quote:Op zondag 5 november 2006 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
Sorry maar wij worden elke week genaaid door incompetente scheidsrechters, dit rood sloeg werkelijk ook nergens op, maar jullie zijn niet de enige hoor...
http://127.0.0.1:8902/tv.asf in vlc media player.quote:Op zondag 5 november 2006 15:48 schreef RijstNatie het volgende:
zijn er live streams?
komt nog welquote:Op zondag 5 november 2006 15:48 schreef venomsnake het volgende:
echt een wonder dat het nog geen 1-1 is in Almelo
Ach, dan zal de scheids uiteindelijk wel een pingel aan Heracles geven.quote:Op zondag 5 november 2006 15:48 schreef venomsnake het volgende:
echt een wonder dat het nog geen 1-1 is in Almelo
ja johquote:Op zondag 5 november 2006 15:49 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
http://127.0.0.1:8902/tv.asf in vlc media player.
Voor voorbeelden wekelijks in het Heracles topic. Niet zaniken. Ajax in deze doen moet Heracles trouwens van de mat vegen, ook met 10 man.quote:
Jaquote:Op zondag 5 november 2006 15:50 schreef TinusMen het volgende:
Is Sopcast gratis????
Ik vrees het ookquote:Op zondag 5 november 2006 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Ajax kennende blijft het echt wel 1-0 voor hun.
12,75 per maandquote:Op zondag 5 november 2006 15:50 schreef TinusMen het volgende:
Is Sopcast gratis????
Nee het kost 500 dollarquote:Op zondag 5 november 2006 15:50 schreef TinusMen het volgende:
Is Sopcast gratis????
quote:Op zondag 5 november 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
Hehe
Greene lag geblesseerd op het middenveld en Vitesse voetbalt verder, Lazovic scoort en rent als een gek naar de Mos toe en begint het te vieren, Feyenoord spelers beginnen te duwen en te doen richting Lazovic omdat hij doorvoetbalde
Leuk
quote:Op zondag 5 november 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
Hehe
Greene lag geblesseerd op het middenveld en Vitesse voetbalt verder, Lazovic scoort en rent als een gek naar de Mos toe en begint het te vieren, Feyenoord spelers beginnen te duwen en te doen richting Lazovic omdat hij doorvoetbalde
Leuk
Ik hoop voor iemand van helemaal voor...quote:Op zondag 5 november 2006 15:51 schreef StarGazer het volgende:
Lindenbergh voor Maduro neem ik aan? Maduro is echt drama.
Pas maar op, Heitinga doet niet meequote:Op zondag 5 november 2006 15:53 schreef leolinedance het volgende:
Bang van Heracles. Dat wordt lachen volgende week![]()
Wat een complete onzin zeg.quote:Op zondag 5 november 2006 15:53 schreef Devrim_ het volgende:
Mooi..Huntelaar eruit...
Die heeft al heel dit seizoen geen fuck gedaan!
quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef Jasza het volgende:
Kuiper die gast gaat er dus echt aan, als we niet winnen ga ik hem ff opzoeken met ze smerige tyfus hoofd. Wat denkt ie wel niet die mongool, zal ik hem ff wat Phillips dingen laten doorslikken met ze kut kop.
Mwah, herhaling leek het OPZICH mee te vallen, maar 9 van de 10 keer geeft een scheids hem gewoon..quote:
Als of psv de scheids ooit mee heeft...quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef Jasza het volgende:
Kuiper die gast gaat er dus echt aan, als we niet winnen ga ik hem ff opzoeken met ze smerige tyfus hoofd. Wat denkt ie wel niet die mongool, zal ik hem ff wat Phillips dingen laten doorslikken met ze kut kop.
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef StarGazer het volgende:
Mooie breedbeeldtv gekregen van Philips, meneer Kuiper?
Het leek wat verzachtend omdat de bal ook werd geraakt.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, herhaling leek het OPZICH mee te vallen, maar 9 van de 10 keer geeft een scheids hem gewoon..
quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als of psv de scheids ooit mee heeft...
Ik hoor iets over bekers die naar de grensrechter worden gegooid.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Burbo het volgende:
Wat gebeurt er bij Feyenoord allemaal, jezus
Altijd.quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
remember psv-ajax vorig jaar..quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
vertelquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Burbo het volgende:
Wat gebeurt er bij Feyenoord allemaal, jezus
Denk dat Perez de eerste is, moppert de hele tijd alquote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Ajax zal er vol in moeten, ALS we al winnen zal het met veel kaarten worden vrees ik..
wat een trieste taalquote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef Jasza het volgende:
Vind je het gek zeg?quote:Op zondag 5 november 2006 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk dat Perez de eerste is, moppert de hele tijd al
Die is het idd ff totaal kwijt..quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef Cheiron het volgende:
Maduro heeft nog geen bal lekker geraakt in de afgelopen 150 minuten spelen
quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
practisch nooit. Ja, toen bij ajax - psv wel, maar dat was 1x dan
psv heeft bijna altijd de scheids mee man, doe niet zo dom.quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
practisch nooit. Ja, toen bij ajax - psv wel, maar dat was 1x dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |