Nee andere mensen jouw mening opdringen!quote:
Nou nou bommels...we moeten de hr demins niet gelijk te hard vallen...tis een emotionele dag geweest gisteren en bovendien istie vandaag jarigquote:
Moet je nu geen grote asociale tyfusmuil opzetten, debiel?quote:
nee mijn goede zin is ook al helemaal verdwenen (als die er al enigzins was )quote:
Daarom kan die nog wel normaal proberen te doen, en zich niet direct als een labiele teringlijer gedragen!quote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou nou bommels...we moeten de hr demins niet gelijk te hard vallen...tis een emotionele dag geweest gisteren en bovendien istie vandaag jarig![]()
![]()
![]()
Die discipline is bij jou toch in goede handen!quote:Op zondag 5 november 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet je nu geen grote asociale tyfusmuil opzetten, debiel?![]()
heb met je te doenquote:Op zondag 5 november 2006 01:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee mijn goede zin is ook al helemaal verdwenen (als die er al enigzins was )![]()
Exen met hun pokke smsjes ...plank voor de kop zeker
![]()
![]()
![]()
![]()
je deed net aardig je best anders!quote:Op zondag 5 november 2006 01:44 schreef demins het volgende:
[..]
Die discipline is bij jou toch in goede handen!![]()
Wat een schitterend cadeau, Bommie!quote:Op zondag 5 november 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom kan die nog wel normaal proberen te doen, en zich niet direct als een labiele teringlijer gedragen!
Eerste keer dat ik gewoon echt pissed raak van een kutuser!
Ende de blaas moest worden geledigd met de hoogste spoed meen ik te begrijpen ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:43 schreef demins het volgende:
@ Heer Jappie:
Drank speelde helaas geen rol. Ben net thuis van het ophalen der jongste dochter van een forummeeting/halloweenparty in het pittoreske Buren (Gld).
Laat eerst het kwartje maar eens vallen bij jezelfquote:
Gewoon even laten zien dat ik dit onderdeel ook beheers!quote:Op zondag 5 november 2006 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
je deed net aardig je best anders!![]()
Gewoon eens normaal doen!quote:Op zondag 5 november 2006 01:48 schreef demins het volgende:
[..]
Gewoon even laten zien dat ik dit onderdeel ook beheers!![]()
Matig repliek, heel matig repliek! Dat kon je beter!quote:Op zondag 5 november 2006 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat eerst het kwartje maar eens vallen bij jezelf
Had al sinds de vroege middag niets kunnen laten lopen, inderdaad!quote:Op zondag 5 november 2006 01:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ende de blaas moest worden geledigd met de hoogste spoed meen ik te begrijpen ?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 01:54 schreef luciano het volgende:
FF cross postje . ik ga ff canasta + spades spelen op yahoo , behave all , dont ruin what i tried to build up with FB4 , i risked my life ', ....... LET ME LIVE !!!
Laterssssssssssssss all , KNUFFELLLLLLLLLLLLLLL
Heb geen goede repliek nodig, je gedroeg je als een eerste klas hufter en dient zo behandeld te worden!quote:Op zondag 5 november 2006 01:51 schreef demins het volgende:
[..]
Matig repliek, heel matig repliek! Dat kon je beter!![]()
Nou, nou! Heb je niet al genoeg veren in mijn reet gestoken?quote:Op zondag 5 november 2006 01:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb geen goede repliek nodig, je gedroeg je als een eerste klas hufter en dient zo behandeld te worden!
Pesten nog welquote:Op zondag 5 november 2006 01:54 schreef demins het volgende:
[..]
Bong, gelukkig jij bent er! Bommie zit me te pesten!![]()
Herman sprong van het Amstel, maar belandde 2 verdiepingen lager op een plat dak.quote:Op zondag 5 november 2006 01:43 schreef Gladys het volgende:
wat een kut TTDie weirdo sprong toch zelf van het hilton ?
Trustequote:Op zondag 5 november 2006 02:06 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er iig van tussen......kheb geen toestemming meer om me nog langer tussen de rollebollende partijen te begeven....![]()
![]()
Truste heer Jappie! Geen zorgen, morgen is alles weer als vanouds. Bommie is gewoon wat heetgebakerd!quote:Op zondag 5 november 2006 02:06 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er iig van tussen......kheb geen toestemming meer om me nog langer tussen de rollebollende partijen te begeven....![]()
![]()
trustequote:Op zondag 5 november 2006 02:06 schreef Jappie het volgende:
![]()
1) gefeliciteerd pik!quote:Op zondag 5 november 2006 02:15 schreef demins het volgende:
[..]
Truste heer Jappie! Geen zorgen, morgen is alles weer als vanouds. Bommie is gewoon wat heetgebakerd!![]()
Correctie: het was het Hilton en hij belandde niet op de stoep voor het Hilton, maar voor zijn doen tamelijk discreet op een plat dak. Onnodig om uit te leggen dat dat wel meer dan twee verdiepingen lager was gelegen. Herman was niet gek!quote:Op zondag 5 november 2006 02:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Herman sprong van het Amstel, maar belandde 2 verdiepingen lager op een plat dak.
De traumaheli moest erbij komen en probeerden hem te redden. Hij was dus niet dood toen.
Ze hebben geprobeerd hem te behandelen en zagen toen dat het Brood was.
Daar is hij pas later overleden.
zei toch ook hilton en prospera zegt toch ook op een plat dak... wat een gezeikquote:Op zondag 5 november 2006 02:19 schreef demins het volgende:
[..]
Correctie: het was het Hilton en hij belandde niet op de stoep voor het Hilton, maar voor zijn doen tamelijk discreet op een plat dak. Onnodig om uit te leggen dat dat wel meer dan twee verdiepingen lager was gelegen. Herman was niet gek!
Zijn lichaamshygiene liet vaak te wensen over! Die reputatie had hij wel.quote:
Ga je naar de fanclubdag in Utrecht?quote:Op zondag 5 november 2006 02:25 schreef demins het volgende:
[..]
Brood leeft nog erg onder de mensen!![]()
OMFG! toch niet in utregquote:
heb ooit de eer gehad om het te ruiken jaquote:Op zondag 5 november 2006 02:27 schreef demins het volgende:
[..]
Zijn lichaamshygiene liet vaak te wensen over! Die reputatie had hij wel.![]()
zullen we ook gaan ?quote:
Jij ook al?quote:Op zondag 5 november 2006 02:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb ooit de eer gehad om het te ruiken ja![]()
NEEN!quote:
dan is het bij deze UITquote:
So be it!quote:
*intens verdrietig*quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 november 2006 02:30 schreef demins het volgende:
[..]
Nee. Op grote manifestaties voel ik me misplaatst.![]()
Het was niet mijn bedoeling om je levensgeluk zodanig in gevaar te brengen, echt niet!quote:
Ja doe dan eens normaal!quote:
"Ja doe dan eens bijzonder" zou misschien stimulerender zijn!quote:
Truste pik, morgen schone lei!quote:Op zondag 5 november 2006 02:45 schreef demins het volgende:
[..]
"Ja doe dan eens bijzonder" zou misschien stimulerender zijn!![]()
quote:
nee, iemand heeft m'n dwangbuis niet goed dichtgemaaktquote:
Laat je niet kennen door die vieze volmod he!quote:
Wat een enorm grote PM heb jijquote:
Zal ik hem dan maar weer dichtmaken?quote:Op zondag 5 november 2006 02:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, iemand heeft m'n dwangbuis niet goed dichtgemaakt
Lassen, Bong, lassen!quote:Op zondag 5 november 2006 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar weer dichtmaken?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat je niet kennen door die vieze volmod he!
Ach, lik mijn oorquote:Op zondag 5 november 2006 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laat je niet kennen door die vieze volmod he!
En die VOL admins die kunnen me helemaal watquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach, lik mijn oor![]()
TL en ik zijn close, sike![]()
quote:
YEAH! En floris ook!quote:
zolang ie dat niet in mijn buurt doet, moet ie dat zelf weten.quote:
Vergeet die kloppende clit nietquote:
Kun jij een beetje fatsoenlijk zuigen?quote:Op zondag 5 november 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zolang ie dat niet in mijn buurt doet, moet ie dat zelf weten.
Ik zou die vuile verkrachter ook niet in mijn buurt moeten hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 03:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zolang ie dat niet in mijn buurt doet, moet ie dat zelf weten.
praat eens ff normaal jaquote:Op zondag 5 november 2006 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou die vuile verkrachter ook niet in mijn buurt moeten hebben
Maar zelf weten
Zag je wel waar hij dan allemaal toe in staat is?
En dat gaat jou wat aan, omdat?quote:Op zondag 5 november 2006 03:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun jij een beetje fatsoenlijk zuigen?
Had je het niet gezien danquote:
niet zo boos hequote:
praat nog meer van die onzinquote:Op zondag 5 november 2006 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je het niet gezien dan
Het was op het nippertje toen hummie hem van sabrina aftrok
Waar gaat het heen met deze wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |