quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
Wie gaat de bans aanvragen eigenlijk?
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen postenquote:Op zondag 5 november 2006 00:37 schreef Day het volgende:
Kan prima in het Marcia-topic.
quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, dan maar met opgeheven hoofd de consequenties dragen!![]()
Niemand!quote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
dus ik hoesquote:
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleemquote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Day het volgende:
helt ?quote:
Ik heb niet zo'n behoefte aan diverse Floris-topics hier. Dit had je ook prima kunnen melden het vorige Floris-topics dat je opende.quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik ook wel elrgens anders postne, tis ook best heftig als er 20 actieve threads in een subforumpje staan waar nog maar 10 mensen posten
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!quote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil best bans aanvragen, helemaal geen probleem![]()
![]()
HEB IK ALLANG GEDAANquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ey! PAK MIJN AANVRAAG OP MSN EENS AAN!
MAAR WEL HET CAPSLOCKVIRUS! :pquote:Op zondag 5 november 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
HEB IK ALLANG GEDAANHEB ALLEEN DIE MSN NIET AAN
nee,womanquote:Op zondag 5 november 2006 00:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
De rest van die post geloofde je wel ?![]()
![]()
Ja dag!quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef luciano het volgende:
Eerst ff deel 4 doorlezen Day , dan oordelen .......![]()
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIERquote:Op zondag 5 november 2006 00:47 schreef Jappie het volgende:
Oh mijn god....ze hebben echt veel gezopen.......nu krijgen we de godganse nacht overal over het forum van die liefdesverklaringen te lezen...
![]()
![]()
HEIR HEIR!quote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die Jappie begrijpt het nog steeds niet, DIT MOET HIER![]()
Als je dat zou doen , dan konden jullie allemaal je kleurtje inleveren wegens overbodigheid hier ......quote:Op zondag 5 november 2006 00:49 schreef Day het volgende:
Ja dag!![]()
Ik ga echt geen hele topic doorlezen, samenvatting graag!
kannie te laat hier ?quote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef luciano het volgende:
[ FB #5 ] Het zelfregulerende gedrag van de users !
Mag dicht Day.......
Ik was net te laat .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |