Tnx, dan doe ik gelijk nog een kleine foto van vandaag (hij kijkt alleen een beetje raar, hij was geluidjes aan het makenquote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef melonovy het volgende:
Brent, de wereld is een stukje mooier geworden met jou erbij! Wat leuk dat we je mogen zien en verwelkomen.
en op mijn trouwdagquote:Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin wat een ontzettend leuk nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd! Je bent trouwens op de mooiste dag van het jaar uitgerekend en tevens mijn verjaardag![]()
Oe! Dat vond ik bij nr twee ook zo'n mijlpaalquote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, ik heb deze met ingang van 19:01 vandaag officieel langer binnengehouden dan mijn oudste![]()
Wij zouden ook gaan, maar niet meer van gekomen hihi. Was het leuk?quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef nikky het volgende:
Wie is er ook naar de jonge gezinnenbeurs geweest?
Drúúúúk zegquote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wij zouden ook gaan, maar niet meer van gekomen hihi. Was het leuk?
Haha!quote:
Wat fijn dat de Aldomet nu wel werkt, ik kan me herinneren dat het in het begin niet zo goed gingquote:Op zondag 5 november 2006 12:13 schreef Stiekemurd het volgende:
Wat lief dat je er naar vraag
Bloeddruk gaat ok! De laatste keer was ie 83, das voor mijn doen erg netjes. Ik verwacht wel dat het nog gaat stijgen naarmate de bevallingsdatum in zicht komt. Ik slik nog steeds 3 x 500mg per dag. De bekkenpijn is erger, maar ik loop nu bij een Fysio. Wat dat betreft komt dit kindje ook niet voor niks..... Vrijdag as. opnieuw controle, dus ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |