abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43260183
Kan iemand me een antwoord geven op de vraag of het dagelijks dragen van een muts schadelijk is voor je haar? Soms hoor je dat je er kaal van wordt, dan weer dat er niks aan de hand is, dan weer dat je haar moeten ademen, en dus als stro wordt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bestaat er een wetenschappelijk bewezen antwoord?
  zondag 5 november 2006 @ 15:21:04 #2
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_43260381
Kale muts
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 5 november 2006 @ 15:22:33 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43260416
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef Viper88 het volgende:
Kan iemand me een antwoord geven op de vraag of het dagelijks dragen van een muts schadelijk is voor je haar? Soms hoor je dat je er kaal van wordt, dan weer dat er niks aan de hand is, dan weer dat je haar moeten ademen, en dus als stro wordt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is niet goed voor je haar om het elke dag in een staart te dragen (daarmee knel je je haar af), dus ik neem aan dat het ook niet goed is voor je haar als je het dagelijks bedekt met een muts. Dan zou ik zeggen: doe om de dag een muts op. Een bron heb ik niet en ga ik ook niet opzoeken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Mag iemand anders gaan doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Niet meer actief op Fok!
pi_43260484
Gelukkig heb je een muts maar 2 of 3 maanden in het jaar nodig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 5 november 2006 @ 15:25:47 #5
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_43260506
Even serieus, een muts is niet slecht voor je haar. Allemaal fabeltjes.
Ook gel in je haar kan geen kwaad.
Een paarden staart kan ook totaal geen kwaad.
Ook je haar verven kan geen kwaad.
pi_43261062
Een muts is niet echt slecht voor haar (en ook niet echt slecht voor hem trouwens).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_43261477
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Even serieus, een muts is niet slecht voor je haar. Allemaal fabeltjes.
Ook gel in je haar kan geen kwaad.
Een paarden staart kan ook totaal geen kwaad.
Ook je haar verven kan geen kwaad.
Bepaalde soorten gel bevatten alcohol, wat slecht is voor je hoofdhuid. Hierdoor is het weldegelijk mogelijk haaruitval te krijgen.
pi_43261587
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Een muts is niet echt slecht voor haar (en ook niet echt slecht voor hem trouwens).
Goeie grap man!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Géén muts is slecht voor mijn oren.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
feest
pi_43261729
een muts doet niets geks met je hoofdhuid, ook trekt het niet aan je haar. Het is dus NIET slecht voor je haar.

Producten die je hoofdhuid verneuken of dingen die aan je haar trekken (van die negerts met enorme lappen touwhaar) dat is slecht voor je.
pi_43261903
Zelfde als mensen die zeggen dat je kaal wordt van een petje dragen. De grootste onzin die er is.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_43261961
Je haar kan trouwens wel vetter worden van een muts, omdat het geen lucht krijgt.
Maar of dat schadelijk is.. nouja, ik denk het niet. 1x wassen en het is weer weg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 5 november 2006 @ 16:23:13 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_43262674
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:54 schreef veer0318 het volgende:

[..]

Bepaalde soorten gel bevatten alcohol, wat slecht is voor je hoofdhuid. Hierdoor is het weldegelijk mogelijk haaruitval te krijgen.
Als je je haar regelmatig kleurt met die zooi heb je zelfs kans op een hersentumor.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_43264972
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef Viper88 het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Normaal laten je haren los zonder dat je het opmerkt, maar met een muts op kunnen die losgelaten haren niet op de grond vallen totdat je die muts afdoet, dan lijkt het alsof je opeens veel haren hebt verloren terwijl dat niet zo is.
  zondag 5 november 2006 @ 20:30:43 #14
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_43270344
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:05 schreef okkie-man het volgende:
Zelfde als mensen die zeggen dat je kaal wordt van een petje dragen.
Ja want dan kunnen je haarwortels niet ademen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop