Het stokt idd een beetje zo langzamerhand. Er is geen enkele stap voorwaards meer. En als ze het nu niet doen, waarom zouden ze dat dan de komende weken wel doen? Ik denk dus dat het zo blijft. Elkaar in woorden duidelijk maken, via omwegen, dat ze beide de relatie heel serieus zien, maar niet in daden.quote:Op zondag 5 november 2006 19:36 schreef My_ het volgende:
Nou ik ben het zat om naar hen te kijken... De opmerking zijn zo nu en dan best grappig, maar het gesprek stokt een btje...
Mocht er nog iets leuks gebeuren, dan cappen jullie dat vast wel!
LOL.. dat zie ik echt heel anders. Het is overduidelijk dat hij niets voor Nena voelt of iets met haar zou willen. Hij gaat idd met haar om alsof zij zijn zusje is. Lesley vertrouwt hem volledig, heeft ze al meerdere keren gezegd, dus geen probleem.quote:Op zondag 5 november 2006 19:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat het bij Nena anders zou zijn als bij Lesley dat vind ik onzin. Ik vind dat hij dat tever doordrijft. Ze zouden het dan ook zo kunnen brengen dat Bart en Nena wat met elkaar zouden willen. Het is wat het beeld laat zien (ervanuitgaande dat je niet de streams etc. volgt)
Ja, jij ziet dat anders, ik ook, maar dat komt omdat wij de streams volgen. Als hij de hele dag om Nena's nek zou hangen en hij voert alleen dit soort minder interessantie gesprekken met Lesley, dan zouden ze via het programma een ander beeld naar buiten kunnen brengen en ik denk niet dat Bart daar op zit te wachten.quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat zie ik echt heel anders. Het is overduidelijk dat hij niet voor Nena voelt of iets met haar zou willen. Hij gaat idd met haar om alsof zij zijn zusje is. Lesley vertrouwt hem volledig, heeft ze al meerdere keren gezegd, dus geen probleem.
Ik denk dat hij eerder gefrustreerd is door de camera's om zich heen nu.quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef happyme28 het volgende:
Bart is pissed denk ik op zijn medebewoners. Hij gaat de agressie, frustratie etc eruit trainen.
Tussen de regels door zeggen ze héle serieuze dingen hoor. Dat gaat veel verder dan zomaar een gesprekje.quote:Op zondag 5 november 2006 19:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, jij ziet dat anders, ik ook, maar dat komt omdat wij de streams volgen. Als hij de hele dag om Nena's nek zou hangen en hij voert alleen dit soort minder interessantie gesprekken met Lesley, dan zouden ze via het programma een ander beeld naar buiten kunnen brengen en ik denk niet dat Bart daar op uit is.
Ja, maar sorry hoor, daar kun je geen programma mee vullen. Leuk voor Bart en Lesley enzo, maar niet echt boeiend voor de kijker.quote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tussen de regels door zeggen ze héle serieuze dingen hoor. Dat gaat veel verder dan zomaar een gesprekje.
Kan ik me voorstellen. Ik zou ook stapelgek worden. Maar ik zou haar wel lekker vasthouden. Zonder twijfel.quote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder gefrustreerd is door de camera's om zich heen nu.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Daarom schreef ik ook al eerder dat het een beetje stokt nu. Ze maken geen stap meer en dat is voor het programma idd wél nodig. Maar ja, dat bepaalt JdM niet, maar bepalen B&L zelf.quote:Op zondag 5 november 2006 19:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar sorry hoor, daar kun je geen programma mee vullen. Leuk voor Bart en Lesley enzo, maar niet echt boeiend voor de kijker.
Ik heb veel gemist vandaag... wat heeft Nena daar te horen gekregen?quote:Op zondag 5 november 2006 20:30 schreef happyme28 het volgende:
Natasia rent meteen naar Brian toe om te vertellen wat Nena te horen heeft gekregen op testimonials. Brian ontkent dat gezegd te hebben. En hij is boos op Natasia en Nena omdat ze hem volgens hem uitlachte toen hij vroeg wat te drinken te halen.
Ze moeten nu op de bank het goede doel voor de schilderijenveiling bespreken.
Brian zou achter gezegd hebben dat hij het alleen aanlegt met Nena omdat er geen andere interessante vrouwen voor hem in het huis zitten. Nena voelt zich dus gebruikt.quote:Op zondag 5 november 2006 20:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist vandaag... wat heeft Nena daar te horen gekregen?
Ik denk dat dat juist wel de bedoeling is.quote:Op zondag 5 november 2006 19:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, jij ziet dat anders, ik ook, maar dat komt omdat wij de streams volgen. Als hij de hele dag om Nena's nek zou hangen en hij voert alleen dit soort minder interessantie gesprekken met Lesley, dan zouden ze via het programma een ander beeld naar buiten kunnen brengen en ik denk niet dat Bart daar op zit te wachten.
Aha tnx.quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian zou achter gezegd hebben dat hij het alleen aanlegt met Nena omdat er geen andere interessante vrouwen voor hem in het huis zitten. Nena voelt zich dus gebruikt.
Detail:quote:Op zondag 5 november 2006 20:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian zou achter gezegd hebben dat hij het alleen aanlegt met Nena omdat er geen andere interessante vrouwen voor hem in het huis zitten. Nena voelt zich dus gebruikt.
Ik denk dat de andere bewoners dat al wisten.quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Daar lult ze wel snel overheen. Wel behoorlijk heftig.
Ja, ze bedoelde correctie.quote:Op zondag 5 november 2006 21:15 schreef Gert het volgende:
Wat is een corisatie?
Bedoelt ze correctie?
Die juicht inwendig.quote:Op zondag 5 november 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg het moeilijk m'n strot uit, maar: Natasia is goed bezig.
Bij mij heeft ze een puntje gescoord. Ze staat nu op - 426quote:
Op de een of andere manier is Nataasia een beetje tot rust gekomen. Ze is niet meer zo ADHD als de eerste weken. Ze is nu een stuk minder irritant, vind ik, al betekent "een stuk minder" nog altijd dat ik regelmatig het geluid van de streams even uit moet zetten omdat ik het niet meer aankan.quote:Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze een puntje gescoord. Ze staat nu op - 426
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |