Ja!quote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef Burbo het volgende:
Is die keeper van Heracles goed?
RKC moet blij zijn als het bij 0-3 blijft.quote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Detank het volgende:
Hoop op een winnende RKC vandaag.
Zie die van Gaal graag huilen.
Zodra er eentje in het net ligt bij Heracles weten ze wel hoe het moet.quote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Corksterr het volgende:
Ajax gaat het nog erg zwaar krijgen in Almelo
Jij hebt ook internet van versatel neem ik aan?quote:Op zondag 5 november 2006 14:45 schreef Jasza het volgende:
De Mul verdomme, er staan er 2 helemaal vrij zeg.
Wat doet ie allemaal fout dan??quote:
Die heeft zelfs een keer gescoord tegen AZquote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef Burbo het volgende:
Is die keeper van Heracles goed?
Feyenoord - RKC...?quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Jij hebt ook internet van versatel neem ik aan?
Want op het voetbal kanaal van tele2 zenden ze nu Feyenoord - RKC uit![]()
Had nooit mogen tellen trouwens, die ging erin als een wilde.quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een keer gescoord tegen AZ!
Ik heb 2 voetbalkanalen van tele2, één met Ajax, één met feyenoord.quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Jij hebt ook internet van versatel neem ik aan?
Want op het voetbal kanaal van tele2 zenden ze nu Feyenoord - Vitesse uit![]()
Ik zie die Scheringa liever huilenquote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Detank het volgende:
Hoop op een winnende RKC vandaag.
Zie die van Gaal graag huilen.
Net een levensgrote kans verneukt terwijl er 2 man vrij voor de goal staan. Paar keer volledig onnodig balverlies geledenquote:
Dat heeft Huntelaar ook al een paar keer gehad hoor. Gaat veel te traag allemaal.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Paar keer volledig onnodig balverlies geleden![]()
Ik heb Ajax op tele2 - 2 en Feyenoord op tele2 - 1. Dus je had gewoon een ander zenderpakket moeten kiezen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef TinusMen het volgende:
Zucht...
Waarom vindt men daar bij Tele2 Feyenoord - Vitesse nou belangerijker dan Heracles - Ajax![]()
Kampioenen!quote:Op zondag 5 november 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
OMG Feyenoord 1-0 voor, kan het haast niet geloven.![]()
![]()
![]()
![]()
Is der ook nog een tele2 2??quote:Op zondag 5 november 2006 14:55 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik heb Ajax op tele2 - 2 en Feyenoord op tele2 - 1. Dus je had gewoon een ander zenderpakket moeten kiezen.
Ik heb digitenne + 2 voetbalzenders van Tele2.quote:Op zondag 5 november 2006 14:57 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Is der ook nog een tele2 2??
Of heb jij dan een uitgebreider pakket ofzo?
Hhmm dan kijk jij zekers via de kabel.quote:Op zondag 5 november 2006 14:58 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik heb digitenne + 2 voetbalzenders van Tele2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |