abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43333814
Maximum 2 pintjes per dag als ik in die dag ga ryden !!

Echt erg voor die vrouw
pi_43337534
Sinds 1 jan, max 2 biertjes. Daarvoor 4. Ik heb zo'n mooie alcoholtester dus ik weet wanneer ik de wettelijke limiet ongeveer heb bereikt.
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:03:10 #78
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_43338048
Een of twee glazen, en niet binnen twee uur voor ik moet rijden. Bovendien moet ik redelijk zeker weten dat het niet verkeerd gaat vallen (dus niet op lege maag, moeheid etc).

Als ik met de motor ga: 0,000 alcohol!!
pi_43340462
mooi om te zien hoe iedereen zich weer heel erg conform de nederlandse norm aan de norm houd , maar waarschijnlijk zijn al die andere mensen die wel zo nu en dan met meer dan 1 a 2 biertjes achter het stuur stappen niet vertegenwoordigd op fok.

als 3 tot 5 van de 28 reagerende mensen !nooit! met meer dan 2 biertjes op pad gaan, dan mist men hier of een heel groot gedeelte van de bevolking, of deze groep reageerd gewoon niet.

ik drink nooit meer dan 2 a 3 flesjes als ik nog moet rijden maar t is wel eens voor gekomen dat het er meer waren.

en die vrouw van de alcoholcampagne is een tragisch voorbeeld van hoe iets goed fout kan gaan, jammergenoeg kan dat op vele manieren.

[ Bericht 13% gewijzigd door wieringer op 07-11-2006 22:10:05 ]
moge er gedronken worden
pi_43341473
Ik drink niets als ik moet rijden. Of ik moet zeker weten dat er 1,5-2 uur tussen het ene biertje dat ik dan drink en het moment dat ik ga rijden zit.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43341707
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef wieringer het volgende:
mooi om te zien hoe iedereen zich weer heel erg conform de nederlandse norm aan de norm houd , maar waarschijnlijk zijn al die andere mensen die wel zo nu en dan met meer dan 1 a 2 biertjes achter het stuur stappen niet vertegenwoordigd op fok.

als 3 tot 5 van de 28 reagerende mensen !nooit! met meer dan 2 biertjes op pad gaan, dan mist men hier of een heel groot gedeelte van de bevolking, of deze groep reageerd gewoon niet.

ik drink nooit meer dan 2 a 3 flesjes als ik nog moet rijden maar t is wel eens voor gekomen dat het er meer waren.

en die vrouw van de alcoholcampagne is een tragisch voorbeeld van hoe iets goed fout kan gaan, jammergenoeg kan dat op vele manieren.
Ik hou ruim 1 uur aan om 1 drankje af te breken. Dus als iets bv 5 uur duurt dan kan ik per uur 1 drankje nuttigen zonder probs.

Ik heb ook een keer voor januari moeten blazen met een paar biertjes en 2 sambuca na 1 avondje en dat was nog binnen de toen geldende norm. Maar nu zou ik dan misschien een probleem hebben.. eigenlijk best krom want ik ben nog steeds dezelfde persoon nu opeens zou ik een gevaar op de weg zijn in die situatie en daarvoor niet.

Maar hoe dan ook, met een max van 0.2 promille is het oppassen geblazen.
pi_43341720
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef wieringer het volgende:

Ik zit vaak genoeg bezopen achter het stuur... ben er niet trots op
pi_43341921
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ik zit vaak genoeg bezopen achter het stuur... ben er niet trots op
Sorry dat ik het zeg: Maar ik hoop dat je jezelf dan een keer te pletter rijdt! Met die stomme lach ook nog erbij!

Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:46:37 #84
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_43345463
1 keer ben ik gaan rijden met een stuk of 10 alcoholische versnaperingen achter de kiezen. Opzich ging het rijden nog wel maar ik was wel vrij paranoïde plus dat ik het grote licht telkens niet uit kon zetten.

Is dan ook niet voor herhaling vatbaar, sindsdien houd ik het op 0 á 2 biertjes.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_43345536
ik drink 5 tot 8 glazen als ik rij, kan perfect rijden met alcohol op.
wel versrpeid over een hele avond van 6 uurtjes

waarom kan ik perfect rijden met alcohol??
omdat ik rustiger rij, normaal race ik door iedereen heen.
in de nacht is het rustig op de weg
Nothing to see here, carry on
pi_43345747
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:57 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik kan uit m'n bescheidenheid zeggen dat ik beter rij dan menig ander.
83% van de automobilisten denkt dat ook van zichzelf. Echt.
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:49 schreef RijstNatie het volgende:

Dombo.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_43346451
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:56 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

[..]

Dombo.
in curacao mag je LADDER zat achter het stuur kruipen, gebeuren daar meer ongelukken? NEE

wanneer gebeuren er ongelukken? Als mensen niet weten wat hun grenzen zijn t.o.v drank. Als mensen hun auto niet kennen, zoals vrouwen en jochies van 19.

Tis geen feit dat mensen ineens totaal niet meer kunnen rijden door alcohol.
Ja je gaat er iets slechter van rijden misschien, wil dat zeggen dat je ongelukken maakt?
Het is slechter om met slaap tekort achter het stuur te kruipen dan met 6 glazen bier, dat kan ik je garanderen.

sommige mensen kunnen dus echt wel voor hun eigen bepalen hoeveel ze op kunnen achter het stuur
pi_43346686
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:21 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

in curacao mag je LADDER zat achter het stuur kruipen, gebeuren daar meer ongelukken? NEE
Het aantal verkeersdoden is daar hoger dan hier.
quote:
sommige mensen kunnen dus echt wel voor hun eigen bepalen hoeveel ze op kunnen achter het stuur
Zelfoverschatting is nog wel het grootste probleem.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
pi_43346751
ok dan zal het zo zijn
pi_43346841
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef RijstNatie het volgende:
ok dan zal het zo zijn
Je praat wel anders als een familielid van je omgekomen is.
pi_43349354
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:56 schreef rekenwonder het volgende:

[...]

Dat geloof ik graag, maar ik reageerde op de volgende quote:
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:41 schreef Catch22- het volgende:
als je met 1 biertje op niet meer kan rijden, kan je het nuchter ook niet
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_43352677
Gewoon helemaal niets. Waarom moet je nou zo nodig tegen je limiet aan gaan drinken om nog te kunnen rijden? Kan je nou echt niet eens aan avondje zonder?
En als je thuis komt zet je gewoon lekker effe nog een filmpje op ofzo en dan trek je desnoods nog een biertje open ofzo. Maar niet als je nog moet rijden.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 8 november 2006 @ 11:46:14 #93
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_43353539
ik voel dat ik in dit topic moet plaatsen. heb een aantal weken geleden in het buitenland met 8 bier op gereden, daarbij kwam ook nog eens dat ik toen pas 8 rijlessen had gehad. STOM STOM STOM ik weet het ja. daarom weet ik vanaf nu dat ik nooit meer zal drinken als ik met de auto ga rijden. ik weet namelijk dat ik miss nog best kan rijden met alcohol op, maar ik weet nu wel dondersgoed dat ik met alcohol op makkelijk zeg van dat kan nog wel. terwijl het dan niet meer kan....

die keer trouwens wel veilig thuis gekomen. ook wel redelijk veilig gereden. alleen te hard.

MORAAAL VAN HET VERHAAL DOE HET NIET!!!!
Remlof is een Spellings Nsb'er
  woensdag 8 november 2006 @ 12:28:29 #94
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43354763
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:31 schreef rekenwonder het volgende:

-knip-
Zelfoverschatting is nog wel het grootste probleem.
Het is ook erg wetenschappelijk aangetoond dat de zelf overschatting toe neemt met de hoeveelheid alcohol die je neemt. Ook neemt het besef van de fouten die je maakt erg snel af met de hoeveelheid alcohol die je gehad hebt. Iedereen die dronken zegt dat "iets wel lukt" moet je dus met een behoorlijke korrel zout nemen. Ook als je de verhalen van diegene achteraf hoort. Ze herinneren zich namelijk zelden wat er fout gegaan is.
pi_43354895
Helemaal niets. Anders denk je de keer erna, goh vorige keer ging het ook goed, dus kan wel eentje meer.
  woensdag 8 november 2006 @ 12:36:36 #96
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_43355020
Na een biertje kan ik nog prima rijden, maar het is een beetje zinloos om aan ht bier te gaan als je over 10 minuten weg moet Als ik bij vrienden zit een filmpje kijken of iets dan pak ik er 2 a 3 op een avond en zorg ik dat ik t laatste uurtje aan de frisdrank zit... gaat prima zo
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  woensdag 8 november 2006 @ 12:47:56 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_43355335
Ik drink er 1 of 2, maar dan wel op het begin zodat er eigenlijk niks meer van terug te vinden is in mijn bloed
  woensdag 8 november 2006 @ 14:01:03 #98
146730 R81
Ech wel...
pi_43357589
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:49 schreef RijstNatie het volgende:

quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:21 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

wanneer gebeuren er ongelukken? Als mensen niet weten wat hun grenzen zijn t.o.v drank. Als mensen hun auto niet kennen, zoals vrouwen en jochies van 19.

Tis geen feit dat mensen ineens totaal niet meer kunnen rijden door alcohol.
Ja je gaat er iets slechter van rijden misschien, wil dat zeggen dat je ongelukken maakt?
Het is slechter om met slaap tekort achter het stuur te kruipen dan met 6 glazen bier, dat kan ik je garanderen.

Het is een feit dat je reactievermogen trager wordt met alcohol op, dus er is een groter risico dat je een ongeluk veroorzaakt, dat geldt dus ook voor jou
Eigenlijk zijn je verhaaltjes te lomp om op te reageren.
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  woensdag 8 november 2006 @ 14:23:25 #99
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_43358320
Ik drink ook niet als ik moet rijden.
Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  woensdag 8 november 2006 @ 14:35:10 #100
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_43358678
meestal 0,0 maar af en toe neem ik aan het begin van de avond een pilsje of 2 en ga dan over op tonic en/of spa blauw
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')