Maar je zou hem zo geloven... Ruben was echt niet goed en anders werd het helemaal zo'n meidenshow.quote:Op zondag 24 december 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Er is afgesproken om haar dan maar via de wildcards door te laten gaan zodat de jury er niet verantwoordelijk voor is. Smits heeft zijn veto uitgesproken. Die wilde er ook perse een man bij en dat wilde de leiding ook, vandaar die rare Ruben.
Nee, hij was vooral boos op Smits.quote:Op woensdag 27 december 2006 05:33 schreef Hapertje het volgende:
En dat heeft Temmink allemaal gezegd?![]()
Nee SCH...![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Should've known. Ik kijk nu alweer uit naar je voorspellingen over het geslacht van de nieuwe baby van Max en Wax.
Hey jonguh, echte kerels kijken voetbal, je weet tog??quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk linkjes naar de eerdere (idols) topics
Moet je verplicht kijken van iemand dan?quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij weet het altijd net zo te formuleren als die toekomstvoorspeller die altijd met Oud-en-Nieuw bij Life & Cooking komt.
Spill it.quote:
Dat is gemeen.quote:
lekker boeiend... wat is de telegraaf nou?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef SCH het volgende:
Voor we het weten staat het weer in de Telegraaf
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje flauw dit SCH, zeg gewoon dat je dit jaar niks hebt.
ik ben ook wle benieuwdquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:54 schreef BVO het volgende:
Ah toe SCH, breng ons op de hoogte.
Ik kan het me voorstellen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat ik gemist heb...
Waarom wilde ze dan opstappen? Wat is de redenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef SCH het volgende:
Nou ja, als we hier onder ons houden. Er is echt enorme ruzie en een van de deelnemers heeft gedreigd op te stappen. Beetje zoals toen met die kleine dwergpunker. Maar het gaat net nog goed komen geloof ik. Helaas.
jah ik ook.... vandaar mijn vraag... waarom?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:31 schreef BVO het volgende:
Het is dat het SCH is, maar ik zie van al de kandidaten Anja wel het meest tot zoiets in staat.
Ze wilde opvallen en contacten en contracten en dat is haar eigenlijk allemaal al gelukt, ze kan een plaat maken, er is veel interesse en dat ligt een beetje dit Idols-achtige gedoe - er zijn mensen die op haar in hebben gepraat: dat ze beter kan stoppen nu voordat ze teveel risico loopt afgezeken te worden of in de show dingen gaat doen die niet in haar belang zijn. Ze stond echt op het punt op te stappen toen een van de RTL-bonzen haar even 'subtiel' heeft verteld dat dit niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom wilde ze dan opstappen? Wat is de reden![]()
En daarom hebben ze zeker gisteravond haar inear-monitoring gesaboteerd in de hoop dat ze de fout in zou gaan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze wilde opvallen en contacten en contracten en dat is haar eigenlijk allemaal al gelukt, ze kan een plaat maken, er is veel interesse en dat ligt een beetje dit Idols-achtige gedoe - er zijn mensen die op haar in hebben gepraat: dat ze beter kan stoppen nu voordat ze teveel risico loopt afgezeken te worden of in de show dingen gaat doen die niet in haar belang zijn. Ze stond echt op het punt op te stappen toen een van de RTL-bonzen haar even 'subtiel' heeft verteld dat dit niet de bedoeling is.
Nee!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En daarom hebben ze zeker gisteravond haar inear-monitoring gesaboteerd in de hoop dat ze de fout in zou gaan?![]()
Verklaar jezelf naderquote:
Het is niet zo, meer valt er niet over te zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |