dat denk ik wel....niet dat dat het spel zou hoeven beinvloeden; maar ik denk dat in richards specifieke geval er wel iets meer mensen op de hoogte waren dan alleen de bank.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar dat zou betekenen dat de bank wel weet wat er in iemand zijn kist zit!
Hou die gedachte ff vast, ik moet eerst ff schijten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat denk ik wel....niet dat dat het spel zou hoeven beinvloeden; maar ik denk dat in richards specifieke geval er wel iets meer mensen op de hoogte waren dan alleen de bank.
Niet dat ik het echt erg vind; after all... wat jij al zei...hij heeft het programma voor een behoorlijk deel gedragen en mee groot gemaakt de afgelopen weken.![]()
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whahahahaha het kleine vriendelijke uberlieve vrouwtje wil ook een wrede rep
Ik ben zo intens blij dat jij mijn forumvriendje bentquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou die gedachte ff vast, ik moet eerst ff schijten!![]()
Balkie for president.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.
[/tvmode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
zitten jullie allemaal hierwas jullie al kwijt
Ssshhttt....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
Luv you to beeb!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben zo intens blij dat jij mijn forumvriendje bent![]()
...nope...we zitten weer op het vertrouwde niveau....quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, deze snap ik denk ik: Perfect strangers?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ssshhttt.......anders komt iedereen hierheen...
![]()
Hallo moppie, welkom in chez Efbé!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Gladys het volgende:
ik hou niet zo van nieuwe dingenquote:
wat ben je toch een ransaapquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luv you to beeb!
Waar waren we?
*denkt dat hij bevallen is van een tyranosaurus rex!
kan ik hier ook wat te vreten bestellen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo moppie, welkom in chez Efbé!
dankdank!quote:
Kep een broodje warme worst zonder broodje voor je!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan ik hier ook wat te vreten bestellen ?
De eerste optie die in me opkwam was te afschuwelijk om hardop te zeggen. Zo gemeen kun je niet zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
...nope...we zitten weer op het vertrouwde niveau....![]()
![]()
je weet wie het zegt hequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dankdank!
*voelt zich wederom gevleid!![]()
worstquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep een broodje warme worst zonder broodje voor je!![]()
zou je het misschien toch nog even willen vermelden? Ben benieuwd en is wellicht goed voor je nieuw aangemeten image!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
De eerste optie die in me opkwam was te afschuwelijk om hardop te zeggen. Zo gemeen kun je niet zijn!![]()
Waar baseer je deze dolle klets op?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
worstworstJE zal je bedoelen
![]()
dat is iets voor mijn holle kies joh
![]()
Arme Luusquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Degelijke, brave, gezagsgetrouwe Talitha gaat de grote FB-crimineel aangeven bij de Modpliesie.
ik heb mijn bronnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar baseer je deze dolle klets op?
HEIR HEIR!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
De Willembokaal gaat dit jaar zonder twijfel naar Tally ...![]()
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zienquote:
Ik hoorde dat ze winkelen doet met Yvonne en Nikky!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
ZE heult met TL heb IK uit betrouwbare bron ............
Nah , we hebben allemaal diplomatieke onbanbaarheid hier !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
Zijn er nog mods danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me nu achteraf na de zonde af of de mods als ze weer hier zijn niet enorm boos zullen wezen op me?
OMFG! The X-files all over againquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn er nog mods dan
Volgens mij hebben ze ons allang opgegeven.....
Das pas wat je noemt een vriend !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
Mooi...dan ga ik nu ff toiletteren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ons zat en dachten : val maar kapot met jullie subforum![]()
Ik voel me redelijk in de steek gelaten en pijn gedaan!![]()
Ben er nu alweer overheen, heb tiramissu-vlaai![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben toch altijd aardig tegen je geweest? Maar blijkbaar geloof jij liever wat Bommie zegt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef luciano het volgende:
TaLitha , zien jullie de overeenkomst niet ????
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
niemand die jij en ik gemeenschappelijk kennen heb ik mijn Hilti laten zien![]()
Bespaar je de moeite, gewoon even bij Nikkyquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef luciano het volgende:
Ik ga vast een unbanverzoek schrijven in 27 fout van op zijn minst 25 A4-tjes .......
Ik zie het weer even zitten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh....ik denk dat als we elkaar maar steunen dat we dit volledig op Luus en Manu conto kunnen schuiven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |