Getsiequote:Op zondag 5 november 2006 15:53 schreef Leandra het volgende:
Was ik in eerste instantie aangenaam verrast door de manier waarop Natasia die Fruit shake (of smoothie of hoe t dan ook mag heten) maakte..... keurig alles afspoelen, regelmatig ff het aanrecht afnemen met het aanrechtdoekje.
Neemt ze even later de glazen af met dat zelfde doekje?!![]()
Ik was aan het strijken en kon niet reageren, maar heb wel alles gehoord.quote:Op zondag 5 november 2006 16:07 schreef happyme28 het volgende:
Het idee om een baasje te zoeken voor asieldieren vind ik een leuk idee, maar dat hele talkshow idee erbij vind ik echt niets.
daar is ze, wat een timing.. zet net de streams weer aanquote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef camerondiaz het volgende:
Het is vier uur, waar blijft Lesley ?
Dit is allemaal booooring.
het is geen nieuw idee. Ik heb het wel een aantal jaren geleden op de BBC gezien, en Martin Gaus deed het ook.quote:Op zondag 5 november 2006 16:07 schreef happyme28 het volgende:
Het idee om een baasje te zoeken voor asieldieren vind ik een leuk idee, maar dat hele talkshow idee erbij vind ik echt niets.
Voor zover ik begrepen heb, worden ze begeleid door proffesionals en die zullen ook betrokken zijn bij de plaatsing etc.quote:Op zondag 5 november 2006 16:20 schreef avonne het volgende:
Enige twijfel hierover, en je hebt meteen dierenbescherming op je dak.
Kortom: risky business
das mooi, maar toch twijfel ik of het van de grond komtquote:Op zondag 5 november 2006 16:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, worden ze begeleid door proffesionals en die zullen ook betrokken zijn bij de plaatsing etc.
quote:Op zondag 5 november 2006 16:25 schreef happyme28 het volgende:
Ja, dat is Stephan, hij lult veel maar verder..... hij is al met tig dingen begonnen maar heeft nog niets afgemaakt. begonnen
o, das wel weer leukquote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef camerondiaz het volgende:
Of probeert hij "Lesley"-tijd af te pakken van Bart ?
Ja, hij is een stuk vrijer vandaag.quote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef avonne het volgende:
aaaah.... Bart komt los, grijpt haar heupen... arm om haar heen
Brian zei dat hij dat nog niet echt wist, dus niet raar dat Natasia zegt "Oh? Maar dat wist ik wel!"quote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef happyme28 het volgende:
Brian doet nu verslag van gisteravond aan Natasia.
Natasia denkt dat zij de enige is die weet dat Bart en Lesley elkaar leuk vinden![]()
Ik vatte het op dat Brian dacht dat Nena dat ook nog niet wist, maar dat is niet zo. Die wist het wel degelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 16:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian zei dat hij dat nog niet echt wist, dus niet raar dat Natasia zegt "Oh? Maar dat wist ik wel!"
Volgens mij zei Bart iets, dat je ten alle tijden moet kunnen blijven sjansen. Dat is het leuke tussen mannen en vrouwen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Day het volgende:
Bart nog hetgeen wat hij met Lesley heeft 'sjansen'?
Wat kunnen mannen en vrouwen toch verschillend denken over dingen!
Ik hoop niet dat Nena in de onoprechte praatjes van Eveline trapt.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef happyme28 het volgende:
Nena en Evil staan gezellig samen aan de paardenpak. Evil lijkt weer wat meer naar Nena toe te trekken.
Hahha, dat bedacht ik me vanmorgen ook. Ze is wat relaxter de laatste dagen, maar ze moet niet zo hard schaterlachen want dat blijft irritant.quote:Op zondag 5 november 2006 17:03 schreef Day het volgende:
Ik vind Natasia de laaste dagen wel te pruimen eigenlijk.![]()
Nou hij heeft een brief naar z'n ex geschreven dat wat hij aan het doen is niet meer is dan sjansen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Bart iets, dat je ten alle tijden moet kunnen blijven sjansen. Dat is het leuke tussen mannen en vrouwen.
Sinds maandag vind ik haar OKquote:Op zondag 5 november 2006 17:03 schreef Day het volgende:
Ik vind Natasia de laaste dagen wel te pruimen eigenlijk.![]()
Aha, ik had het niet helemaal gehoord.quote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Nou hij heeft een brief naar z'n ex geschreven dat wat hij aan het doen is niet meer is dan sjansen.
Zo komt het op me over, in ieder geval.
Nu ga ik me weer irriteren aan haar bemoeizuchtquote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef Day het volgende:
Aha, Brian geeft toch in verkapte termen aan Natasia toe dat er meer is gebeurd tussen hem en Nena.
Natasia vindt het vaag.
Hallo! Brian nam Natasia apart om over dit probleem te praten, hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nu ga ik me weer irriteren aan haar bemoeizucht
volgens mij stond die opmerking los van zn ex en los van lesley, was meer in het algemeen als je een vriend/vriendin hebtquote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Nou hij heeft een brief naar z'n ex geschreven dat wat hij aan het doen is niet meer is dan sjansen.
Zo komt het op me over, in ieder geval.
Ik vind het, in dit geval, geen bemoeizucht.quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nu ga ik me weer irriteren aan haar bemoeizucht
ik niet omdat ik had geweten dat de camera's draaien en iedereen het kan horen en je Nena (en in principe ook Brian) in een benarde situatie kan brengen. Niet zo open en bloot zou ik doorvragen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het, in dit geval, geen bemoeizucht.
Ze zijn maatjes. Hij lucht zijn hart bij haar, zij vraagt door.
Zou ik ook gedaan hebben
Dat bedoel ik. Haar krediet is in 1 klap verdwenenquote:Op zondag 5 november 2006 17:10 schreef Gert het volgende:
Nou wat een leuke grap Natasia!!!!![]()
Nóg harder lachen joh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |