quote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Geweldig
Een van de betere topics van de laatste tijd hier in mijn ogen
Je moet jezelf kussenquote:
Gave filmquote:Op zondag 5 november 2006 16:43 schreef jors het volgende:
die film is kapot eng man serieus:P
Die is gestorven aan ouderdom.quote:Op zondag 5 november 2006 17:01 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ik wacht op een reactie van een rood-gekleurde user.
Eerder van de shag.quote:Op zondag 5 november 2006 17:03 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Die is gestorven aan ouderdom.
Tsja, ik vind ut zo Bupa-achtigquote:Op zondag 5 november 2006 17:01 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ik wacht op een reactie van een rood-gekleurde user.
Open je fotoboek eens kut.quote:Op zondag 5 november 2006 21:18 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
TS heeft een permban aan zijn broek. Wat zingen we dan keihard in koor?
DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B!
Roflwouters!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
einszwei_japie_forceer_die_deur.mp3 11
![]()
![]()
![]()
![]()
Pheauteaubouques zijn t0tally n00b. Slotje derhalve.quote:
Hoe kunnen we elkander dan ooit spreken?quote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Pheauteaubouques zijn t0tally n00b. Slotje derhalve.![]()
Zoekt, en gij zult vinden!quote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Allure_ het volgende:
Hoe kunnen we elkander dan ooit spreken?![]()
Ja, daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 5 november 2006 21:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Zoekt, en gij zult vinden!![]()
Het antwoord kun je vinden in Tilburg.quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Ja, daar heb ik geen zin in.
Hij is niet online.quote:Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Het antwoord kun je vinden in Tilburg.![]()
Ik zou zeggen: netwerken is heel belangrijk bij het verkrijgen van meer gegevensquote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is niet online.Of heb je 't daar niet over?
![]()
Je maakt het me wel erg moeilijk.quote:Op zondag 5 november 2006 21:27 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: netwerken is heel belangrijk bij het verkrijgen van meer gegevens![]()
![]()
O ja, je bent de allereerste waarbij ik in het fotoboek heb geschreven. Waarvan akte.
Hoe meer moeite, hoe leuker het eindresultaatquote:Op zondag 5 november 2006 21:29 schreef Allure_ het volgende:
Je maakt het me wel erg moeilijk.I guess this love wasn't meant to be.
quote:
Ja hoi, ik zit niet dag en nacht op Fok.quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Je bent de laatste van FOK! die het doorheeft.
![]()
Ik kan mijn adres hier om privacy-redenen niet geven, maar vraag die ene uit Tilburg maar als je nog geinteresseerd bent. Zo, moest dat nu zo lang duren voordat je die hints begreepquote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hoi, ik zit niet dag en nacht op Fok.![]()
Maar op dat profiel staat je adres ook niet dus ik geef 't op.
Ik ben een onnozel hertje, vergeef me.quote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik kan mijn adres hier om privacy-redenen niet geven, maar vraag die ene uit Tilburg maar als je nog geinteresseerd bent. Zo, moest dat nu zo lang duren voordat je die hints begreep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ons eigen stekkiequote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij is een slowchat nog nooit zo lang open gebleven als nu.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik knip het schaamhaar van Remlof dus ik heb speciale privileges hier op FOK!, waaronder dit exclusieve Allure_/Vermicelli topique.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons eigen topic zou nog mooier zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |