Zo is dat!quote:Op zondag 5 november 2006 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik net iemand van de hongerdood had gered
Heb je de laatste reacties van prospera hier niet gelezen ?? Die denkt volgens mij dat FOK censuur heeft toegepast terwijl het naar alle waarschijnlijkheid weer zo'n kuisheidsactie van Photobucket is.quote:Op zondag 5 november 2006 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ik ga ff lekker aan een bakkie koffie wachten tot v-o-l-gate zich verder ontwikkelt....zie commentaren op de streamverslagen![]()
mwah het was laat zullen we zeggenquote:Op zondag 5 november 2006 10:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je de laatste reacties van prospera hier niet gelezen ?? Die denkt volgens mij dat FOK censuur heeft toegepast terwijl het naar alle waarschijnlijkheid weer zo'n kuisheidsactie van Photobucket is.![]()
trouwens net de screenshot van cuall haar edit gezien?quote:Op zondag 5 november 2006 10:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je de laatste reacties van prospera hier niet gelezen ?? Die denkt volgens mij dat FOK censuur heeft toegepast terwijl het naar alle waarschijnlijkheid weer zo'n kuisheidsactie van Photobucket is.![]()
Yupzz.......maar tis zondagochtend...de dag des heren...zoeken ze maar lekker aan de overkant uit.quote:Op zondag 5 november 2006 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens net de screenshot van cuall haar edit gezien?
Hoe haalt ze het in haar hoofdquote:Op zondag 5 november 2006 10:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens net de screenshot van cuall haar edit gezien?
na de kerk ga ik er toch ff voor zitten, elke dag is goed voor een reldagquote:Op zondag 5 november 2006 10:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz.......maar tis zondagochtend...de dag des heren...zoeken ze maar lekker aan de overkant uit.![]()
marlies zou zeggen: Bizzarrrrrrrrrrrrrr!quote:
Na de kerk zit ik met mijn luie aars in de auto op weg naar Arnhemquote:Op zondag 5 november 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
na de kerk ga ik er toch ff voor zitten, elke dag is goed voor een reldag![]()
Ik geef eerlijk antwoord en dan doe ik moeilijk?quote:Op zondag 5 november 2006 10:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*
Geen zin in moeilijk doen vandaag!![]()
Ik ga zo ff een pc neerzetten bij iemand en voor de rest van de dag doen ik geen reet ..lekker voetjebal kijken enzoquote:Op zondag 5 november 2006 10:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Na de kerk zit ik met mijn luie aars in de auto op weg naar Arnhem
Dat knuffeltopic is om mensen op het forum een uitting van dankbaarheid te geven en hun 1 minute of fame. Een knuffel aan prospera of aan pearlbicth vanwege het openbreken van v-o-l-gate bijvoorbeeld. Maar nee dan heb jij het weer over je privé geilpijperij!quote:Op zondag 5 november 2006 10:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk antwoord en dan doe ik moeilijk?![]()
Blijkbaar kun jij maar op één niveau communiceren: nuecken enen dan houdt het op!
I wish...quote:Op zondag 5 november 2006 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga zo ff een pc neerzetten bij iemand en voor de rest van de dag doen ik geen reet ..lekker voetjebal kijken enzo
neuh als die zo anti-bommie blijft ga ik ze maar een poosje negeren! Geen zin om mijn kostbare privé forumhobby tijd te laten verziekenquote:Op zondag 5 november 2006 10:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
I wish...![]()
...maar aan de reactie van Tallyte lezen ga jij hier nog een warm dagje tegemoet...
![]()
![]()
....succes jongen...
zet em op....je kunt het.
![]()
Ik heb geen enkel probleem met die topics. Maar ben ik verplicht om daar iets te posten?quote:Op zondag 5 november 2006 10:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat knuffeltopic is om mensen op het forum een uitting van dankbaarheid te geven en hun 1 minute of fame. Een knuffel aan prospera of aan pearlbicth vanwege het openbreken van v-o-l-gate bijvoorbeeld. Maar nee dan heb jij het weer over je privé geilpijperij!
![]()
Als ik een eigen mening heb, dan ben ik anti-bommie?quote:Op zondag 5 november 2006 10:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh als die zo anti-bommie blijft ga ik ze maar een poosje negeren! Geen zin om mijn kostbare privé forumhobby tijd te laten verzieken![]()
Hoi Manu.quote:Op zondag 5 november 2006 11:15 schreef Manu82 het volgende:
Morgen![]()
Mike, Talitha, Jappie, Bommie en PH
Waar heb je geen zin meer inquote:Op zondag 5 november 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Kep geen zin meer. Doei!
quote:Op zondag 5 november 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Kep geen zin meer. Doei!
Hier is het normaal het drukst, maar we hebben gisteren een drukke dag gehad en veel mensen zijn daar nog van aan het bijkomenquote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef Patricia.B het volgende:
Ik begreep van Manu82 dat dit het gezelligste topic zou zijn.
Het is hier alleen niet zo druk als in COS, is dat altijd zo![]()
Ik ben nieuw op fok en moet mijn weg nog zien te vinden![]()
Ben je een soort vrouwelijke versie van Manuquote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef Patricia.B het volgende:
En van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef Patricia.B het volgende:
quote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En van wie ben jij nu weer een kloon?
Doe eens liefquote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je een soort vrouwelijke versie van Manu![]()
![]()
*lief kijkt*quote:
Zondag is ook een dag om bij te komen hihiquote:Op zondag 5 november 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier is het normaal het drukst, maar we hebben gisteren een drukke dag gehad en veel mensen zijn daar nog van aan het bijkomen
Maar super dat je hier ook bent![]()
Niet meer verder zoeken, je bent er al....quote:Op zondag 5 november 2006 15:42 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Zondag is ook een dag om bij te komen hihi
Dank je wel hoor, het is echt een beetje zoeken![]()
Dan zou ik toch: Vrouwu heten en niet Patriciaquote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben je een soort vrouwelijke versie van Manu![]()
![]()
Al die nieuwe woordenquote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En van wie ben jij nu weer een kloon?
Dank je welquote:Op zondag 5 november 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet meer verder zoeken, je bent er al....![]()
je vindt het vanzelf welquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Het zal me de komende dagen wel wat duidelijker worden allemaal.
Dat soort dingen zijn niet echt aan mij besteed nee....ik onderga het en daar is alles mee gezegd.quote:Op zondag 5 november 2006 18:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Jappie.
Leuk feestje bij je mama gehad?
Denk je dat het door mij komt dan?quote:Op zondag 5 november 2006 18:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn niet echt aan mij besteed nee....ik onderga het en daar is alles mee gezegd.
Wat geen mens is gelukt lukte jou wel vandaag he ?
Dat laatste, mods zijn weer terug, pret wegquote:Op zondag 5 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
Waar is de rest trouwens
Ik zie dat er niet of nauwelijks postverkeer heeft plaats gevonden vandaag...stilte voor de storm...of is het eind der tijden nabij ?![]()
Dat is teveel eer!quote:Op zondag 5 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope.....maar ik ga jou er wel voor verantwoordelijk houden...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |