quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef Jasza het volgende:
Kuiper die gast gaat er dus echt aan, als we niet winnen ga ik hem ff opzoeken met ze smerige tyfus hoofd. Wat denkt ie wel niet die mongool, zal ik hem ff wat Phillips dingen laten doorslikken met ze kut kop.
Mwah, herhaling leek het OPZICH mee te vallen, maar 9 van de 10 keer geeft een scheids hem gewoon..quote:
Als of psv de scheids ooit mee heeft...quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef Jasza het volgende:
Kuiper die gast gaat er dus echt aan, als we niet winnen ga ik hem ff opzoeken met ze smerige tyfus hoofd. Wat denkt ie wel niet die mongool, zal ik hem ff wat Phillips dingen laten doorslikken met ze kut kop.
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef StarGazer het volgende:
Mooie breedbeeldtv gekregen van Philips, meneer Kuiper?
Het leek wat verzachtend omdat de bal ook werd geraakt.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, herhaling leek het OPZICH mee te vallen, maar 9 van de 10 keer geeft een scheids hem gewoon..
quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als of psv de scheids ooit mee heeft...
Ik hoor iets over bekers die naar de grensrechter worden gegooid.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Burbo het volgende:
Wat gebeurt er bij Feyenoord allemaal, jezus
Altijd.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
remember psv-ajax vorig jaar..quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
vertelquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Burbo het volgende:
Wat gebeurt er bij Feyenoord allemaal, jezus
Denk dat Perez de eerste is, moppert de hele tijd alquote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Ajax zal er vol in moeten, ALS we al winnen zal het met veel kaarten worden vrees ik..
wat een trieste taalquote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef Jasza het volgende:
Vind je het gek zeg?quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat Perez de eerste is, moppert de hele tijd al
Die is het idd ff totaal kwijt..quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef Cheiron het volgende:
Maduro heeft nog geen bal lekker geraakt in de afgelopen 150 minuten spelen
quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
practisch nooit. Ja, toen bij ajax - psv wel, maar dat was 1x dan
psv heeft bijna altijd de scheids mee man, doe niet zo dom.quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
practisch nooit. Ja, toen bij ajax - psv wel, maar dat was 1x dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |