die heeft ook een carrieremove gemaakt zegquote:De president van de Britse centrale bank Mervyn King maakte dit maandag bekend.
ooh, die dichter van rond 1800....quote:
Pijltjes gooien, knaakjes vangenquote:Op zondag 5 november 2006 15:21 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[..]
die heeft ook een carrieremove gemaakt zeg![]()
nee. zijn professie had alles met geld te maken en hij was een schot.quote:Op zondag 5 november 2006 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zit het goede antwoord er al tussen?
quote:Op zondag 5 november 2006 15:27 schreef BrandX het volgende:
schotten wel, schotse games zijn toch al een paar eeuwen oud dacht ik
maarreh on topic: wilde gok: alan smith? was geloof ik de grondlegger van het liberalisme
Heet die niet Adam?quote:Op zondag 5 november 2006 15:27 schreef BrandX het volgende:
schotten wel, schotse games zijn toch al een paar eeuwen oud dacht ik
maarreh on topic: wilde gok: alan smith? was geloof ik de grondlegger van het liberalisme
zo heet hij inderdaadquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zo heet hij inderdaad![]()
alan smith is bij mijn weten een voetballer
ChopperMick +1
Hč, maar die zaten toch in Split Enz?quote:Op zondag 5 november 2006 15:38 schreef ChopperMick het volgende:
Neleos +1
met dank aan Lienekien voor de tweede broer...
Bronquote:Split Enz was a successful New Zealand band during the late 1970s and early 1980s featuring brothers Tim Finn and Neil Finn.
Klopt, maar ook in Crowded House. De overige 2 bandleden op de foto horen bij CH, en niet bij SE.quote:Op zondag 5 november 2006 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hč, maar die zaten toch in Split Enz?
[..]
Bron
TheSilentEnigma + 1quote:Op zondag 5 november 2006 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Smiths
Morrisey en Johnny Marr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |