Jullie zijn de woorden van deze dichter niet waard.quote:Op zondag 5 november 2006 10:00 schreef BrandX het volgende:
Kan je geen cryptische omschrijving van zijn naam maken ofzo? Dan kunnen CM en ik puzzelen?
quote:Op zondag 5 november 2006 10:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jullie zijn de woorden van deze dichter niet waard.
ookquote:Op zondag 5 november 2006 10:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jullie zijn de woorden van deze dichter niet waard.
200 jaar na zijn overlijden?quote:Op zondag 5 november 2006 09:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
In Cockermout is 200 jaar na zijn overlijden door zijn achter-achterzoon een gedenkteken onthuld:
[afbeelding]
Nou kom op met die punten, al was het een weggevertjequote:Op zondag 5 november 2006 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
William Wordsworth?
Jij kent hem?quote:Op zondag 5 november 2006 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
William Wordsworth?
Precies, en persoonlijk vind ik dat ze het goed gedaan hebben. Tijdens mijn presentatie heb ik dus gevraagd aan welke emoties ze moesten denken bij dit nummer. Daarna heb ik ze het gedicht gegeven, en gevraagd aan welke emoties ze moesten denken bij het gedicht. Niemand had door dat het gedicht in het nummer verwerkt zat, maar ze kwamen wel met een hoop dezelfde emoties aan.quote:Op zondag 5 november 2006 10:23 schreef BrandX het volgende:
Goth metal is niet mijn ding, maar wel bijzonder om op die manier een oud gedicht te omlijsten!
Hmm, ik denk ook eens een moeilijke vraag te stellenquote:Op zondag 5 november 2006 10:28 schreef PatriotOnline het volgende:
stond er niet een koe op de rails?
Ah okee, helderquote:Op zondag 5 november 2006 10:48 schreef ChopperMick het volgende:
De laatste die post in het topic maakt een nieuw deel aan en telt de punten. Lees even de OP en je weet alles. Welkom trouwens![]()
Het was inderdaad in Duitsland, en het was de laatste brug die op dat moment nog intact wasquote:Op zondag 5 november 2006 11:37 schreef ChopperMick het volgende:
Volgens mij weet niemand deze...hint?
Nee.quote:Op zondag 5 november 2006 12:38 schreef vipergts het volgende:
de 11de je wilt wel alles weten
Ter gelegenheid van het 1200 jarig jubileum is zelfs een postzegel uitgegevenquote:Op zondag 5 november 2006 13:23 schreef Gooitzen het volgende:
In Friesland hebben ze onlangs het 1250 jarig jubileum van de moord gevierd. Ik ben laatst met een makker langs Dokkum gereden, erg mooi stadje. Vooral de grote kerk is de moeite waard.
Dat is niet juistquote:Op zondag 5 november 2006 13:40 schreef Neleos het volgende:
Nelson?
Ja, maar ik wil de namen van de aanvoerdersquote:Op zondag 5 november 2006 13:40 schreef Supersheep het volgende:
Engeland en het Pruisse (hoe schrijf je dat) rijk?
Het was WEL die gozer van Wellingtonquote:Op zondag 5 november 2006 13:41 schreef Etcetera het volgende:
was het niet die gozer van wellington? (graaf of hertog, dat weet ik niet meer)
Hertog van Wellington, geen idee wie de ander wasquote:Op zondag 5 november 2006 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil de namen van de aanvoerders
uitstekendquote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
De Dood door Ophanging
quote:Op zondag 5 november 2006 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Boek van, volgens mij. Je plakt of stempelt het voor in een boek om aan te geven dat het van jou is.
quote:Een ex libris is een eigendomskenmerk (een klein plaatje) dat voorin een boek wordt geplakt, gestempeld of gestanst. Het wordt ook wel boekmerk genoemd.
Ex libris is Latijn en betekent: uit de bibliotheek. Bedoeld wordt: uit de bibliotheek van degene van wie de naam op het plaatje staat vermeld.
Damn, wat ben jij snel.quote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
De Haagsche Post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |