Dat zeg ik, Gamma... eeeh Anja!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En daarom hebben ze zeker gisteravond haar inear-monitoring gesaboteerd in de hoop dat ze de fout in zou gaan?![]()
In de reacties beginnen ze over boeren vs. stadsmensen.... Iets zegt me dat ik die site niet per se serieus hoef te nemenquote:
Vandaar dat Dorine er zo vaak naast zit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef chansadres het volgende:
(...) Kandidaten waarvan het niet gewenst is om door te breken tot in de finales krijgen volgens zeggen een minder ideaal signaal aangeboden met een lichte frequentieverschuiving of minimale tijdsvertraging waardoor de zang in negatieve mate wordt beïnvloed en de zangpresaties onherroepeplijk omlaag gaan zonder dat de kandidaat er erg in heeft. Immers de zang is een reactie op het aangeboden geluid in de monitor, en aangezien dit geluid een ander geluid is dan wat de jury, het publiek en de kijkers thuis horen zal het op deze groep slechter, een fractie valser of minder ritmevast overkomen dan eigenlijk binnen de mogelijkheden van de kandidaat ligt. (...)
Dat snap ik, maar wie manipuleert hij daarmee dan precies?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef sharonfactor het volgende:
HJ hypt Sharon door continue te roepen hoe geweldig ze is en dat ze al een artiest is en dat we blij mogen zijn dat ze in dat programma wil optreden etc... dat vind ik competitievervalsing... ik ben een hele grote fan van Sharon, maar ik voel plaatsvervangende schaamte... snap je?
Ik vond thuis op de bank voor de tv dat Dorine nergens naar klonk. Het was vals!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef niekie10 het volgende:
Ik geloof ook dat de regie de boel kan manipuleren. Heb zelf in de zaal gezeten afgelopen weekend en vond Dorine en Melanie zoooo slecht, en later thuis klonk het beter.
Vond Hearts juist wel heel goed in de studio, en thuis hoorde je die meiden amper nog zingen..
nou dan zetten ze haar toch in de sing-off....quote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef SCH het volgende:
Ze willen Dorine er zo graag uit en het lukt ze maar niet
En dus heeft SCH het weer eens misquote:Op maandag 6 november 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook gebeuren, geen twijfel over.
Nee, ik vrees dat huppelkut/koalageilend nederland toch echt alle realiteit uit het oog verloren is, en enkel nog de glijfactor in die doelgroep in verhouding staat tot de stemmenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:37 schreef Andiyan het volgende:
Het echtheidsgehalte van XFA is bij mij weer een stuk toegenomen.
Qua zang had Richy er uit moeten liggen vandaag.
Qua optreden had Richy er uit moeten liggen vandaag.
Qua concurrentie had Richy er uit moeten liggen vandaag.
En Qua één jurylid-één artiest had Richy eruit moeten liggen vandaag.
Dat Richy dan blijkbaar toch nog genoeg "stemmen" krijgt om door te gaan zorgt bij mij wel voor overpeinzingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |