zou je het misschien toch nog even willen vermelden? Ben benieuwd en is wellicht goed voor je nieuw aangemeten image!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
De eerste optie die in me opkwam was te afschuwelijk om hardop te zeggen. Zo gemeen kun je niet zijn!![]()
Waar baseer je deze dolle klets op?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
worstworstJE zal je bedoelen
![]()
dat is iets voor mijn holle kies joh
![]()
Arme Luusquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.
ik heb mijn bronnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar baseer je deze dolle klets op?
HEIR HEIR!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
De Willembokaal gaat dit jaar zonder twijfel naar Tally ...![]()
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zienquote:
Ik hoorde dat ze winkelen doet met Yvonne en Nikky!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
ZE heult met TL heb IK uit betrouwbare bron ............
Nah , we hebben allemaal diplomatieke onbanbaarheid hier !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
Zijn er nog mods danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
OMFG! The X-files all over againquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn er nog mods dan
Volgens mij hebben ze ons allang opgegeven.....
Das pas wat je noemt een vriend !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
Mooi...dan ga ik nu ff toiletteren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforum![]()
Ik voel me redelijk in de steek gelaten en pijn gedaan!![]()
Ben er nu alweer overheen, heb tiramissu-vlaai![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toch altijd aardig tegen je geweest? Maar blijkbaar geloof jij liever wat Bommie zegt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zien![]()
Bespaar je de moeite, gewoon even bij Nikkyquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik ga vast een unbanverzoek schrijven in 27 fout van op zijn minst 25 A4-tjes .......
Ik zie het weer even zitten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |