Het is niet goed voor je haar om het elke dag in een staart te dragen (daarmee knel je je haar af), dus ik neem aan dat het ook niet goed is voor je haar als je het dagelijks bedekt met een muts. Dan zou ik zeggen: doe om de dag een muts op. Een bron heb ik niet en ga ik ook niet opzoekenquote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef Viper88 het volgende:
Kan iemand me een antwoord geven op de vraag of het dagelijks dragen van een muts schadelijk is voor je haar? Soms hoor je dat je er kaal van wordt, dan weer dat er niks aan de hand is, dan weer dat je haar moeten ademen, en dus als stro wordt
Bestaat er een wetenschappelijk bewezen antwoord?
Bepaalde soorten gel bevatten alcohol, wat slecht is voor je hoofdhuid. Hierdoor is het weldegelijk mogelijk haaruitval te krijgen.quote:Op zondag 5 november 2006 15:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Even serieus, een muts is niet slecht voor je haar. Allemaal fabeltjes.
Ook gel in je haar kan geen kwaad.
Een paarden staart kan ook totaal geen kwaad.
Ook je haar verven kan geen kwaad.
Goeie grap man!quote:Op zondag 5 november 2006 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Een muts is niet echt slecht voor haar (en ook niet echt slecht voor hem trouwens).
Als je je haar regelmatig kleurt met die zooi heb je zelfs kans op een hersentumor.quote:Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef veer0318 het volgende:
[..]
Bepaalde soorten gel bevatten alcohol, wat slecht is voor je hoofdhuid. Hierdoor is het weldegelijk mogelijk haaruitval te krijgen.
Normaal laten je haren los zonder dat je het opmerkt, maar met een muts op kunnen die losgelaten haren niet op de grond vallen totdat je die muts afdoet, dan lijkt het alsof je opeens veel haren hebt verloren terwijl dat niet zo is.quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef Viper88 het volgende:
Kan iemand me een antwoord geven op de vraag of het dagelijks dragen van een muts schadelijk is voor je haar? Soms hoor je dat je er kaal van wordt, dan weer dat er niks aan de hand is, dan weer dat je haar moeten ademen, en dus als stro wordt
Bestaat er een wetenschappelijk bewezen antwoord?
Ja want dan kunnen je haarwortels niet ademenquote:Op zondag 5 november 2006 16:05 schreef okkie-man het volgende:
Zelfde als mensen die zeggen dat je kaal wordt van een petje dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |