Jullie zijn de woorden van deze dichter niet waard.quote:Op zondag 5 november 2006 10:00 schreef BrandX het volgende:
Kan je geen cryptische omschrijving van zijn naam maken ofzo? Dan kunnen CM en ik puzzelen?
quote:Op zondag 5 november 2006 10:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jullie zijn de woorden van deze dichter niet waard.
ookquote:Op zondag 5 november 2006 10:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jullie zijn de woorden van deze dichter niet waard.
200 jaar na zijn overlijden?quote:Op zondag 5 november 2006 09:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In Cockermout is 200 jaar na zijn overlijden door zijn achter-achterzoon een gedenkteken onthuld:
[afbeelding]
Nou kom op met die punten, al was het een weggevertjequote:Op zondag 5 november 2006 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
William Wordsworth?
Jij kent hem?quote:Op zondag 5 november 2006 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
William Wordsworth?
Precies, en persoonlijk vind ik dat ze het goed gedaan hebben. Tijdens mijn presentatie heb ik dus gevraagd aan welke emoties ze moesten denken bij dit nummer. Daarna heb ik ze het gedicht gegeven, en gevraagd aan welke emoties ze moesten denken bij het gedicht. Niemand had door dat het gedicht in het nummer verwerkt zat, maar ze kwamen wel met een hoop dezelfde emoties aan.quote:Op zondag 5 november 2006 10:23 schreef BrandX het volgende:
Goth metal is niet mijn ding, maar wel bijzonder om op die manier een oud gedicht te omlijsten!
Hmm, ik denk ook eens een moeilijke vraag te stellenquote:Op zondag 5 november 2006 10:28 schreef PatriotOnline het volgende:
stond er niet een koe op de rails?
Ah okee, helderquote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef ChopperMick het volgende:
De laatste die post in het topic maakt een nieuw deel aan en telt de punten. Lees even de OP en je weet alles. Welkom trouwens![]()
Het was inderdaad in Duitsland, en het was de laatste brug die op dat moment nog intact wasquote:Op zondag 5 november 2006 11:37 schreef ChopperMick het volgende:
Volgens mij weet niemand deze...hint?
Nee.quote:Op zondag 5 november 2006 12:38 schreef vipergts het volgende:
de 11de je wilt wel alles weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |