Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 5 november 2006 10:21 schreef zoalshetis het volgende:
denk je vanwege je symptomen dat je kanker hebt? of heeft de huisarts hier aanleding toe gegeven? heb je het via internet? bekenden/familie?
ik zou niet meteen van het ergste uitgaan. en heel veel succes morgen.
Ik heb het op stress proberen te gooien, op ontstekingen, maagzweren....quote:Op zondag 5 november 2006 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Mirage.Je klachten klinken niet misselijk.
Ik vroeg me idd ook af waarom je zelf denkt dat het kanker is. Kunnen die klachten niet ook op iets anders duiden?
Idd zeg, sjezus.quote:
zo heet dat gewoon.quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 10:31 schreef Mirage het volgende:
Ik heb het op stress proberen te gooien, op ontstekingen, maagzweren....
maar blijkbaar past dit pakket daar niet allemaal bij.
De laatste tijd het ik het ook erg rustig aan proberen te doen, toch voel ik mij niet opknappen of minder vermoeid worden.
En dat klopt ook niet.
Je loopt jezelf bang te maken met een zelfanalyse die gebaseerd is op stront. Je bent geen arts en daar is een hele goeie reden voor. Ik snap dat je bang bent maar om jezelf bij voorbaat kanker aan te praten is bespottelijk en respectloos voor de mensen die het hebben. Met dit topic lijkt het net of je aandacht nodig hebt. Dat is niet echt bevorderlijk voor sympathie.quote:Op zondag 5 november 2006 10:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
zo heet dat gewoon.
Moet je het beestje anders noemen dan dat het is ?
De ziekte waar dit topic over gaat is kanker en de plaats is het spijsverteringskanaal.
wie ben jij om je met haar te bemoeien? zij kiest deze weg ook en daar heb je niks over te zeggen, misschien kan je beter weggaan uit dit topic?quote:Op zondag 5 november 2006 10:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je loopt jezelf bang te maken met een zelfanalyse die gebaseerd is op stront. Je bent geen arts en daar is een hele goeie reden voor. Ik snap dat je bang bent maar om jezelf bij voorbaat kanker aan te praten is bespottelijk en respectloos voor de mensen die het hebben. Met dit topic lijkt het net of je aandacht nodig hebt. Dat is niet echt bevorderlijk voor sympathie.
Ok, prachtig, dat heb je dan nu gezegd.quote:Op zondag 5 november 2006 10:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je loopt jezelf bang te maken met een zelfanalyse die gebaseerd is op stront. Je bent geen arts en daar is een hele goeie reden voor. Ik snap dat je bang bent maar om jezelf bij voorbaat kanker aan te praten is bespottelijk en respectloos voor de mensen die het hebben. Met dit topic lijkt het net of je aandacht nodig hebt. Dat is niet echt bevorderlijk voor sympathie.
Ja hallo, dan had ze dit topic niet moeten openen.quote:Op zondag 5 november 2006 10:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie ben jij om je met haar te bemoeien?
Lijkt me nogal een kromme redenering als je het op een openbaar forum zet waar iedereen zn zegje mag doen. Voor de mijne: zie boven.quote:zij kiest deze weg ook en daar heb je niks over te zeggen
Oh, je mening geven als er om gevraagd wordt mag niet hier nee....quote:misschien kan je beter weggaan uit dit topic?
Er is een verschil tussen je mening geven en iemand respectloos behandelen, zelfs jij moet dat snappenquote:
ik geloof dat je het niet helemaal snapt.quote:Op zondag 5 november 2006 10:45 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ja hallo, dan had ze dit topic niet moeten openen.
[..]
Lijkt me nogal een kromme redenering als je het op een openbaar forum zet waar iedereen zn zegje mag doen. Voor de mijne: zie boven.
[..]
Oh, je mening geven als er om gevraagd wordt mag niet hier nee....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |