Ja!quote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef Burbo het volgende:
Is die keeper van Heracles goed?
RKC moet blij zijn als het bij 0-3 blijft.quote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Detank het volgende:
Hoop op een winnende RKC vandaag.
Zie die van Gaal graag huilen.
Zodra er eentje in het net ligt bij Heracles weten ze wel hoe het moet.quote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Corksterr het volgende:
Ajax gaat het nog erg zwaar krijgen in Almelo
Jij hebt ook internet van versatel neem ik aan?quote:Op zondag 5 november 2006 14:45 schreef Jasza het volgende:
De Mul verdomme, er staan er 2 helemaal vrij zeg.
Wat doet ie allemaal fout dan??quote:
Die heeft zelfs een keer gescoord tegen AZquote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef Burbo het volgende:
Is die keeper van Heracles goed?
Feyenoord - RKC...?quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Jij hebt ook internet van versatel neem ik aan?
Want op het voetbal kanaal van tele2 zenden ze nu Feyenoord - RKC uit![]()
Had nooit mogen tellen trouwens, die ging erin als een wilde.quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een keer gescoord tegen AZ!
Ik heb 2 voetbalkanalen van tele2, één met Ajax, één met feyenoord.quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Jij hebt ook internet van versatel neem ik aan?
Want op het voetbal kanaal van tele2 zenden ze nu Feyenoord - Vitesse uit![]()
Ik zie die Scheringa liever huilenquote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Detank het volgende:
Hoop op een winnende RKC vandaag.
Zie die van Gaal graag huilen.
Net een levensgrote kans verneukt terwijl er 2 man vrij voor de goal staan. Paar keer volledig onnodig balverlies geledenquote:
Dat heeft Huntelaar ook al een paar keer gehad hoor. Gaat veel te traag allemaal.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Paar keer volledig onnodig balverlies geleden![]()
Ik heb Ajax op tele2 - 2 en Feyenoord op tele2 - 1. Dus je had gewoon een ander zenderpakket moeten kiezen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef TinusMen het volgende:
Zucht...
Waarom vindt men daar bij Tele2 Feyenoord - Vitesse nou belangerijker dan Heracles - Ajax![]()
Kampioenen!quote:Op zondag 5 november 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
OMG Feyenoord 1-0 voor, kan het haast niet geloven.![]()
![]()
![]()
![]()
Is der ook nog een tele2 2??quote:Op zondag 5 november 2006 14:55 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik heb Ajax op tele2 - 2 en Feyenoord op tele2 - 1. Dus je had gewoon een ander zenderpakket moeten kiezen.
Ik heb digitenne + 2 voetbalzenders van Tele2.quote:Op zondag 5 november 2006 14:57 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Is der ook nog een tele2 2??
Of heb jij dan een uitgebreider pakket ofzo?
Hhmm dan kijk jij zekers via de kabel.quote:Op zondag 5 november 2006 14:58 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik heb digitenne + 2 voetbalzenders van Tele2.
Digitenne is via antenne, niet kabel.quote:Op zondag 5 november 2006 15:00 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Hhmm dan kijk jij zekers via de kabel.
Ik heb schotel...
Sport1 heeft op de kabel ook al meer zenders![]()
Bij mij moeten ze met 2 doelpunten verschil of meer winnen.quote:Op zondag 5 november 2006 15:01 schreef cultheld het volgende:
Pauper Ajax, ga eens scoren voor rust, anders verlies ik een weddenschap.
Jammrquote:Op zondag 5 november 2006 15:03 schreef Silenus het volgende:
Heerenveen 1-0
quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef Shreyas het volgende:
Vitesse, ga nou eens voetballen!
Achterstaan tegen middenmotor Feyenoord kan echt niet hoor!
quote:Op zondag 5 november 2006 15:06 schreef Burbo het volgende:
Hup Ajax, PSV, AZ en Feyenoord.
Aangezien Vitesse ook echt een prutelftal heeft, had ik ook wel een voorsprong verwacht. Feyenoord is geen titelkandidaat, maar met spelers als De Guzman, Buijs, Hofs, Van Hooijdonk e.d. hebben ze toch een betere selectie dan Vitesse, plus dat Feyenoord thuis speelt.quote:Op zondag 5 november 2006 15:05 schreef Californication het volgende:
vanzelfsprekend ook echt, die voorsprong voor 010.![]()
![]()
NOS.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |