Naar de klotequote:
Dat maak ik zelf wel uitquote:
quote:
Jij ook sjaggerijnig zeker?quote:
Nou zijn dochter heeft het heus niet van haarzelf hoor, zag je hoe die bezig was?quote:
quote:
ik zeg je weer,doe ff normaal zegquote:Op zondag 5 november 2006 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou zijn dochter heeft het heus niet van haarzelf hoor, zag je hoe die bezig was?
Als het daar niet gezegd mag worden, dan maar hierquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou zijn dochter heeft het heus niet van haarzelf hoor, zag je hoe die bezig was?
Valt nie mee hequote:Op zondag 5 november 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
We mogen het hier helemaal niet over de streams hebben![]()
eg heeft nix fout gedaanquote:Op zondag 5 november 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het daar niet gezegd mag worden, dan maar hier
Ik ben hier niet zomaar wat aan het klooien, ik sta voor de vrijheid van meningsuiting![]()
En maar blijven relluhquote:
Hummie doet dat egnie zomaar hoorquote:
had ze bij e10 moeten doenquote:
Dan pas?quote:Op zondag 5 november 2006 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
En maar blijven relluh![]()
Wacht maar, als eggie er weer is, zal ik er zeker zijn![]()
Ik zou niet weten wat ik daar nu bv zou moeten doen, aangezien jullie toch allemaal hier zittenquote:
Daar heb je wel een puntquote:Op zondag 5 november 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik daar nu bv zou moeten doen, aangezien jullie toch allemaal hier zitten
Maar jij komt daar dus ook alleen maar als fok down is of om een potje starfucken met eggie begrijp ik?quote:
Heb ik weer iets verkeerd gezegd?quote:
Vooral dat laatste begrijp je toch echt verkeerdquote:Op zondag 5 november 2006 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij komt daar dus ook alleen maar als fok down is of om een potje starfucken met eggie begrijp ik?
ben je weg ?quote:
Aaah, natuurlijk, hij was weer bezig en viel jouw lastig?quote:Op zondag 5 november 2006 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vooral dat laatste begrijp je toch echt verkeerd![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah, natuurlijk, hij was weer bezig en viel jouw lastig?![]()
Leer mij eggie kennen![]()
Mensen vallen eggie lastig? daaaarquote:Op zondag 5 november 2006 04:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Eggie doet lief vragen beantwoorden enzo en valt niemand lastig.
eerder andersom, hey maar dit heb je nie van mij ok![]()
Zou je dat nou wel doenquote:Op zondag 5 november 2006 04:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen vallen eggie lastig? daaaar
Misschien moet ik daar toch maar es kijken dan
Ben volkomen te vertrouwen Eendjequote:[
Ga je trouwens met je beroepsgeheim ook zo om?
Naaaahquote:
Ze zegt eendje tegen mequote:Ben volkomen te vertrouwen Eendje![]()
alsof hier nu nog iemand meeleest![]()
Tuurlijk eendje, had jou toch nog geen gedag gezegdquote:Op zondag 5 november 2006 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Naaaah![]()
[..]
Ze zegt eendje tegen me![]()
ennuh het zou me niks verbazen als nomen hier nog meeleest
Ja ik probeerde nog wat te posten in de streams.quote:
Niet?quote:Op zondag 5 november 2006 04:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Tuurlijk eendje, had jou toch nog geen gedag gezegd![]()
Wat kom jij vijandig overquote:
SSSSSt anders gaan ze weer zeuren of er weer 1 komtquote:Op zondag 5 november 2006 04:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die van het mooiste BB filmpje ever![]()
welterusten mal eendjequote:Op zondag 5 november 2006 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet?
Doe dan ff snel voordat ik weg ga
Komt er nog zo'n mooi filmpje?quote:Op zondag 5 november 2006 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
SSSSSt anders gaan ze weer zeuren of er weer 1 komt
Ben normaal een beetje allergisch voor 'zwaaiposts' en doe het ook niet veel en ga er ook niet vaak op inquote:
was jij toch van mijquote:Op zondag 5 november 2006 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat kom jij vijandig over
Jij was toch mijn groupie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |