quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Tjaquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:22 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
We winnen, who cares about het voetbal?![]()
2-0 PSV - NACquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef RijstNatie het volgende:
wat zijn de scores?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk met een scorende blessure voor Koné
Dat vind ik wel meevallen...je mocht willen dat PSV zo speelde...oh wacht, voetbal boeide je niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ajax speelt nou ook geen denderend voetbal de laatste tijd
Het is leuk als PSV goed speelt, maar als we met slecht voetbal winnen is het ook goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen...je mocht willen dat PSV zo speelde...oh wacht, voetbal boeide je niet.
En we hebben de beste keeper van de Eredivisiequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
Men overdrijft het 'zakelijk' voetbal ook wel eens hoor. Dat ze het minste tegendoelpunten tegen krijgen.. tja.. kan je als verdedigend uitleggen maar ze hebben er tot nu toe ook het meeste gescoord.
het wordt iig nog 3-0 want Koné moet zn gebruikelijk goaltje nog maken!quote:
Je hebt gelijk, wat vaag zeg. Even er naar kijken, de wedstrijd zelf is toch geen kloot aan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef EminemRulezz het volgende:
Als ik op de tele2 site inlog met mijn username en password en ik klik op die live wedstrijd dan krijg ik als windows media player opent alleen maar dat introfilmpje de hele tijd achter mekaar
FC Groningen - Roda JC nog bezigquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV-NAC weer begonnen
ADO - Excelsior ook.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:47 schreef Leso_Varen het volgende:
2-1 voor Excelsior weer Slory
volgende week 0-3 psvquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:12 schreef twi het volgende:
3-0 Farfan, Van Zwam laat de bal weer eens stuiteren.
Waar kan je de wedstrijd van Grun volgen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kans voor Nevland, hij mist...![]()
In de Euroborgquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Waar kan je de wedstrijd van Grun volgen?
Klik!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef TinusMen het volgende:
[..]
Waar kan je de wedstrijd van Grun volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |