote:Op zondag 5 november 2006 16:32 schreef Fetai het volgende:
[..]
Mwah, Feyenoord heeft best aardige spelers vind ik alleen is het nog niet echt een team. De Guzman, Buijs, Castelen, Huysegems, Lucius, Timmer en Vlaar vind ik echt niet verkeerd![]()
op nog 0 fouten kunnen betrappen idd.quote:Op zondag 5 november 2006 16:33 schreef Burbo het volgende:
[..]
Vooral die laatste doet het goed dit seizoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |