Hij had toch ook een brief van zijn ex gehad waarin stond dat zei het niet leuk vond om hem steeds met Lesley te zien?quote:Op zondag 5 november 2006 18:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, hij heeft haar vandaag wel al meer aan durvern raken.
Babysteps, babysteps
Ik denk dat dat ook het enige is wat je kunt doen in hun situatie. Daar moet je wel aan denken anders hou je het niet vol.quote:Op zondag 5 november 2006 18:57 schreef Day het volgende:
Die 2 staan daar hele toekomstplannen te maken
quote:Op zondag 5 november 2006 18:57 schreef Day het volgende:
Die 2 staan daar hele toekomstplannen te maken
Ik weet het. Ik vind het gewoon schattig.quote:Op zondag 5 november 2006 18:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook het enige is wat je kunt doen in hun situatie. Daar moet je wel aan denken anders hou je het niet vol.
Denk je echt dat hij het niet door heeft?quote:Op zondag 5 november 2006 19:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lesley hint zich al 2 weken suf.. en Bart heft de helft niet door, te verliefd en daardoor wat onzeker.. Wel lief overigens ; -)...
De dekens omdoen bij de paarden.quote:Op zondag 5 november 2006 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat staan ze daar te doen in de stal? De camera's zien nu ook niets.
Jep, onder andere. Wie weet wat ze tussendoor doen. Zo zou ik het ook doen in ieder gevalquote:
Ook over de medebewoners. Die zitten blijkbaar mee te kijken door de ramen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Gert het volgende:
hatelijke opmerkingen nu, over de cameramensen..
ging over de medebewonersquote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Gert het volgende:
hatelijke opmerkingen nu, over de cameramensen..
Ja wat een prutser heah! Hij zou toch niet bang zijn om een arm om d'r heen te slaan als er een camera naast staat?!quote:
Dat doet ie ook bij Nena, dus dan zou het bij Lesley helemaal geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom houden ze elkaar nu niet gewoon lekker vast?? Alsof dat iets schokkends is ofzo.
Bij nena steekt er niets achter. Daar zit het verschil.quote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat doet ie ook bij Nena, dus dan zou het bij Lesley helemaal geen probleem moeten zijn.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij lesley steekt er niets achter. Daar zit het verschil.
Nu snap ik je niet meer.quote:Op zondag 5 november 2006 19:33 schreef happyme28 het volgende:
Ja, dat dacht ik al dat je bedoelde, maar ik vind dat onzin, hij drijft het wel heel erg door dan.
Dat het bij Nena anders zou zijn als bij Lesley dat vind ik onzin. Ik vind dat hij dat tever doordrijft. Ze zouden het dan ook zo kunnen brengen dat Bart en Nena wat met elkaar zouden willen. Het is wat het beeld laat zien (ervanuitgaande dat je niet de streams etc. volgt)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |