abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 november 2006 @ 20:18:06 #26
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43269855
Wat is iedereen hier lief! Bedankt voor alle medeleven, felicitaties en complimenten op ons kindje Brent. Ik ben eindelijk een beetje bijgelezen. Er is veel gebeurt zeg! En toch staat mijn wereld vrijwel stil op dit moment

Meimel: ook van harte gefeliciteerd met dat knappe kereltje van jullie!

LLM's: Ik wens jullie wederom weer succes vannacht! Het gekke is dat alle klachten vrijwel als sneeuw voor de zon weg zijn nadat je kind er is. Zo lekker!
(Ok, er komen andere klachtjes maar dat is nu nog niet belangrijk )
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43270281
Brent, de wereld is een stukje mooier geworden met jou erbij! Wat leuk dat we je mogen zien en verwelkomen.

Karin van harte met je zwangerschap, ik had het ook wel verwacht dat je je elk moment kon melden hier, ik vind het hartstikke leuk voor jullie dat er nog een kleintje bij komt. Bram wordt broer, wat leuk!!! Geniet van je zwangerschap!

En meimeltje, jij ook van harte met je zoon!!

Sweaty en Ik80 veel sterkte met de laatste momenten, jullie schorpioentjes komen vast en zeker heel erg snel.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 5 november 2006 @ 20:35:36 #28
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43270526
quote:
Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef melonovy het volgende:
Brent, de wereld is een stukje mooier geworden met jou erbij! Wat leuk dat we je mogen zien en verwelkomen.
Tnx, dan doe ik gelijk nog een kleine foto van vandaag (hij kijkt alleen een beetje raar, hij was geluidjes aan het maken )

Iedere golf van de zee,
pi_43270586
piglet, men zegt tot een maand of drie heb je last van die vermoeidheid, maar het verschilt van persoon tot persoon. Ik heb er een paar maanden last van gehad, het gaat nu beter.... met aantekening dat ik mijn 20 uur nu verdeel over halve dagen.....
Voor mijn idee kan ik nu wel weer hele dagen werken, maar op mijn werk vinden ze dat geen goed plan. En ach als ik mijn uren haal vind ik het prima zo.

Ik80 succes morgen!
Sweaty...hang in there
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_43270640
Dat shirtje wat Brent aanheeft...geweldig!! Het is een prachtig mannetje Neuk!!
Je zult wel zo trots zijn als een pauw! En terecht natuurlijk!!
pi_43270844
Brent wat ben je mooi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43271024
P_iglet hier ging de vermoeidheid met een week of 14 weg.Althans toen merkte ik ineens dat ik minder sliep dan de weken daarvoor. Ik heb me de blaren geduimd voor je vrijdag, nu alleen nog op de uitslag wachten zolang
Heb je goede smoesjes kunnen verzinnen? Enneh nu ff rusten he?

Neuk wat een heerlijk ventje heb je!
  FOK!fossiel zondag 5 november 2006 @ 21:06:51 #33
2628 Karin
pi_43271705
Bedankt voor alle lieve felicitaties Heel erg leuk om te lezen.

P_iglet helaas ben ik mijn vorige zwangerschap de hele zwangerschap zo moe gebleven. Minstens 14 uur per dag slapen en dan nog moe tot in mijn botten. Maar ik was gelukkig helemaal niet misselijk.
pi_43271933
Pfff ik hoop dat het hier wegtrekt die vermoeidheid...
Ik moet de komende 1,5 week 66 uur werken, waaronder 3 nachtdiensten.

Gelukkig wel vrij van school t/m maart.
  † In Memoriam † zondag 5 november 2006 @ 21:22:20 #35
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43272504
Karin wat een ontzettend leuk nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd! Je bent trouwens op de mooiste dag van het jaar uitgerekend en tevens mijn verjaardag
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43272849
Wauw, Brent is nu al een mooie bikkel, Neuk!!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43273077
Oh ja, ik heb deze met ingang van 19:01 vandaag officieel langer binnengehouden dan mijn oudste (36wk+1 dag destijds). Nieuwe richtdatum 2 december volgens het boekje.

Tevens ein-de-lijk een normaal leuk eerste pakje gevonden voor een mevroi. Overal of gruwelijke ruches, kantjes en tierlantijntjes of ouderwetsch turqoise armoedig spul. Halve stad doorgeweest, maar vandaag op koopzondag bleek de V&D als enige iets fatsoenlijks en leuks en liefs te hebben.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 5 november 2006 @ 21:33:50 #38
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_43273135
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin wat een ontzettend leuk nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd! Je bent trouwens op de mooiste dag van het jaar uitgerekend en tevens mijn verjaardag
en op mijn trouwdag
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Milf zondag 5 november 2006 @ 22:31:01 #39
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43275895
Wie is er ook naar de jonge gezinnenbeurs geweest?
Lading zooi meegenomen ogeloofelijk .

Ben nu wel kapot. Ik merk dat het steeds zwaarder wordt allemaal.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 5 november 2006 @ 22:37:14 #40
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_43276168
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja, ik heb deze met ingang van 19:01 vandaag officieel langer binnengehouden dan mijn oudste
Oe! Dat vond ik bij nr twee ook zo'n mijlpaal . (niet dat dat erg veel langer duurde, maar toch ).
Kwam jouw tweede veel later?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_43277131
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef nikky het volgende:
Wie is er ook naar de jonge gezinnenbeurs geweest?
Wij zouden ook gaan, maar niet meer van gekomen hihi. Was het leuk?
  Milf zondag 5 november 2006 @ 23:02:37 #42
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43277197
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wij zouden ook gaan, maar niet meer van gekomen hihi. Was het leuk?
Drúúúúk zeg .
Maar wel heel leuk. .
Ook veel handige info gekregen en natuurlijk allemaal gratis dingen en aan alle prijsvragen meedoen .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 6 november 2006 @ 05:17:32 #43
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43282321
Waar blijven de volle maanbabies?
Iedere golf van de zee,
pi_43282838

Van het weekend het al aan heel veel mensen verteld. Ja... erg vroeg, maar we zijn er zo vol van.
En ook omdat we niet willen dat ze het via via horen omdat ik op fok en nog een zwangerschapsforum post.
De reacties waren echt heel erg leuk (behalve die van mijn zus).

Ik ben wel moe, maar dat was ik al een hele tijd. Lage bloeddruk en dat heb ik volgens mij altijd al gehad. Misselijk... ja, dat ook wel, maar heb wel een idee dat het een gedeelte tussen mijn hersens zit, dat ik eerst denk 'word ik hier misselijk van'.
  maandag 6 november 2006 @ 08:41:37 #45
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_43283079
Nee geen volle-maan baby.
Dus wij zijn zo weg naar het ziekenhuis.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat...
pi_43284259
Ik80, succes en toitoitoi....ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen!

Hier een hell of a night gehad...blegh
Gister was ik ook al niet fit, beetje hangen op de bank de hele dag. En dan slaap je ook nog de halve nacht niet! bah
Ben net zo duf en min vandaag!!

Maar wel leuk: mijn vriend heeft gisteren voor het eerst de baby gevoeld!!! We lagen op bed, beebje was weer druk in de weer. Toen legde hij zijn hand op mijn buik, en ja hoor 2 schopjes!!
Eindelijk!!! We hadden het al vaker geprobeerd of hij het kon voelen, maar vooralsnog geen resultaat. En nu dus wel! Echt super! Dan wordt het voor hem ook wat echter!
  maandag 6 november 2006 @ 10:13:56 #47
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_43284422
Kleintje
Gefeli!! Leuk!!

Karin, Peet en Bram ook voor jullie
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  maandag 6 november 2006 @ 10:21:48 #48
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43284563
quote:
Op maandag 6 november 2006 05:17 schreef Neuk het volgende:
Waar blijven de volle maanbabies?
Haha!
Neuk, jij blíjft hier 's nachts posten??
Je moet nu wel een ander maatje zoeken hoor.
Ik val na de nachtvoeding weer als een blok in slaap....

Oh, en die volle maan....
Bij mij werkte het niet. En zo te zien bij de andere LLM's hier ook niet.... Heb geduld meiden...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43284625
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:13 schreef Stiekemurd het volgende:
Wat lief dat je er naar vraag
Bloeddruk gaat ok! De laatste keer was ie 83, das voor mijn doen erg netjes. Ik verwacht wel dat het nog gaat stijgen naarmate de bevallingsdatum in zicht komt. Ik slik nog steeds 3 x 500mg per dag. De bekkenpijn is erger, maar ik loop nu bij een Fysio. Wat dat betreft komt dit kindje ook niet voor niks..... Vrijdag as. opnieuw controle, dus ben benieuwd
Wat fijn dat de Aldomet nu wel werkt, ik kan me herinneren dat het in het begin niet zo goed ging Het duurt natuurlijk wel even voor je eraan gewend bent. Ik ben nu begonnen met 2x 125 mg naast mijn normale medicijnen, wat nu wel goed gaat. Dus ik hoop snel de oude medicijnen af te bouwen en me hier met een streepje te kunnen melden.

Wel naar dat je zo'n last van bekkenpijn hebt, sterkte daarmee Ik lees vrijdag wel hoe het gegaan is
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 6 november 2006 @ 11:50:11 #50
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_43286731
Zo wij zijn weer terug van het ZK, vriend is naar zijn werk gegaan...
Alles was ok, wel iets verhoging van zuur in mijn urine, maar verder was zowel mijn bloed als urine onderzoek o.k. Moch wel 45 min. aam de ctg liggen. Kleintje was een beetje slaperig dus die was rusig. Na een half uur begon ze goed te bewegen en ging haar hartslag goed omhoog.
Weer naar huis gestuurd. Woensdag mogen we weer terug voor een CTG. En dan gaan ze donderdag de boel inleiden. Maar dat doen ze natuurlijk alleen als ik tussendoor niet gewoon toch beval. (waar we nog steeds op hopen!)
Dus weer wachten wachten wachten, en ik heb nog maar errug weinig geduld....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')