Waarom neem jij de moeite voor deze reactie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:00 schreef Zosk het volgende:
waarom neem je de moeite daarover te klagen?![]()
Make up your mind.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef tonks het volgende:
wel niet
ssssssssst straks wordt ie depri omdat we z'n tapique niet waarderen en dan komt ie niet meer opdagenquote:
Ja ik wil dat mensen zeggen leuk topic anders ben ik zo wegquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:02 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[..]
ssssssssst straks wordt ie depri omdat we z'n tapique niet waarderen en dan komt ie niet meer opdagen![]()
H4t3n iz verl4te|| jeweettoch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef tonks het volgende:
Waarom dreigen mensen hiermee op fok?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
H4t3n iz verl4te|| jeweettoch.
goede vraagquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom neem jij de moeite voor deze reactie?
Ik wil bij deze opmerken dat ik neit alleen dit topic leuk vinden, maar zelfs een groot deel van je gehele euvre. Maar helaas kan ik euvre niet goed spellen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:02 schreef tonks het volgende:
Ja ik wil dat mensen zeggen leuk topic anders ben ik zo weg!
gaat eens terug op IRC!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:11 schreef zovty het volgende:
Oh, trouwens: link?
hij slikt 't maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:31 schreef DLTF het volgende:
Ze kunnen moeilijk roepen: Anders verkracht ik Tonks wel, dat geeft ook zo'n zooi
Beetje een malse boomstam in zn hol vindtie best fijn heb ik gehoordquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:31 schreef DLTF het volgende:
Ze kunnen moeilijk roepen: Anders verkracht ik Tonks wel, dat geeft ook zo'n zooi
waarom huil je meisje?quote:
IKWILLOOK.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
waarom huil je meisje?
moet ik je troosten?
troosten, ja troosten.
kom maar hier, dan zal ik je eens flink troosten.
Nee hoeft niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:37 schreef immortalsean het volgende:
[..]
waarom huil je meisje?
moet ik je troosten?
troosten, ja troosten.
kom maar hier, dan zal ik je eens flink troosten.
Nou zo'n geile dertiger gaat er ook wel in flesquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje een malse boomstam in zn hol vindtie best fijn heb ik gehoord
Ik ben een voorbeeld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
Elke gek komt terug bij zijn geliefde plekje, dus die uitspraak zal nooit lang gelden..
Ik vermoed vrouw, dus die doet 't zeker wel eensquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:07 schreef veldmuis het volgende:
En fake je ook wel eens dat je er komt?
Goed gesproken. 14.gifquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Omdat die mensen denken dat de rest van de users dan heel erg schrikken en roepen
"Nee nee het spijt ons, het was maar een grapje, doe het niet we vinden je eigenlijk ontzettend leuk, zonder jou zal Fok! nooit meer hetzelfde zijn, streel mijn fallus!"
En dat is heel erg treurig [afbeelding]
omdat jij zo een verschrikkelijke pestkop bent!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef tonks het volgende:
Waarom dreigen mensen hiermee op fok?. net zie ik zo'n kerel in een topic van "Okee ik kom hier wel niet meer!"
Dus?
SCORE!!!quote:Op zondag 5 november 2006 14:04 schreef JDude het volgende:
Ik hoopte even dat de TT over de TS ging.
Wat een zielig kloontje ben je tochquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef tonks het volgende:
Waarom dreigen mensen hiermee op fok?. net zie ik zo'n kerel in een topic van "Okee ik kom hier wel niet meer!"
Dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |